recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > LED TV - LCD TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Sony W5500 firmware opgradering.
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketSony W5500 firmware opgradering.

Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
a15995 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 24-Marts-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 6
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Maj-2010 kl. 18:04
Nå, den virkede efter 2. download. Er det nødvendigt at køre Automatisk Opstart bagefter? Jeg mener, så sletter man jo alle sine settings...
/Søren
Til top
DrageMester Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-November-2004
Point: 1660
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Maj-2010 kl. 18:14
Oprindeligt skrevet af a15995 a15995 skrev:

Er det nødvendigt at køre Automatisk Opstart bagefter?

De påstår Sony, men jeg ved ikke om det er korrekt. Jeg gør det.

Oprindeligt skrevet af a15995 a15995 skrev:

Jeg mener, så sletter man jo alle sine settings...
Nej det gør man ikke; settings bevares.

Man kan også overspringe kanalsøgning. Jeg kan dog ikke sige, om det betyder at man går glip af en eller anden magisk forbedring.
Sony KDL-37W5500 + KDL-32W705B, YouSee tv-boks, Panasonic DMR-BCT820, Boxee Box, Chromecast, Synology DS414
Til top
JKJe Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 06-Februar-2008
Point: 131
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Maj-2010 kl. 20:23
Min opdatering gik fint.
Kan ikke umiddelbart se nogen forbedringer.
Håber snart de kommer med en stor ny opdatering med sony internet tv, divx/MKV Ppå usb samt LAN, fuld dlna funktion osv

....men jeg kunne vel næste ligeså godt bede om at den skal kunne lave en en god kop kaffe -
Til top
laxxe Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 20-December-2005
Point: 17
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Maj-2010 kl. 16:57
Jeg har opdateret mit 40W5500 til 1.730EA uden problemer. Er der nogen der ved, hvordan man kan kontakte Sony for forslag til rettelser i firmwaren?

Både min kæreste og jeg, synes det er ekstremt irriterende, at lyden slukker et sekunds tid, når man vælger tekst-TV. Af og til er det sådan, at mens den ene af og sidder og ser et program, så skal den anden lige se noget på tekst-TV. Lyden afbrydes, og det sker igen to gange, når man vil "ud" af tekst-TV igen (der er jo to måder at vise tekst-TV på, med og uden billede ved siden af).

Det må da kunne fikses.

Redigeret af laxxe - 08-Maj-2010 kl. 16:59
Til top
Letten Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 12-Januar-2005
Point: 1963
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Maj-2010 kl. 18:17
Hørt hørt, det er pi... irriterende at den lige muter lyden et øjeblik.

Det kunne også være rart hvis de implementerede den nye EPG hvor man kan se et lille billede af den kanal man er på mens man checker oversigten.

Men men men, jeg tror ikke man skal sætte næsen op efter andet end alvorlige fejlrettelser. Hos Sony er det typisk "find fuck and forget". Prøv bare at se deres Applicast, der er totalt til grin, de lovede en masse nye applicationer, men der er kommet nul-og-niks!Angry og nu laver de noget helt nyt på en helt anden måde og alle de gamle kunder kan rende og hoppe.
Til top
Holt Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 09-August-2010
Sted: Danmark
Point: 1
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-August-2010 kl. 23:21
Det sjove er, at alle de funktioner der efterlyses til W5500 modellen, de er i firmwaren til mit V4500, som hænger i soveværelset, så det er mærkeligt de ikke laver det på W5500 modellerne...For ja det er mega ræls, at lyden forsvinder, og man ikke kan se den kanal i baggrunden når man bruger EPG.

Holt.
Til top

Besvar Besvar Side  <123

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu