recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > recordere.dk > Generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Sonos tilbage i Bilka - Ny priskrig ?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketSonos tilbage i Bilka - Ny priskrig ?

 Besvar Besvar Side  <1 78910>
Forfatter
Besked
p.las Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-November-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4156
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-August-2011 kl. 18:35
Oprindeligt skrevet af Brixen Brixen skrev:


Oprindeligt skrevet af p.las p.las skrev:

selvfølgelig er Hifiklubben dyere. Servicen i Bilka er jo lig nul.


Ja, men til gengæld er der 30 dages returret og 2 års rigtig garanti.
Det er der desværre ikke i Hifi-klubben mere.




Hvor går du så hen , når du ikke kan få det til at virke......eller lign - Bilka?
Til top
meta Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 11-September-2007
Sted: 5300 Kerteminde
Status: Offline
Point: 1564
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-August-2011 kl. 18:37
Oprindeligt skrevet af p.las p.las skrev:

Oprindeligt skrevet af Brixen Brixen skrev:


Oprindeligt skrevet af p.las p.las skrev:

selvfølgelig er Hifiklubben dyere. Servicen i Bilka er jo lig nul.


Ja, men til gengæld er der 30 dages returret og 2 års rigtig garanti.
Det er der desværre ikke i Hifi-klubben mere.




Hvor går du så hen , når du ikke kan få det til at virke......eller lign - Bilka?

Spørger herinde :-) Det er her eksperterne er - ikke i hverken Bilka eller Hifiklubben
+ 70 positive handler!
Til top
p.las Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-November-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4156
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-August-2011 kl. 18:39
Dem der mener at de for bedre service i Bilka, end i hifiklubben , når vi snakker sonos ,må absolut være forblændet af den besparelse der er.
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24766
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-August-2011 kl. 18:39
Oprindeligt skrevet af meta meta skrev:

Oprindeligt skrevet af p.las p.las skrev:

 
Hvor går du så hen , når du ikke kan få det til at virke......eller lign - Bilka?

Spørger herinde :-) Det er her eksperterne er - ikke i hverken Bilka eller Hifiklubben
+1.
Det ville jeg altid gøre. Og der er altid nogen som vil hjælpe.Big smile
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 19-Juni-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 6661
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-August-2011 kl. 18:41
Oprindeligt skrevet af p.las p.las skrev:

Oprindeligt skrevet af Brixen Brixen skrev:


Oprindeligt skrevet af p.las p.las skrev:

selvfølgelig er Hifiklubben dyere. Servicen i Bilka er jo lig nul.


Ja, men til gengæld er der 30 dages returret og 2 års rigtig garanti.
Det er der desværre ikke i Hifi-klubben mere.




Hvor går du så hen , når du ikke kan få det til at virke......eller lign - Bilka?


Du har så ikke læst hvad jeg skrev kl. 16.44 - at jeg har købt mit Sonos i Hifi-klubben og har fået god service både før og efter købet.



Venlig hilsen
KB
Til top
tipsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 29-August-2005
Sted: Odense, Denmark
Status: Offline
Point: 3722
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-August-2011 kl. 19:39
Oprindeligt skrevet af p.las p.las skrev:

Hvor går du så hen , når du ikke kan få det til at virke......eller lign - Bilka?
Det er Sonos...!? Jvf. mange Sonos-ejere, så virker det bare og der er ikke problemer - så service er i praksis fuldstændig ligegyldigt! - og alternativt er recordere.dk jo ganske nærliggende :-)
Til top
Jwin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 02-Januar-2008
Sted: København, DK
Status: Offline
Point: 757
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-August-2011 kl. 20:50
Oprindeligt skrevet af p.las p.las skrev:


Hvor går du så hen , når du ikke kan få det til at virke......eller lign - Bilka?


Sonos egen support. HFK henviser selv til dem. Jeg købte en ZP120 som genstartede sig selv hele tiden og HFK's respons var "kontakt Sonos support"

J
Til top
Kief Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Marts-2006
Sted: København
Status: Offline
Point: 2323
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-August-2011 kl. 21:18
Oprindeligt skrevet af tipsen tipsen skrev:

Oprindeligt skrevet af p.las p.las skrev:

Hvor går du så hen , når du ikke kan få det til at virke......eller lign - Bilka?
Det er Sonos...!? Jvf. mange Sonos-ejere, så virker det bare og der er ikke problemer - så service er i praksis fuldstændig ligegyldigt! - og alternativt er recordere.dk jo ganske nærliggende :-)

Well ret i Sonos virker fantastisk MEN det er svært at være ny i Sonos og se det live i Bilka - det alene kunne sagtens være de 200 kr mere værd, men de fleste herinde er vel som i Fullrate reklamen... Går i Fona/HFK what ever og ser varen, derefter køber den på nettet, eksempelvis Bilka. Wink
Mvh.

Casper
Til top
2ben Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 06-September-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1498
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-August-2011 kl. 21:36
Hej,

Har haft et par spørgsmål til sonos og et par problemer. Hver gang har HFK henvist til SONOS supporten. Så jeg er ikke i tvivl om at jeg køber SONOS andre steder end HFK. Servicen kan umuligt være dårligere. Der var en gang HFK var en god butik at handle i.

Mvh. Torben
Til top
Ghidora Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 27-Marts-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 206
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-August-2011 kl. 21:44
skal bruge en bridge... ærgeligt bilka ikke har dem...
Panasonic G20 50" Plasma
Sony PS3 Slim 320 GB
AVI ADM 9.1T Hvid
Til top
Mr. Claude Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 09-Marts-2010
Sted: DK
Status: Offline
Point: 1128
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-August-2011 kl. 23:16
Fidusen ved at kontakte sonos og chatte med dem online, er jo at de kan diagnosticere på systemet online og se hvad problemet er med det samme. Det kan en medarbejder i en HFK jo ikke. Og derefter bytter de produkter selv. Det er da super godt. HFK´s rolle er vel at være demo sted og lager når du skal købe. Samt vejledning for de som ikke ved så meget... Ikke jer kloge hoveder selvfølgelig ;)  Jeg har med glæde købt mit sonos hos HFK og haft glæde af sonos support en enkelt gang. Jeg har da selv stået i en HFK og set kunder spørge og spørge til sonos, så nogen har bestemt behovet for vejledning og de skal jo så huske at handle dér. (husk Full Rate reklamen..)
Til top
Jwin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 02-Januar-2008
Sted: København, DK
Status: Offline
Point: 757
Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-August-2011 kl. 09:48
Oprindeligt skrevet af Mr. Claude Mr. Claude skrev:

Fidusen ved at kontakte sonos og chatte med dem online, er jo at de kan diagnosticere på systemet online og se hvad problemet er med det samme. Det kan en medarbejder i en HFK jo ikke. Og derefter bytter de produkter selv.

Jeg er fuldstændig enig. Stor ros til Sonos support herfra. Hurtige og professonelle. Så glem support fra HFK, den kan kun være dårligere end Sonos egen.

J
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 78910>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu