recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > OLED TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - SONY AF8 HBO, Netflix og Chromecast
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

SONY AF8 HBO, Netflix og Chromecast

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Mr. Claude Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 09-Marts-2010
Sted: DK
Status: Offline
Point: 1127
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mr. Claude Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-September-2019 kl. 17:47
Indbygget Chromecast er IKKE chromecast. Det er en variant af det. Derfor kan det ikke helt det samme. Sagt af en Sony konsulent for ca 2 år siden... Men kunne da lyde som om Henrik´s tv er defekt pga CAM modul. (som jo også kan være defekt eller dårlig kompabilitet med tv/kort) 
Og nu har Yousee jo lige gjort at jeg fra nytår skal have bland selv da de fjerner kanal5/6 (som viser fodbold inkl landskampe..) så det bliver "spændende" med mit AF8 til den tid... 


Redigeret af Mr. Claude - 17-September-2019 kl. 17:52
Til top
Lennon Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 06-Januar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4858
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lennon Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-September-2019 kl. 19:13
Mr Claude_ Måske lige lidt OT, men hvis det er i forb m grundpakken,så kan du sandsynligvis bare tilkøbe 5, som xtra kanal.Sådan har jeg gjort de sidste par år med 3+, - som jeg kun har i CL sæsonen. 
Samsung PS63C7705
Samsung HDbox
Pioneer LX86
Jamo D8 surround m SUB
Nikon D7100
DELL 2408WFP skærm
Til top
Rasmus Larsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
FlatpanelsDK

Oprettet: 23-Januar-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 4426
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmus Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-September-2019 kl. 06:52
Oprindeligt skrevet af TBC1 TBC1 skrev:

 Enig, mht match af framerate. Men indbygget ChromeCast er jo i den forbindelse ikke et hak værre end smart-tv platforme generelt - så skulle man jo også tilsvarende rådes til at gå en stor bue uden om enhver smart-tv platform

Lad os få det på tekst. Smile Jeg synes ikke, at man bør satse på Smart TV, hvis man vil leve en tilværelse uden antennesignal. Den primære grund er, at Smart TV ikke modtager opdateringer efter køb. Det synes jeg ikke man som forbruger bør acceptere - for sin egen skyld og naboens. På den kortere bane kan man pege manglende apps og andre begrænsninger.

Android TV er en undtagelse, men der er andre udfordringer, som jeg mener man bør være opmærksom på.
Til top
Rasmus Larsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
FlatpanelsDK

Oprettet: 23-Januar-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 4426
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmus Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-September-2019 kl. 06:59
Oprindeligt skrevet af Mr. Claude Mr. Claude skrev:

Indbygget Chromecast er IKKE chromecast. Det er en variant af det. Derfor kan det ikke helt det samme. Sagt af en Sony konsulent for ca 2 år siden...

Den særskilte Chromecast er en linux-baseret hardwareenhed. Den indbyggede (i Google-jargon 'Chromecast built-in') er en Android-baseret softwareløsning. Denne sondring er vigtig fordi, der hos Google er særskilte udviklingsspor for disse to.

Den indbyggede version kan ikke det samme som den linux-baserede hardware. Den indbyggede mangler f.eks. frame rate-skift samt multiroom-funktionalitet. I flere Android TV kan man heller ikke caste HDR-video til den indbyggede. At en app-udvikler har sikret kompatibilitet med Chromecast sikrer desværre ikke automatisk kompatibilitet med indbygget Chromecast. Det vil typisk virke, men ikke altid. Det er den udfordring, som HBO m.fl. har kæmpet med.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu