recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Sonos Beam
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Sonos Beam

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19452
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-December-2018 kl. 18:42
Hvilket tv drejer det sig om?

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
PreMol Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 14-December-2005
Sted: Denmark
Point: 19
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér PreMol Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-December-2018 kl. 18:51
Det er et Sony KD-49XE8005
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Point: 19452
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-December-2018 kl. 18:58
Kan du under indstillinger - lyd, finde noget der hedder a/v synkronisering?

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
hummelmose Se dropdown menu
Administrator
Administrator
Skribent, udvikler

Oprettet: 25-Juli-2004
Sted: København, DK
Point: 3977
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hummelmose Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-December-2018 kl. 19:01
Kiggede lige på et engelsk Sony forum - Det lader til at være et generelt problem med mange Sony modeller.

Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk
Til top
PreMol Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér PreMol Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-December-2018 kl. 19:05
Nej desværre ikke noget der minder om det.
Til top
PreMol Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér PreMol Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-December-2018 kl. 19:21
Ja - kan godt se på den engelske Sony side, at flere har problemet:-(
Til top
Torben Rasmussen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Flatpanels.dk

Oprettet: 06-Februar-2007
Sted: København
Point: 4378
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Torben Rasmussen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-December-2018 kl. 20:32
Oprindeligt skrevet af hummelmose hummelmose skrev:

Oprindeligt skrevet af Torben Rasmussen Torben Rasmussen skrev:

Har du oplevet, at det har ændret på lipsync, at skifte kabler? Jeg kan gå med til, at det kan hjælpe på stabilitet ved højere båndbredder, men lipsync?

Jeg har oplevet mange ting ved dårlige kabler, men jeg understreger også at det ikke nødvendigvis er løsningen, og jeg spørger også til om man kan justere noget på TV'et.

Har du en bedre løsning ?

Nej, jeg har ikke en løsning og jeg tvivler på, at den findes. Det var blot for, at få en indikation på, om du nogensinde havde set lipsync forsvinde ved at skifte kabler - jeg har nemlig ikke hørt om det før.
Edit: Jeg kan se, at tråden er oprettet både her og på vores forum, så jeg stempler ud af den ene tråd. Det bliver nok den her. Mit forslag, som jeg skrev i vores forum, var at tjekke hvilken billedprofil man brugte.

Redigeret af Torben Rasmussen - 02-December-2018 kl. 20:35
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu