recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Medier
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Sorte Prodye.
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketSorte Prodye.

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
H.J Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 18-Juli-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 29
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-September-2005 kl. 10:47
Købte også 25 af de sorte Prodye. Der var et par stykker der ikke duede. Har købt Prodye alm. cd rom skiver. Dem var der ingen fejl ved (50 stk) Jeg tror bare man kan være uheldig en gang imellem, men så er det jo godt de ikke koster 30 kr. stykket. Købte 25 Fuji dvd. Optagelsen startede fint på de Fuji, men efter kort tid stoppede optageren og meldte fejl. Der var et par stykker der ikke duede. Købte også en Platinum double layer dvd +r forleden. (46,-) Defekt. Så der må man hellere betale lidt mere og så få noget der virker. Men om man skal betale 70,- eller 115,- for 25 dvd skiver. Er vist ligegyldig. De er stadig utrolig billige i forhold til DK.
H.J
Til top
johnlindgreen Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 31-Oktober-2004
Point: 459
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-September-2005 kl. 10:59
Oprindeligt skrevet af Fabricius Fabricius skrev:

Hvis jeg nu skulle overgive mig, og købe nogle Verbatim, er der så nogen der ved hvor de er billigst for tiden (i udlandet, altså)?

Mediecentralen er udmærket og de har også fantastisk billige og gode blækpatroner til Canon IP4000.

For nylig købte jeg printbare Verbatim medier hos it-netsupply.dk, som lige var en tand billigere end Mediecentralen og så sender de med Post Danmark.

Til top
Fabricius Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 25-December-2004
Point: 333
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-September-2005 kl. 11:17
Oprindeligt skrevet af johnlindgreen johnlindgreen skrev:

Oprindeligt skrevet af Fabricius Fabricius skrev:

Hvis jeg nu skulle overgive mig, og købe nogle Verbatim, er der så nogen der ved hvor de er billigst for tiden (i udlandet, altså)?

For nylig købte jeg printbare Verbatim medier hos it-netsupply.dk, som lige var en tand billigere end Mediecentralen og så sender de med Post Danmark.

Ser faktisk ud til at du har ret i, at de er lidt billigere hos Netsupply.

Forresten spøjst at det åbenbart er billigere at købe f.eks. 4 spindler med 25 stk, end 2 spindler med 50 stk:

Verbatim DVD+R 16X 4.7GB Matt Silver - Spindel 25 stk. = koster 70 kroner.

Verbatim DVD+R 16X 4.7GB Matt Silver - Spindel 50 stk.= koster 177,50 kroner.

M.v.h.

Henrik.

Til top
Don Åge Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 29-August-2005
Point: 12
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-September-2005 kl. 12:02

Hmm..

Jeg har aldrig haft problemer med de sorte skiver fra Prodye... Har ikke haft nogen endnu som ikke virkede !

Min brænder er en NEC

Jeg bruger 4x købt hos Nierle.

NB - de er kun sorte på forsiden. Har hørt et eller andet om at de også fåes sorte på begge sidder. og at disse ikke skulle være gode...

Mvh. Don Åge
| www.footballworld.dk |
Til top
dino Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 01-November-2004
Point: 17
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-September-2005 kl. 12:08
Jeg har haft problemer med de "gamle" prodye (dem med filmrullen).  Jeg kører på -R skiver fra Ritek (RITEKG04 og RITEKG05), dem har jeg rigtigt gode erfaringer med.

Iøvrigt er dvdrohlinge.de ved at komme godt med, de tager Visa og deres fragtpriser er lavere end Nierle's.
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu