|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
frosty ![]() Bruger ![]() Oprettet: 18-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 61 |
![]() Sendt: 28-Oktober-2009 kl. 20:35 |
Jeg håber i har lidt mere forstand på dette end mig, er forholdsvis ny inden for dette.
Men jeg har købt følgende forstærker: Sony str dh800 med en Apart SUBA165 subwoofer og nogle Apart MASK6-BL front og bag højttalere. Når jeg kører dts virker alt fint, men jeg kunne godt tænke mig at når den køre linear pcm (stereo går jeg ud fra) fx. ved afspilling af musik, at den udnytter subwooferen til bassen frem for front højttalerne, sådan set lidt lissom mine logitech computer højttalere gør. Er dette muligt? ..jeg har søgt men har ikke fundet noget resultat. På forhånd tak! |
|
HTPC setup
Sony 50w656a, Samsung UE46F5005 Sony STR-DH800, 1x Dali blue C1000, 4x Apart mask6, Apart SUBA165 |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40586 |
![]() |
Da du bruger SW, så skal sattelitterne indstilles til Small. |
|
Tangent Ampster BT II - Technics SL 1210 MK2 - Technics SL PG 390 - Panasonic DMP-BD84EG-K - Google TV Streamer - Panasonic 55z80a - JBL Authentics 500.
|
|
![]() |
|
frosty ![]() Bruger ![]() Oprettet: 18-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 61 |
![]() |
HELT PERFEKT!
Nu virker det præcis som det skal, mange tak for den lille detalje! ..ville aldrig have fundet den selv :) |
|
HTPC setup
Sony 50w656a, Samsung UE46F5005 Sony STR-DH800, 1x Dali blue C1000, 4x Apart mask6, Apart SUBA165 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |