|
Sony BDP-S350 og S550 thread |
Besvar | Side <1 22232425> |
Forfatter | ||
Startrek
-- Bruger stoppet på recordere.dk Oprettet: 02-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5740 |
Sendt: 08-November-2008 kl. 00:12 | |
Har bruge for et godt råd, vedr. brænding software af .iso filer (og
udpakning af .iso filer), og som ikke koste en bondgård (gratis ), og som virker (skal bruges til en Window XP) ? Ville også gerne havde nogle god råd om dette, er nemlig ikke skarp til Window. har altid brugt Mac Redigeret af Startrek - 09-November-2008 kl. 13:55 |
||
huiron
Super bruger Oprettet: 07-Januar-2008 Status: Offline Point: 308 |
Sendt: 08-November-2008 kl. 07:00 | |
Er temmelig sikker på det her kan klare opgaven. Det er freeware.
Har selv brugt det engang, der var det et godt og enkelt program http://www.imgburn.com/index.php?act=download |
||
RuneL
Ny bruger Oprettet: 16-Oktober-2008 Status: Offline Point: 4 |
Sendt: 09-November-2008 kl. 00:46 | |
Det fremgår ikke helt klart af ovenstående om du søger råd til at brænde isofiler MED en mac, eller du blot nævner at du altid har brugt en mac. Men hvis du spørger om hvordan man gør det med en mac, så kan diskværktøjet gøre det direkte uden at "udpakke" eller "mounte" isofilen først. Man vælger simpelthen blot "burn" i "images" menuen (æble-B) |
||
Allan Olesen
Guld medlem Oprettet: 08-Juli-2008 Status: Offline Point: 3249 |
Sendt: 09-November-2008 kl. 05:26 | |
Jo, det fremgår meget, meget klart. Han skriver direkte "skal bruges til Windows XP". |
||
RuneL
Ny bruger Oprettet: 16-Oktober-2008 Status: Offline Point: 4 |
Sendt: 09-November-2008 kl. 12:44 | |
Godt for dig du forstod det. Jeg ku ikke se hvilket af udsagnene ?-tegnet hørte til. Jeg har ingen ide om hvordan gør under windows. |
||
Guests
Gæst |
Sendt: 09-November-2008 kl. 21:49 | |
Jeg vil måske foreslå du springer på BDP-S300 såfremt den stadig kan
bilka sælger i denne uge model 350 incl 2 film ved levering er den også under tilbudet med 6 film ? |
||
Puma
Guld medlem Oprettet: 05-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 596 |
Sendt: 10-November-2008 kl. 00:04 | |
Hej Jetdirect Jeg købte den i hos Karstadt i centrum af Flensborg, hvilket også er nævnt tidligere i denne tråd. De 2 film som lå i kassen havde ikke danske undertekster. De resterende 6 film bliver først fremsendt når du laver en registering på Sony´s hjemmmeside disse film havde danske undertekster, idet jeg registerede mig på www.sony.dk Jeg ved ikke om de fortsat har tilbuddet med hele 8 film "gratis" men en mail til Sony´s kundeservice vil kunne afklare dette. Jeg må dog sige, at der også er meget forskel på BDP-S300 og den nye BDP-S350 når vi tale daglig anvendelse den nye model er bare super hurtig og menu systemet er noget mere smart lidt i samme stil som PS3. billed- / lydmæssigt har jeg dog ikke bemærket den store forskel. Da prisforskellen samtidig er meget mystisk jeg gav 1999,- for min S350 på samme tidspunkt stod den gamle model i samme forretning til 2999,- Sony-centeret i Kolding. Jeg fik ingen "gratis" film med i købet af min nye S350 og i forbindelse med registeringen på www.sony.dk var der kun mulighed for at vinde nogle blu-ray film. har ikke modtaget nogen film og må derfor sige jeg vandt nok ikke... Jeg må derfor sige jeg tror du kommer til at fortryde købet af denne 1. generations blu-ray afspiller som fylder som er ondt ord.....Den understøtter for øvrigt heller ikke de kommende typer blu-ray film til fulde idet dette kræver opkobling til nettet. PS: Jeg har desværre allerede solgt min gamle BDP-S300 under køb og salg i dette forum for 1000,- men der er måske flere som har en sådan afspiller stående, så du kunne jo prøve en lille købs annonce i første omgang Redigeret af Puma - 10-November-2008 kl. 00:14 |
||
Edenbeast
Ny bruger Oprettet: 10-November-2008 Status: Offline Point: 1 |
Sendt: 10-November-2008 kl. 13:49 | |
Må man spørge hvor du købte din afspiller henne? |
||
Rechain
Bruger Oprettet: 04-Januar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 126 |
Sendt: 16-November-2008 kl. 19:21 | |
Jeg købte den på ProShop.dk - hvor jeg har købt en del ting efterhånden... /Rechain Redigeret af Rechain - 16-November-2008 kl. 19:22 |
||
wulffnielsen
Junior bruger Oprettet: 16-Oktober-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 38 |
Sendt: 16-November-2008 kl. 20:06 | |
jeg er lige nød til at noget helt på det rene.. Kan BDP-S550 sende DTS MA ud på 7.1 analog udgangen eller er det kun DD True HD der kommer ud der, og så skal man trække MA ud gennem HDMI ? Jeg har kigget lidt omkring på nettet og det er ikke rigtig til at tyde hvad der kommer ud af hvad..:D Nogen der kender fakta og kan hjælpe mig lidt på vej.. MVH Morten |
||
Sony KDL-40W4500 | Sony BDP-S550 | Denon DVD2900 | Marantz SR-9200 | Mit setup
|
||
janbau
Super bruger Oprettet: 20-Maj-2005 Sted: Horsens Status: Offline Point: 360 |
Sendt: 28-November-2008 kl. 18:12 | |
Jeg har lige modtaget min Sony BDP - S350 igår og fået lagt den nyeste firmware ind så man kan bruge BD-Live . Men hvordan virker det skal man have en Disk ( Film ) som understytter funktionen for at kunne hente ekstra BD inhold . Har ellers hørt at man skulle kunne hente tralers o.lign . Har set de 2 medfølgende film Batman Begins og Blood Dimond og behøver jeg at sige det , Whavv nu kan jeg virkelig se hvad Full HD er hvilke farver og klarhed og dybde . Så nu skal vi ned i Blockbuster og leje nogle film .
Sony W 4000
Redigeret af janbau - 28-November-2008 kl. 18:15 |
||
Rod83
Guld medlem Oprettet: 20-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 681 |
Sendt: 28-November-2008 kl. 20:23 | |
Hej janbau. Først og fremmest tillykke med din nye afspiller Angående BD-live, så er dette ikke specielt udbredt (eller begrænset) blandt BD-film og er noget som løbende er I udvikling. Men prøv at kigge rundt i dette forum og spørg folk hvilke film der har mere (eller mindre) BD live indhold Kig her evt.: http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=43891& PN=8 |
||
Panasonic TX-P50G20E (anmeldelse)|Onkyo TX-SR308B|Sony BDP-S550|PS3-Slim
|
||
Besvar | Side <1 22232425> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |