|
Sony X85C - billede |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | |
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg er nu ret så enig med Slumbert. Der er jo en tråd på Flatpanels så alen lang om de problemer der har været, og for den sags skyld stadig er på visse områder på det nævnte TV. Jeg ville aldrig råde nogen til at købe det TV ![]() |
|
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|
![]() |
|
Rasmusdc ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1756 |
Nej som nuværende ejer af et 55X85C så ville jeg da heller ikke anbefale tv´et, hvis du har ønsker om at at det er 100% funktionelt.
dette er mine problemer efter sidste patch
det er et såkaldt "funktionelt" X85, efter UTALLIGE opdateringer. der er ingen tvivl om at havde været noget jeg havde troet på, så havde jeg også købt en X83C 43" til køkkenet, men det her tv er bare for ringe. det skal siges, TV´et har den flotte billedekvalitet, jeg synes det indbyggede Chromecast er lækkert. |
|
![]() |
|
Grung ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 03-Maj-2006 Status: Offline Point: 284 |
Jeg har ingen af de nævnte problemer, og vil til enhver tid hellere have min Sonys Android tv end det crap Firefox OS som fines på mit Panasonic, og som forresten ikke bliver opdateret.
|
|
![]() |
|
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
Seneste Pana opdatering for modeller med Firefox var den 1. dec. 2015. Og der kommer en ny inden for 3 uger. Sorry for OT
![]() |
|
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|
![]() |
|
Lennon ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4858 |
Ja, det var jo lidt spredt fægtning . En "ikke"anbefaling fra en som slet ikke ejer TV' et - det samme fra fra en enkelt ejer der stadig har problemer m smartdelen , og en anbefaling fra en ejer der godkender nyeste sw version af smart-tv delen . . .
|
|
Samsung PS63C7705
Samsung HDbox Pioneer LX86 Jamo D8 surround m SUB Nikon D7100 DELL 2408WFP skærm |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
Eller medføre nye "udfordringer".... Sony har ikke just udvist den helt store professionalisme, når det gælder om at få 2015-modellerne med Android-TV, til at fungere! Faktisk har de været ringere end Samsung - hvilket siger en del! M.v.h. |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
om alleree nævnt: Tjek tråden på flatpanels. Så ser du massere af brugere, med problemer. Senest er kommet problemer med at gå på - og fastholde - netværk, hvis det er 5 Ghz! M.v.h. |
|
![]() |
|
Lennon ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4858 |
Henrik B _ jeg følger med i tråden, og fornemmer at TV'et til en pris på 12k,er et billed mæssigt kup for brugere der har YouSee/Stofabox og Apple TV . For brugere af smartdelen er den blevet klar bedre, men ikke perfekt . .
|
|
Samsung PS63C7705
Samsung HDbox Pioneer LX86 Jamo D8 surround m SUB Nikon D7100 DELL 2408WFP skærm |
|
![]() |
|
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7187 |
Som monitor syntes tv'et super godt
![]() |
|
![]() |
|
Grung ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 03-Maj-2006 Status: Offline Point: 284 |
Det afhænger nok en del af hvad du vil med det. Billedet tror jeg ingen er uenige om at du ikke får meget bedre til prisen.
Resten må være op til hvad det skal bruges til. Mit smart tv har kørt flydende siden tv'et fik Android 5.1, og selv før det kørte det acceptabelt til de ting jeg brugte. Jeg bruger så også kun youtube, Netflix samt Kodi. Faktisk kun Kodi og Netflix den seneste måned. |
|
![]() |
|
slumbert ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-November-2009 Status: Offline Point: 1977 |
Det er baseret på personlige erfaringer som jeg har efter at have ejet en sonyskærm i 3-4 måneder før jeg returnerede den og fik pengene retur i december 2015. Det var en frustrerende oplevelse at eje en Sony med androidstyresytem og jeg fik flere gange i løbet af mit ejerskab forklaret af sælgere/kundeservicemedarbejdere at den nye eller næste opdatering ville løse problemet, uden at opdateringerne førte til mærkbare forbedringer. Det er mit sammenligningsgrundlag. Hvad er dit? Hvis du ikke selv ejer en sonyskærm, så er det dig der kommer med noget forudindtaget vrøvl. Sony har for deres 2015 android-modeller fået omfattende kritik af deres elendige, hakkende, fejlfyldte brugerflade. Både herinde og på alle mulige andre fora i indland og udland. x85 har en god billedkvalitet, men det hjælper jo ikke noget når betjeningen er en gennemgående frustrerende oplevelse.
Redigeret af slumbert - 23-Marts-2016 kl. 16:28 |
|
endnu en hifi-flygtning
Kabeldiskussioner - Dumhed i metermål |
|
![]() |
|
Supergris ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-December-2006 Sted: Esbjerg Status: Offline Point: 1474 |
Køb en Nvidia Shield og slut til, så har du noget, der virker...
Opfat et tv som en monitor eller en projektor, så er der ingen problemer!
Redigeret af Supergris - 23-Marts-2016 kl. 14:35 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |