recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Hi-Fi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - SONOS Playbar
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

SONOS Playbar

 Besvar Besvar Side  123 8>
Forfatter
Besked
Treated Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 22-Januar-2010
Sted: Horsens
Status: Offline
Point: 1639
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Treated Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: SONOS Playbar
    Sendt: 01-Marts-2013 kl. 18:38
Hej med jer.

Ville egentlig bare gerne høre hvordan i synes den playbar lyder, altså lydmæssigt og om det er meget nødvendigt at have subben os. Fantastisk produkt det sonos, derfor jeg lige ville høre :)
Til top
sani Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 22-April-2007
Status: Offline
Point: 1023
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sani Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Marts-2013 kl. 11:11
er der ikke først fra 5.3. at den kan høres 
Anthem,Lexicon,MK 150, Velodyne DD, Vienna Acustic BBG,Densen,Sonos,Apple dimser,osv
Til top
Tweaky Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 27-September-2011
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 630
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Tweaky Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Marts-2013 kl. 11:29
Den er sat ud til demo i butikkerne nu !
Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Status: Offline
Point: 6972
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hansie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Marts-2013 kl. 12:42
Har lige været i Køge og høre den.

Den spiller godt. Og klarer sig fint uden subben.

God måde at forbedre lyden fra tv uden det store 5.1 anlæg
Til top
Treated Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 22-Januar-2010
Sted: Horsens
Status: Offline
Point: 1639
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Treated Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Marts-2013 kl. 13:13
Ved ikke lige hvornår den kommer til salg. Men må vist os hellere komme ned og høre den. Overvejer nemlig at skulle bygge et 5.1 setup ud af det. Med nogle play3 højtalere og måske senere hen en sub.
Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Status: Offline
Point: 6972
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hansie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Marts-2013 kl. 14:35
Den kommer til salg fra d.5/3.   Og kan forudbestilles nu.    De havde faktisk rigtig mange stående i papkasser, tror der var over 50 stk
Til top
Treated Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 22-Januar-2010
Sted: Horsens
Status: Offline
Point: 1639
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Treated Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Marts-2013 kl. 09:00
skal faktisk lige høre jer om noget. Jeg har en sonos connect nu, som smider musikken op på mit anlæg, men den boks bliver vel overflødig hvis jeg får en playbar samt play3 højtalere ikke??
Til top
Micras19 Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 24-Maj-2010
Sted: Silkeborg
Status: Offline
Point: 55
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Micras19 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Marts-2013 kl. 09:39
Jo hvis du ikke længere vil have musikken over dit anlæg, har du ikke brug for din Connect.
Til top
Treated Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 22-Januar-2010
Sted: Horsens
Status: Offline
Point: 1639
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Treated Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Marts-2013 kl. 09:50
altså jeg vil skifte mit anlæg ud med sonos playbar samt med tiden play3 og subben. Og skal self streame musik fra spotify via ipad. Så den playbar klarer vel det arbejde istedet for min connect.
Til top
Mr. Claude Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 09-Marts-2010
Sted: DK
Status: Offline
Point: 1127
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mr. Claude Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Marts-2013 kl. 09:51
Hvorfor går du ikke ind i Hi-Fi Klubben og lytter på den?
Til top
Tweaky Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 27-September-2011
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 630
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Tweaky Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Marts-2013 kl. 11:31
Korrekt.

Playbaren bliver nu dit anlæg og du kan således undvære din Connect og resten af anlægget.

Går ud fra du ikke lytter så meget til musik, når du vil vælge den løsning ?

Grunden jeg spørger; Playbaren gør det fantastisk til det den er bygget til...nemlig en tv højttaler. Den aldrig til at kunne erstatte to små højttalere og en lille forstærker når man gerne vil lytte til musik.

Surroundmæssigt bliver den banket af en AVR2113 med et Dali Zensor1, SUbE12f system....men det kræver jo så også at man kan finde et sted at have en reciever stående. Prismæssigt er det det samme for den "gammeldags" løsning og for Sonos systemet...forudsat at du bruger en montør til at trække kabler, for ellers er Sonos løsningen 2000 kr. dyrere end den anden.

Blot for at sætte tingene i perspektiv. Så man skal vælge Sonos for det smarte i brugerfladen...ikke pga. af pris, ledninger og lyd.
Til top
Treated Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 22-Januar-2010
Sted: Horsens
Status: Offline
Point: 1639
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Treated Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Marts-2013 kl. 12:53
hey Tweaky. Jeg lytter da til musik og ser film os, men jeg er nået til et punkt i livet hvor musikken eller filmene skal spilles på maximum, og hvis det skal spille højt, tager jeg i biffen :)

Jeg er helt klar over min løsning ikke er den lydmæssig bedste til prisen, men derimod vil jeg nemlig godt undvære reciever osv. Det skal være nemt og praktisk og så lyde ok og det synes jeg lige det der vil kunne komme til.

Men ja claude jeg vil os høre det, men kan desværre ikke komme i hifiklubben på onsdag hvor de har demo af den, ville sindsyg gerne. Men har et arbejde som nok er lidt vigtigere, men om ikke andet så er tråden starten om lydoplevelserne omkring denne enhed :)
Til top
 
 Besvar Besvar Side  123 8>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu