recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Hi-Fi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Sonos lang tid om at starte ny sang
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Sonos lang tid om at starte ny sang

 Besvar Besvar Side  <123>
Forfatter
Besked
Jever Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 09-April-2004
Sted: Karise
Status: Offline
Point: 972
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jever Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Juli-2015 kl. 18:27
Jeg har lige testet mine tjenster.

Spotify, Deezer, Google Music, Tidal samt Wimp skifter alle indenfor et sekund eller ligende.
Men TDC Play har også her en buffer tid på 6-7 sekunder.
Til top
Torben Rasmussen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
Flatpanels.dk

Oprettet: 06-Februar-2007
Sted: København
Status: Offline
Point: 4378
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Torben Rasmussen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Juli-2015 kl. 12:16
Hos mig er der problemer på både Youmusic og Wimp/Tidal med 5-6 sekunders delay. Jeg har fået svar fra den tekniske afdeling hos Sonos og de arbejder på det. De har fået flere henvendelser omkring problemet og på nuværende tidspunkt afsøger de ikke løsninger lokalt hos kunden, men fokuserer på at løse problemet i deres ende. Det er befriende idet det godt kan være lidt tungt når de først skal igennem deres checkliste for at afsøge om problemet ligger i kundens system eller i den tjeneste der benytter.

Jeg har været igennem et par service-procedurer, hvor jeg havde problemer med Wimp på Sonos, og hvor problemet helt tydeligt var i samspillet mellem Sonos' server og Wimp's server, men alligevel skulle man lige hele møllen igennem med at tænde/slukke, kablet/Wireleess, tjekke IP-adresser og DNS mv.
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
Til top
mbm1 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 15-Januar-2005
Status: Offline
Point: 2037
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mbm1 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Juli-2015 kl. 12:29
også her desværre.
fint de er obs på problemet og får det løst
Til top
mainleif Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 26-September-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 146
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mainleif Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-August-2015 kl. 16:36
Nu har jeg købt spotify og der kan man også gemme sange direkte ned i spotify playlisterne. Så slipper jeg for at bruge sonos playlisterne som man ikke kan lave backup af.
Til top
Torben Rasmussen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
Flatpanels.dk

Oprettet: 06-Februar-2007
Sted: København
Status: Offline
Point: 4378
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Torben Rasmussen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-August-2015 kl. 19:26
Jeg er ikke helt sikker på, hvad det svar har med emnet at gøre?
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
Til top
mainleif Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 26-September-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 146
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mainleif Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-August-2015 kl. 13:10
Nu er det så en måned siden problemet opstod. Yousee og tdc virker stadigvæk dårligt på sonos :-(

Redigeret af mainleif - 28-August-2015 kl. 13:10
Til top
Torben Rasmussen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
Flatpanels.dk

Oprettet: 06-Februar-2007
Sted: København
Status: Offline
Point: 4378
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Torben Rasmussen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-August-2015 kl. 13:20
Ja, hos mig er det også stadig elendigt med Tidal. Min sag hos Sonos står som "Collecting info".

Redigeret af Torben Rasmussen - 28-August-2015 kl. 13:23
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
Til top
Torben Rasmussen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
Flatpanels.dk

Oprettet: 06-Februar-2007
Sted: København
Status: Offline
Point: 4378
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Torben Rasmussen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-August-2015 kl. 20:30
Jeg har fået et svar fra Sonos, der lyder på en løsning i oktober plus/minus en måned. De skal have mere info fra de andre musiktjenester så de kan løse dem alle på én gang.
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
Til top
mureren Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 09-Oktober-2005
Sted: Silkeborg
Status: Offline
Point: 710
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mureren Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-August-2015 kl. 20:58
Tjaah...det er vel ikke optimalt, men dog altid noget problemet er anerkendt!
Jeg har samme problem på Tidal.
Mvh. Mureren

"I wish there was a knob on the TV to turn up the intelligence! There's a knob called "brightness", but it doesn't work!"
Til top
mureren Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 09-Oktober-2005
Sted: Silkeborg
Status: Offline
Point: 710
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mureren Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-August-2015 kl. 21:06
I øvrigt må du da gerne dele et link til en evt. post i Sonos forum eller lignende, hvor problemet er beskrevet af dig eller andre.
(det lyder som om du har fået mail-svar...men man ved jo aldrig)
Mvh. Mureren

"I wish there was a knob on the TV to turn up the intelligence! There's a knob called "brightness", but it doesn't work!"
Til top
Torben Rasmussen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
Flatpanels.dk

Oprettet: 06-Februar-2007
Sted: København
Status: Offline
Point: 4378
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Torben Rasmussen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-September-2015 kl. 11:13
Det er ikke via forum eller ask.sonos. Det er via en ticket i deres fejlsystem, så den kan jeg ikke linke til. Den er kun synlig når jeg logger ind hos Sonos.
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
Til top
gah Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 07-November-2013
Sted: Kastrup
Status: Offline
Point: 128
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér gah Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-September-2015 kl. 15:11
Blot til orientering.
Hermed en link til Sonos forumet ang. problemet.

https://en.community.sonos.com/announcements-228985/delayed-streams-with-tdc-play-and-yousee-denmark-6730738

Til top
 
 Besvar Besvar Side  <123>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu