|
SONOS Playbar |
Besvar ![]() |
Side <1 678 |
Forfatter | |
Mr. Claude ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Marts-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 1130 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Husk nu sonos.com kun giver 1 års garanti.. 3 år i klubben hvis du er medlem.. og jeg har lade mig fortælle de kommer før maj... klubben ved det bare ikke præcist fordi sonos ikke kan fortælle det...
|
|
![]() |
|
Steen2000 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 632 |
Ahaa
![]() |
|
![]() |
|
chrek ![]() Bruger ![]() Oprettet: 30-Oktober-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 66 |
Ja det da rigtigt :-)
|
|
Sonos 1 X ZP90
Sonos 1 x ZP100 Sonos 1 X Connect Sonos 1 x Playbar 2 x Sonos Play 5 synology ds411 WD TV Live plus |
|
![]() |
|
htpcdude ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-September-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 300 |
det er vist ikke et helt korrekt billede af leveringssituationen.
Jeg har hentet min i dag hos hifiklubben. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 678 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |