recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - sonos zoneplayer s5
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketsonos zoneplayer s5

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
sickchild Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-Maj-2008
Sted: næstved,Denmark
Status: Offline
Point: 795
Direkte link til dette indlæg Emne: sonos zoneplayer s5
    Sendt: 18-November-2009 kl. 18:58

mig og kæresten har længe gået og ledt efter et godt streaming system af musik da vi har en masse musik købt gennem itunes og en masse cd'er som er blevet importeret til itunes. det har fungeret fint at afspille det fra computeren da vi boede på kolegie. men da vi nu er flyttet i noget lidt større og computerne står i et kontor lyder lyden lidt mærkelig når den skal høres fra et andet rum end det man opholder sig i. derfor har vi kigget på rigtig mange streamings afspillere.

og vi er nu faldet for Sonos zoneplayer s5. Men vi ville lige høre om et par ting hvis der var nogle der kunne svare på det for os.
 
1. vil den kunne lyde godt i et 30 km2 rum op. vi spiller aldrig meget høj musik det skal bare være sådan så man kan høre det og lyden er god.
 
2. er den nem at styre og finde ud af hvis man ikke har den største tekniske snilde da vi skal styre den via en ipod touch og måske senere sonos egen remote.
 
3. bruger den meget strøm da den vel ikke kan gå på standby.
 
 
Til top
chrek Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 30-Oktober-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 66
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-November-2009 kl. 09:29
1. det er super nemt og sætte op. Smile
2. jeg ved ikke lige om s5 kan spille det store rum op, men forhør dig i din lokale hifi klub.
3. den bruger ikke så meget strøm har jeg fået af vide men hvor meget ved jeg ikke.!Confused
4. du kan godt bruge din Ipod Touch til den.
5. hvis du skal høre musik fra din pc skal den selvfølgelig være tændt så kan den afspille dit itunes musik. 
Sonos 1 X ZP90

Sonos 1 x ZP100

Sonos 1 X Connect

Sonos 1 x Playbar

2 x Sonos Play 5

synology ds411



WD TV Live plus
Til top
Kronsbjerg Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 27-November-2009
Sted: denmark
Status: Offline
Point: 1
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-November-2009 kl. 20:13
Hej,
Ja jeg måtte simpelt hen oprette mig i dette forum, for at kunne svare på dit spørgsmål.
 
sonos S5, er det nærmeste du når på et perfekt anlæg, og om den kan spille op, så kan jeg kun sige WOV den kan simpelthen spille vores stue på 60 M2 op til fest.
 
der er både bas og masser af volume.
 
MEN husk på at  lyden komme kun et stad fra, så det er ikke det samme som et rigtigt anlæg, men alligevel 5 ud af 5 stjerner.
 
mvh henrik
Til top
sickchild Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-Maj-2008
Sted: næstved,Denmark
Status: Offline
Point: 795
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-November-2009 kl. 20:44
lige nu har vi et panasonic cd afspiller der hænger på væggen og højtalere sidder fast på afspilleren på hver side. så det giver vel samme resultat?
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu