|
Sony A1 - LG E7 - Pana EZ1000 |
Besvar | Side <1234> |
Forfatter | |||
Sploink
Guld medlem Oprettet: 23-April-2007 Sted: Vestegnen Status: Offline Point: 3215 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Sonys bevægelses håndtering er også bedre end de andres 🙂
|
|||
Sirlupo
Junior bruger Oprettet: 26-August-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 49 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Mit LG B7 kom op, at hænge for 4 dage siden.
Har fået lavet Dolby Atmos med ny Integra DRX-5 receiver. LG er ikke kalibreret endnu, men har ingen problemer med bevægelse. Min udfordring er mere at mit TV signal fra Yousee via ADSL er virkelig ringe. |
|||
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19473 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Det tror jeg på. Selv på mine forældres 42" ser det forfærdeligt ud, i direkte sammenligning med antennesignalet de også har.
Klaus |
|||
Sirlupo
Junior bruger Oprettet: 26-August-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 49 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Ja præcis.
Jeg sammenligner med TV2 Play app via mit AppleTv Det er helt vildt så stor forskellen er Yousee via ADSL og App via AppleTv. Overvejer kraftigt at droppe Yousee. |
|||
amorbavian
Guld medlem Oprettet: 19-April-2008 Sted: Sweden Status: Offline Point: 3010 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
@Sirlupo (og @Hother tror jeg også ;))
Som I kan se I min tråd fra i går så er jeg næsten også hoppet på B7eren (skal lige beslutte størrelse, sidder ca. 2,5m fra), men har nogle lidt noob spørgsmål som I måske kan svare på - I hvert fald når du har testet lidt mere Sirlupo. Specielt mit spørgsmål med lydoutputtet via optisk er jeg vildt interesseret i.
|
|||
BORING! |
|||
Sirlupo
Funktioner
Tak(0)
|
||
Jeg kører personligt via optisk og det spiller rigtig fint. |
|||
amorbavian
Funktioner
Tak(0)
|
||
Så den sender DTS videre den vej?
|
|||
BORING! |
|||
Sirlupo
Funktioner
Tak(0)
|
||
Jeg kører jo det hele i gennem min Integra receiver og sender alle signaler videre alt efter hvad den bliver fodret med. |
|||
Sirlupo
Funktioner
Tak(0)
|
||
|
|||
Ukke
Guld medlem Oprettet: 26-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1559 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Du må da lige præcisere, hvad kilden var under demonstrationen. Jeg har ingen problemer med at se sport. De som klager over dårlig bevægelseshåndtering, sidder med en dårlig kilde - såsom komprimeret og interlaced signal fra deres udbyder. Crap in, crap out. |
|||
Sirlupo
Funktioner
Tak(1)
|
||
Jeg er helt enig. Ser på et B7 65” mit ADSL Yousee er helt til hest. Sport er Crap. App baseret tjenester og 4K indhold er fantastisk Redigeret af Sirlupo - 09-Oktober-2017 kl. 22:22 |
|||
amorbavian
Funktioner
Tak(0)
|
||
Fik fjernsynet i fredags. Undrer over om det er mig, der overser noget eller om nogle indstillinger bare er låst for alle: For eksempel så kan jeg ikke indstille farvetemperaturen i Game Mode, heller ikke hvidbalancen i ISF (lyse rum) og nogle flere.
|
|||
BORING! |
|||
Besvar | Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |