recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Hi-Fi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Sonos Play 5 eller Sonos playbar
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Sonos Play 5 eller Sonos playbar

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
pdj1974 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 18-Juli-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 957
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér pdj1974 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-November-2016 kl. 20:24
Jeg har siden køb (dvs. siden jeg glemte at få den returneret inden 30 dage i Hifiklubbens tilbud) været skuffet over at Playbaren ikke havde Trueplay. Den seneste beta med Spotify Connect forbedrer dog også samtidigt lyden fra Playbar. Jeg er ikke audiofil og har ingen sub eller andet Sonos, men bilder mig ind at jeg godt kunne høre en forskel lige efter jeg opdaterede Clap

Fra e-mail efter tilmelding til beta-programmet: (komplet e-mail kan forwardes efter ønske)

Even Better Sound from PLAYBAR 
We’ve fine-tuned the center channel and adjusted the EQ to make sure music sounds even richer, and movie dialogue cuts through crisp and clear. You’ll feel each note and catch every whisper and mumble, whether your PLAYBAR is mounted above, below or resting in front of your TV. 


Redigeret af pdj1974 - 03-November-2016 kl. 20:25
/Peter

LG OLED55E6V, Onkyo TX-NR807, Altibox, PS4, Apple TV 4, ChromeCast m. GoogleTV, Harmony 600, Libratone Live
Til top
Bromberg5 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-November-2012
Sted: Høng
Status: Offline
Point: 3783
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bromberg5 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-November-2016 kl. 21:41
Det var på design, finish. Lyden var ikke bedre egentlig syntes jeg.
Til top
Ukke Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 26-November-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1559
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ukke Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-November-2016 kl. 09:50
Jeg er ikke synderlig imponeret over, hvad PlayBar kan præstere rent lydmæssigt - slet ikke til den pris! Eneste plus er SONOS' software. Og det er softwaren, du får lov til at betale for - og så selvfølgelig 'convenience'.

Heldigvis er konkurrenterne ved at ånde dem i nakken.

Redigeret af Ukke - 04-November-2016 kl. 10:00
Til top
Bromberg5 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-November-2012
Sted: Høng
Status: Offline
Point: 3783
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bromberg5 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-November-2016 kl. 11:01
Helt enig ukke.. de sidder godt på markedet qua deres software.. bluos er godt med efterhånden dog syntes jeg og Bluesound's soundbar skal også kunne udvides til 5.1 vel at mærke med alle subwoofere. Der medfølger et trådløst kit.

Hvilke system til 5999kr er bedre? Spurgt af nysgerrighed og ikke for at tvivle din påstand:) som sagt husker jeg den bedre til musik end B&w's panorama
Til top
pdj1974 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 18-Juli-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 957
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér pdj1974 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-November-2016 kl. 11:53
Oprindeligt skrevet af Ukke Ukke skrev:

Jeg er ikke synderlig imponeret over, hvad PlayBar kan præstere rent lydmæssigt
Har du opdateret til nyeste beta?
/Peter

LG OLED55E6V, Onkyo TX-NR807, Altibox, PS4, Apple TV 4, ChromeCast m. GoogleTV, Harmony 600, Libratone Live
Til top
karstenjensen.dk Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 14-Februar-2012
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 43
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér karstenjensen.dk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-November-2016 kl. 16:41
Hvad er Trueplay?

Benytter ikke Spotify, men synes ikke jeg kan høre forskel på tv-lyden eller alm. musikstreaming med den nye opdatering.
Til top
Supergris Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 10-December-2006
Sted: Esbjerg
Status: Offline
Point: 1464
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Supergris Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-November-2016 kl. 02:05
Oprindeligt skrevet af Bromberg5 Bromberg5 skrev:

Jeg syntes nu isoleret set at Sonos playbar alene spiller ret fint og især misundelsen overrasker mig.

Hvad mener du med, "misundelsen overrasker mig"?
Til top
pdj1974 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 18-Juli-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 957
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér pdj1974 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-November-2016 kl. 14:39
Oprindeligt skrevet af karstenjensen.dk karstenjensen.dk skrev:

Hvad er Trueplay?
Automatisk justering af hvert enkelt højttaler ud fra placering og lytteforholdene i rummet. Kræver en iPhone, iPod eller iPad, samt en Sonos PLAY:1, PLAY:3 eller PLAY:5.

http://www.sonos.com/da-dk/trueplay-speaker-tuning-software
/Peter

LG OLED55E6V, Onkyo TX-NR807, Altibox, PS4, Apple TV 4, ChromeCast m. GoogleTV, Harmony 600, Libratone Live
Til top
Bromberg5 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-November-2012
Sted: Høng
Status: Offline
Point: 3783
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bromberg5 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-November-2016 kl. 15:50
Til musik betyder det (misundelsen);). Dropper snart den mobil her:)

Redigeret af Bromberg5 - 05-November-2016 kl. 15:51
Til top
serano Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 30-Oktober-2008
Sted: Aalborg,Danmark
Status: Offline
Point: 331
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér serano Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-November-2016 kl. 09:55
Jeg ville ikke købe Playbaren, jeg har selv haft den hjemme og uden sub mangler den simpelthen bare noget. Jeg har dog en Play5 som jeg synes er et fantastisk produkt.

Du kan få bedre lyd til færre penge hos andre mærker når det kommer til soundbar-markedet.
Samsung 65NU7455
Sonos Playbase + 4xPlay1
Synology
Apple TV4K
PS4
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu