recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Hi-Fi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Sonos Play 5 eller Sonos playbar
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Sonos Play 5 eller Sonos playbar

 Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
tsands Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 03-November-2016
Status: Offline
Point: 2
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tsands Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Sonos Play 5 eller Sonos playbar
    Sendt: 03-November-2016 kl. 10:23
Hej 
Jeg overkøb af Sonos Playbar + sub. Har sonos play 5, men vil godt have lidt bedre lyd til fjernsynet. Er Playbar og Sub pengene værd?
ts
Til top
Torben Rasmussen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
Flatpanels.dk

Oprettet: 06-Februar-2007
Sted: København
Status: Offline
Point: 4378
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Torben Rasmussen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-November-2016 kl. 10:58
Jeg droppede brugen af Sub'en, men Playbar giver god mening. Du kan jo altid udbygge hvis du synes der mangler bund. Jeg vil dog sige, at jeg aldrig bruger Playbar til andet end TV-lyd, så jeg kunne lige så godt have købt et andet mærke - som sikkert også kunne levere bedre lyd til samme pris. Overvej om du har brug for at det spiller sammen.
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
Til top
therazz Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 07-Januar-2010
Sted: DK
Status: Offline
Point: 529
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér therazz Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-November-2016 kl. 10:58
Jeg har også indimellen i brændende lyst til at købe en playbar - men jeg bliver ved med at overbevise mig selv om at jeg skal vente med at gøre det, da den nuværende har en del begrænsninger, som jeg har en idé (ganske udokumenteret) om at Sonos snart retter ... 
MORE BASS
Til top
karstenjensen.dk Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 14-Februar-2012
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 43
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér karstenjensen.dk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-November-2016 kl. 12:08
Jeg har en Playbar, Sub og to 3'ere som baghøjtalere. Playbaren giver virkelig god mening og særligt sammen med sub'en. Er lidt nysgerrig på dig, der kobler sub'en fra?

Baghøjtalerne er naturligvis kun noget værd når der er surround og det er ikke fordi de danske tv-stationer er for gode til at udsende dét.....
Til top
Lightyear Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 19-Maj-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 527
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lightyear Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-November-2016 kl. 12:44
Jeg sidder også med kløe i "køb" fingeren, og venter på at Playbar bliver opdateret. Den er trods alt 3½ år gammel efterhånden. Så selvom jeg har ventet i knap et år, så er jeg overbevist om at den nok skal komme før eller siden LOL

Til top
karstenjensen.dk Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 14-Februar-2012
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 43
Funktioner Funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér karstenjensen.dk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-November-2016 kl. 12:48
Hvad savner I ved en opdatering?
Til top
Insaniac Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 21-December-2004
Status: Offline
Point: 395
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Insaniac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-November-2016 kl. 13:27
Jeg synes, at sub'en er en af de vigtigste komponenter i Sonos setuppet. Jeg har selv Soundbar, sub og 2 x Play 1. De sidste to måneder har jeg boet midlertidigt et andet sted, imens jeg ventede på, at jeg kunne overtage huset, og der har jeg kørt med kun Soundbar uden sub. Det lyder forfærdeligt tyndt uden dybde fra sub'en.
Til top
pilehave Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 01-Marts-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1260
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér pilehave Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-November-2016 kl. 13:42
Oprindeligt skrevet af Insaniac Insaniac skrev:

Jeg synes, at sub'en er en af de vigtigste komponenter i Sonos setuppet. Jeg har selv Soundbar, sub og 2 x Play 1. De sidste to måneder har jeg boet midlertidigt et andet sted, imens jeg ventede på, at jeg kunne overtage huset, og der har jeg kørt med kun Soundbar uden sub. Det lyder forfærdeligt tyndt uden dybde fra sub'en.
Hvilket blot beviser hvor sygt overprized Sonos er. 6000 kr. for en soundbar uden nævneværdig bas. Og misforstå mig nu ikke, har selv en AMP og en Play 1, men der noget galt med pris/ydelse hvis man ser nøgternt på det. Især efter deres prishop sidste år hvor der lige røg 15 % ekstra på alle deres produkter...
Til top
Bromberg5 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-November-2012
Sted: Høng
Status: Offline
Point: 3783
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bromberg5 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-November-2016 kl. 16:48
Jeg syntes nu isoleret set at Sonos playbar alene spiller ret fint og især misundelsen overrasker mig. Jeg ville dog selv ikke køre uden subwoofer. Ift konkurrenter syntes jeg ikke Sonos er overpriced. De har en fremragende software hørende til. Jeg tænker dig også der snart må komme noget opdatering i form af nye enheder. 5'eren allerede opdateret.
Jeg havde en playbar hjemme her da de havde 30 dages prøve, det samme havde min svigermor. Jeg var gladeligt overrasket, men valgte at beholde mit nuværende setup, mens svigermor beholdte.
Jeg syntes dog det er en betragtelig streg i regningen at den ikke håndterer DTS.

Hvis jeg hopper på soundbaren er jeg dog overbevist om at det så bliver Bluesound pulse soundbar
Til top
lahan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-September-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 9325
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lahan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-November-2016 kl. 16:54
Hvilken anden soundbar er da bedre ?
Til top
Bromberg5 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-November-2012
Sted: Høng
Status: Offline
Point: 3783
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bromberg5 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-November-2016 kl. 18:14
Jeg har haft B&w panorama som jeg stadig syntes med afstand er markedets lækreste, men jeg syntes ikke den spiller bedre:)
Til top
lahan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-September-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 9325
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lahan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-November-2016 kl. 18:54
Oprindeligt skrevet af Bromberg5 Bromberg5 skrev:

Jeg har haft B&w panorama som jeg stadig syntes med afstand er markedets lækreste, men jeg syntes ikke den spiller bedre:)
lækreste hvordan ?

Finish, lyd eller betjening ?
Til top
 
 Besvar Besvar Side  12>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu