|
Sonos lang tid om at starte ny sang |
Besvar | Side <123> |
Forfatter | |
Jever
Guld medlem Oprettet: 09-April-2004 Sted: Karise Status: Offline Point: 972 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har lige testet mine tjenster.
Spotify, Deezer, Google Music, Tidal samt Wimp skifter alle indenfor et sekund eller ligende. Men TDC Play har også her en buffer tid på 6-7 sekunder. |
|
Torben Rasmussen
Guld medlem Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4378 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hos mig er der problemer på både Youmusic og Wimp/Tidal med 5-6 sekunders delay. Jeg har fået svar fra den tekniske afdeling hos Sonos og de arbejder på det. De har fået flere henvendelser omkring problemet og på nuværende tidspunkt afsøger de ikke løsninger lokalt hos kunden, men fokuserer på at løse problemet i deres ende. Det er befriende idet det godt kan være lidt tungt når de først skal igennem deres checkliste for at afsøge om problemet ligger i kundens system eller i den tjeneste der benytter.
Jeg har været igennem et par service-procedurer, hvor jeg havde problemer med Wimp på Sonos, og hvor problemet helt tydeligt var i samspillet mellem Sonos' server og Wimp's server, men alligevel skulle man lige hele møllen igennem med at tænde/slukke, kablet/Wireleess, tjekke IP-adresser og DNS mv. |
|
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
|
mbm1
Guld medlem Oprettet: 15-Januar-2005 Status: Offline Point: 2037 |
Funktioner
Tak(0)
|
også her desværre.
fint de er obs på problemet og får det løst
|
|
mainleif
Bruger Oprettet: 26-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 146 |
Funktioner
Tak(0)
|
Nu har jeg købt spotify og der kan man også gemme sange direkte ned i spotify playlisterne. Så slipper jeg for at bruge sonos playlisterne som man ikke kan lave backup af.
|
|
Torben Rasmussen
Guld medlem Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4378 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg er ikke helt sikker på, hvad det svar har med emnet at gøre?
|
|
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
|
mainleif
Bruger Oprettet: 26-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 146 |
Funktioner
Tak(0)
|
Nu er det så en måned siden problemet opstod. Yousee og tdc virker stadigvæk dårligt på sonos :-(
Redigeret af mainleif - 28-August-2015 kl. 13:10 |
|
Torben Rasmussen
Guld medlem Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4378 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ja, hos mig er det også stadig elendigt med Tidal. Min sag hos Sonos står som "Collecting info".
Redigeret af Torben Rasmussen - 28-August-2015 kl. 13:23 |
|
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
|
Torben Rasmussen
Guld medlem Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4378 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har fået et svar fra Sonos, der lyder på en løsning i oktober plus/minus en måned. De skal have mere info fra de andre musiktjenester så de kan løse dem alle på én gang.
|
|
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
|
mureren
Guld medlem Oprettet: 09-Oktober-2005 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 710 |
Funktioner
Tak(0)
|
Tjaah...det er vel ikke optimalt, men dog altid noget problemet er anerkendt!
Jeg har samme problem på Tidal. |
|
Mvh. Mureren
"I wish there was a knob on the TV to turn up the intelligence! There's a knob called "brightness", but it doesn't work!" |
|
mureren
Guld medlem Oprettet: 09-Oktober-2005 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 710 |
Funktioner
Tak(0)
|
I øvrigt må du da gerne dele et link til en evt. post i Sonos forum eller lignende, hvor problemet er beskrevet af dig eller andre.
(det lyder som om du har fået mail-svar...men man ved jo aldrig) |
|
Mvh. Mureren
"I wish there was a knob on the TV to turn up the intelligence! There's a knob called "brightness", but it doesn't work!" |
|
Torben Rasmussen
Guld medlem Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4378 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det er ikke via forum eller ask.sonos. Det er via en ticket i deres fejlsystem, så den kan jeg ikke linke til. Den er kun synlig når jeg logger ind hos Sonos.
|
|
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
|
gah
Bruger Oprettet: 07-November-2013 Sted: Kastrup Status: Offline Point: 128 |
Funktioner
Tak(0)
|
Blot til orientering.
Hermed en link til Sonos forumet ang. problemet. https://en.community.sonos.com/announcements-228985/delayed-streams-with-tdc-play-and-yousee-denmark-6730738 |
|
Besvar | Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |