recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Hi-Fi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Sonos playbar eller.....
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Sonos playbar eller.....

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
technology Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 02-September-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 364
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér technology Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Sonos playbar eller.....
    Sendt: 08-Oktober-2014 kl. 08:12
Vil gerne høre jeres mening.

Er rigtig glad for mit setup. ( se min bio tråd ) men der er nogle daglige ting der irriterer mig lidt.

Synes måske det er lidt overdrevet at alt skal tændes bare for og se tv med Watch me now.
Nogle gane kunne jeg godt tænke mig at det var muligt lige hurtigt og tænde for noget musik uden at hele anlægget skal tændes. Bruger i dag sonos connect som på ingen måder skal fjernes da jeg ikke vil fjerne denne mulighed fra mit setup

Leger lidt med tanken om en sonos playbar som supplement.
Kan simpelthen bare ikke blive enig med mig selv om det er pengene værd.

Så hvis der er nogle af jer der er stået i samme "dilemma" må i gerne komme med jeres mening.



Til top
technology Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 02-September-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 364
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér technology Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Oktober-2014 kl. 10:59
mmm har måske fundet et problem i min ide.
Hvis jeg vil se en BD film altså bruge mit 7.1 setup så skal play-baren selvfølgelig ikke bruges. Men vil tv'et ikke altid sende lyden videre over det optiske kabel til play-baren ???????????

Til top
Torben Rasmussen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
Flatpanels.dk

Oprettet: 06-Februar-2007
Sted: København
Status: Offline
Point: 4378
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Torben Rasmussen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Oktober-2014 kl. 14:00
Umiddelbart vil TV'et vel smide et signal ud af både SPDIF og HDMI samtidigt, så du er nok nødt til at mute Playbar når du spiller 7.1 i stedet. Du kan ændre hvorvidt Playbar skal starte op automatisk når der kommer et SPDIF-signal, så du kan selv bestemme om du vil mute Playbar når du ser 7.1 eller om du manuelt vil starte Playbar når du ser TV uden 7.1. Det kommer nok an på hvad du oftest bruger.
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
Til top
technology Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 02-September-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 364
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér technology Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Oktober-2014 kl. 14:31
Tak for svar.
Ja det er det jeg frygter. Lyder måske som en lille ting med det at man skal lave en aktiv handling er jeg stor modstander af.
Tror det ender med en standard soundbar som bliver brugt til tv. Den vil jeg altid bare kunne slukke med min Logitech når jeg skifter til BD.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu