Forfatter |
Emne Søg Emne-funktioner
|
p.las
Guld medlem
Oprettet: 06-November-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4156
|
Sendt: 30-August-2011 kl. 18:35 |
Brixen skrev:
p.las skrev:
selvfølgelig er Hifiklubben dyere. Servicen i Bilka er jo lig nul. |
Ja, men til gengæld er der 30 dages returret og 2 års rigtig garanti. Det er der desværre ikke i Hifi-klubben mere.
| Hvor går du så hen , når du ikke kan få det til at virke......eller lign - Bilka?
|
|
|
meta
Guld medlem
Oprettet: 11-September-2007
Sted: 5300 Kerteminde
Status: Offline
Point: 1564
|
Sendt: 30-August-2011 kl. 18:37 |
p.las skrev:
Brixen skrev:
p.las skrev:
selvfølgelig er Hifiklubben dyere. Servicen i Bilka er jo lig nul. |
Ja, men til gengæld er der 30 dages returret og 2 års rigtig garanti. Det er der desværre ikke i Hifi-klubben mere.
|
Hvor går du så hen , når du ikke kan få det til at virke......eller lign - Bilka? | Spørger herinde :-) Det er her eksperterne er - ikke i hverken Bilka eller Hifiklubben
|
+ 70 positive handler!
|
|
p.las
Guld medlem
Oprettet: 06-November-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4156
|
Sendt: 30-August-2011 kl. 18:39 |
Dem der mener at de for bedre service i Bilka, end i hifiklubben , når vi snakker sonos ,må absolut være forblændet af den besparelse der er.
|
|
|
Flemming Larsen
Platin medlem
Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24766
|
Sendt: 30-August-2011 kl. 18:39 |
meta skrev:
p.las skrev:
Hvor går du så hen , når du ikke kan få det til at virke......eller lign - Bilka? | Spørger herinde :-) Det er her eksperterne er - ikke i hverken Bilka eller Hifiklubben |
+1. Det ville jeg altid gøre. Og der er altid nogen som vil hjælpe.
|
Mvh Flemming Larsen
|
|
Brixen
Guld medlem
Oprettet: 19-Juni-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 6661
|
Sendt: 30-August-2011 kl. 18:41 |
p.las skrev:
Brixen skrev:
p.las skrev:
selvfølgelig er Hifiklubben dyere. Servicen i Bilka er jo lig nul. |
Ja, men til gengæld er der 30 dages returret og 2 års rigtig garanti. Det er der desværre ikke i Hifi-klubben mere.
|
Hvor går du så hen , når du ikke kan få det til at virke......eller lign - Bilka? |
Du har så ikke læst hvad jeg skrev kl. 16.44 - at jeg har købt mit Sonos i Hifi-klubben og har fået god service både før og efter købet.
|
Venlig hilsen KB
|
|
tipsen
Guld medlem
Oprettet: 29-August-2005
Sted: Odense, Denmark
Status: Offline
Point: 3722
|
Sendt: 30-August-2011 kl. 19:39 |
p.las skrev:
Hvor går du så hen , når du ikke kan få det til at virke......eller lign - Bilka? |
Det er Sonos...!? Jvf. mange Sonos-ejere, så virker det bare og der er ikke problemer - så service er i praksis fuldstændig ligegyldigt! - og alternativt er recordere.dk jo ganske nærliggende :-)
|
|
Jwin
Guld medlem
Oprettet: 02-Januar-2008
Sted: København, DK
Status: Offline
Point: 757
|
Sendt: 30-August-2011 kl. 20:50 |
p.las skrev:
Hvor går du så hen , når du ikke kan få det til at virke......eller lign - Bilka? |
Sonos egen support. HFK henviser selv til dem. Jeg købte en ZP120 som genstartede sig selv hele tiden og HFK's respons var "kontakt Sonos support" J
|
|
Kief
Guld medlem
Oprettet: 25-Marts-2006
Sted: København
Status: Offline
Point: 2323
|
Sendt: 30-August-2011 kl. 21:18 |
tipsen skrev:
p.las skrev:
Hvor går du så hen , når du ikke kan få det til at virke......eller lign - Bilka? | Det er Sonos...!? Jvf. mange Sonos-ejere, så virker det bare og der er ikke problemer - så service er i praksis fuldstændig ligegyldigt! - og alternativt er recordere.dk jo ganske nærliggende :-) |
Well ret i Sonos virker fantastisk MEN det er svært at være ny i Sonos og se det live i Bilka - det alene kunne sagtens være de 200 kr mere værd, men de fleste herinde er vel som i Fullrate reklamen... Går i Fona/HFK what ever og ser varen, derefter køber den på nettet, eksempelvis Bilka.
|
Mvh.
Casper
|
|
2ben
Guld medlem
Oprettet: 06-September-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1498
|
Sendt: 30-August-2011 kl. 21:36 |
Hej,
Har haft et par spørgsmål til sonos og et par problemer. Hver gang har HFK henvist til SONOS supporten. Så jeg er ikke i tvivl om at jeg køber SONOS andre steder end HFK. Servicen kan umuligt være dårligere. Der var en gang HFK var en god butik at handle i.
Mvh. Torben
|
|
Ghidora
Bruger
Oprettet: 27-Marts-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 206
|
Sendt: 30-August-2011 kl. 21:44 |
skal bruge en bridge... ærgeligt bilka ikke har dem...
|
Panasonic G20 50" Plasma Sony PS3 Slim 320 GB AVI ADM 9.1T Hvid
|
|
Mr. Claude
Guld medlem
Oprettet: 09-Marts-2010
Sted: DK
Status: Offline
Point: 1128
|
Sendt: 30-August-2011 kl. 23:16 |
Fidusen ved at kontakte sonos og chatte med dem online, er jo at de kan diagnosticere på systemet online og se hvad problemet er med det samme. Det kan en medarbejder i en HFK jo ikke. Og derefter bytter de produkter selv. Det er da super godt. HFK´s rolle er vel at være demo sted og lager når du skal købe. Samt vejledning for de som ikke ved så meget... Ikke jer kloge hoveder selvfølgelig ;) Jeg har med glæde købt mit sonos hos HFK og haft glæde af sonos support en enkelt gang. Jeg har da selv stået i en HFK og set kunder spørge og spørge til sonos, så nogen har bestemt behovet for vejledning og de skal jo så huske at handle dér. (husk Full Rate reklamen..)
|
|
Jwin
Guld medlem
Oprettet: 02-Januar-2008
Sted: København, DK
Status: Offline
Point: 757
|
Sendt: 31-August-2011 kl. 09:48 |
Mr. Claude skrev:
Fidusen ved at kontakte sonos og chatte med dem online, er jo at de kan diagnosticere på systemet online og se hvad problemet er med det samme. Det kan en medarbejder i en HFK jo ikke. Og derefter bytter de produkter selv. | Jeg er fuldstændig enig. Stor ros til Sonos support herfra. Hurtige og professonelle. Så glem support fra HFK, den kan kun være dårligere end Sonos egen. J
|
|