Forfatter |
Emne Søg Emne-funktioner
|
Flemming Larsen
Platin medlem
Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24780
|
Sendt: 28-August-2011 kl. 11:08 |
slumbert skrev:
juhu - så bliver køb-salg og bytte snart oversvømmet af sonos produkter fordi så de små handelsmænd kan tjene 300 |
Ja, det er næsten det værste af det. Der er altid nogen som bestiller en masse, og så lige skal tjene lidt ekstra.
|
Mvh Flemming Larsen
|
|
BowieCool
Guld medlem
Oprettet: 09-Januar-2007
Point: 1134
|
Sendt: 28-August-2011 kl. 12:11 |
Det kan jeg nu ikke få ondt i R.... af....
|
Sony VPL-HW55ES - Screen Excellence Enlightor 4K 124" - Marantz SR 8002 - JBL PRO 3677 (front), 8320 (back), 4645C (sub) Effekt: the t.amp TA2400 MK-X (sub) - Panasonic DMP-BDT310
|
|
Ukke
Guld medlem
Oprettet: 26-November-2006
Sted: Denmark
Point: 1559
|
Sendt: 28-August-2011 kl. 12:20 |
Nogen som kan huske hvor længe priskrigen varede sidste gang, inden der blev meldt udsolgt i bilka?
|
|
SPYA
Ny bruger
Oprettet: 18-April-2007
Point: 13
|
Sendt: 28-August-2011 kl. 12:40 |
hej mente det kørte i ca 1½ dag. /Spy
|
|
Kasper_J
Guld medlem
Oprettet: 30-Marts-2007
Point: 2813
|
Sendt: 28-August-2011 kl. 15:30 |
BowieCool skrev:
Det kan jeg nu ikke få ondt i R.... af.... |
Næ ærligt talt, så skal man da vist have ualmindeligt små sko på.
|
|
kfkv
Bruger
Oprettet: 04-August-2006
Sted: Fredericia
Point: 191
|
Sendt: 28-August-2011 kl. 16:32 |
Kasper_J skrev:
BowieCool skrev:
Næ ærligt talt, så skal man da vist have ualmindeligt små sko på. |
... men er det ikke sådan lidt billethaj-agtigt - og så er det vel ok at have ondt i den der - især hvis man glipper et rigtig godt tilbud på den bekostning?
|
------
Mvh Kasper
|
|
slumbert
Guld medlem
Oprettet: 05-November-2009
Point: 1977
|
Sendt: 28-August-2011 kl. 16:50 |
kfkv skrev:
Kasper_J skrev:
BowieCool skrev:
Næ ærligt talt, så skal man da vist have ualmindeligt små sko på. |
... men er det ikke sådan lidt billethaj-agtigt - og så er det vel ok at have ondt i den der - især hvis man glipper et rigtig godt tilbud på den bekostning?
|
Billethaj-agtig er præcist hvad jeg vil beskrive det som. Jeg har sku' lidt ondt i røven over det. havde priskrigen varet længere var prisen blevet endnu lavere.
Hvis nogen har siddet i køtilbud eller på anden måde gjort en indsats lidt ud over det sædvanlige, så kan det ikke irritere mig.
|
endnu en hifi-flygtning
Kabeldiskussioner - Dumhed i metermål
|
|
Byteman
Bruger
Oprettet: 30-April-2006
Point: 76
|
Sendt: 28-August-2011 kl. 17:47 |
Billethajer udnytter at der er et begrænset antal og folk har som regel ikke andre muligheder. I dette tilfælde er der masser af produkter efterfølgende så kan ikke se noget problem med det. I øvrigt er det vel ikke uden risiko at købe et par stykker. ....
|
|
mogwai
Bruger
Oprettet: 24-April-2006
Point: 117
|
Sendt: 28-August-2011 kl. 20:31 |
Bare for at være uviden og provokerende på en gang.
Med min meget lille viden inde for området, er Sonos ikke en uddøende teknologi, som vi kommer til at se implementeret i alle anlæg via Airplay?
Er godt klar over at Airplay endnu ikke er så forfinet som Sonos. Men på sigt må de da ses som konkurrenter? (Ved godt at Sonos lige har lavet en Airplay opdatering, men er det ikke bare et gimmick)
Jeg er ikke Sonos ejer og overvejer om jeg skal blive det - det virker dog som alt for mange penge for meget lidt ekstra funktion. Ekstra funktioner som Apple godt kunne lave med nye produkter/opdateringer inde for det næste år.
Håber nogen kan sætte mig godt og grundig på plads :)
|
|
Kasper_J
Guld medlem
Oprettet: 30-Marts-2007
Point: 2813
|
Sendt: 28-August-2011 kl. 21:02 |
kfkv skrev:
... men er det ikke sådan lidt billethaj-agtigt - og så er det vel ok at have ondt i den der - især hvis man glipper et rigtig godt tilbud på den bekostning? |
Jeg synes også at jeg skulle have lov til at sælge min billet til den pris jeg nu synes er passende - Tilgengæld synes jeg også at det er helt OK hvis en forhandler nægter at sælge mig mere end 1 udgave af en vare.
|
|
Lars
Administrator
recordere.dk teamet
Oprettet: 05-Oktober-2003
Point: 15693
|
Sendt: 28-August-2011 kl. 22:16 |
mogwai skrev:
Jeg er ikke Sonos ejer og overvejer om jeg skal blive det - det virker dog som alt for mange penge for meget lidt ekstra funktion. Ekstra funktioner som Apple godt kunne lave med nye produkter/opdateringer inde for det næste år. |
Det er ikke helt det samme.
AirPlay er mere en trådløs ledning, så du kan afspille fra din iPod eller iPhone, over til et musikanlæg.
Sonos er selve musikanlægget, bygget op som multirum (hvis det ønskes).
Men det kan sagtens tænkes at Sonos også får Airplay.
/Lars
|
Ansvarshavende redaktør. Webmaster, recordere.dk
|
|
mogwai
Bruger
Oprettet: 24-April-2006
Point: 117
|
Sendt: 28-August-2011 kl. 22:20 |
Hej Lars
Så hvis man ikke har noget behov for multirums understøttelse, og godt kan leve med at slukke anlægget når man går fra rummet og tænde et nyt i næste rum - så er Sonos ligegyldig?
Kan man via Sonos få musikken til at følge en, bare ved at den registrere i hvilket rum man befinder sig? Eller er det for meget at forlange :)
BTW: Har Sonos ikke Airplay allerede?
Redigeret af mogwai - 28-August-2011 kl. 22:21
|
|