|
Sorte skygger på Samsung UE55F9005? |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
jasedk ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 05-Juli-2015 Status: Offline Point: 10 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Serviceteknikkeren har lige ringet. De kommer for at fikse problemet på Torsdag :-)
jase-dk
|
|
![]() |
|
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
Lyder godt, pøj pøj med det
![]() |
|
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|
![]() |
|
karula ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 849 |
står din forhandler ikke bag dig ?
|
|
Med venlig hilsen
Karula PDP Pioneer 427xd / Marantz SR 7007/Panasonic BDP 35 / Sat Canal Digial HDPVR 5720-SX / lyd Quadral Cromium style 50- 5.1 |
|
![]() |
|
Samsung teknikkeren var på besøg tidligere i dag og har skiftet panelet. Det var en rigtig positiv oplevelse - teknikkeren var rigtig flink og meget professionel.
Super oplevelse ![]() jase-dk
|
|
![]() |
|
Treated ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Januar-2010 Sted: Horsens Status: Offline Point: 1639 |
sku fedt at høre jasedk synes jeg. I alt den tid hvor samsung bliver rakket ned fra højre og venstre, synes jeg da, at det er rart at høre noget i den andet retning :)
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
Du synes at det er positivt, at en Samsung skærm skal have nyt panel efter blot ét år? ![]() Og den flinke tekniker kom ikke fra Samsung, men fra et eksternt serviceværksted. Men ja, det er da i det mindste positivt, at Samsung vælger at skifte panelet (efter ét år). M.v.h. Redigeret af Henrik B. - 09-Juli-2015 kl. 17:33 |
|
![]() |
|
helljohn ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-Juni-2004 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 2048 |
He he kendte din kommentar allerede inden jeg havde læst den :)
|
|
KMarantz Pm11s3-sa14s1se-Heco zweiklang direct-Marantz tt15s1-Bluesound Node x
|
|
![]() |
|
Jeg har flere Samung TV i huset, og har også haft et andet Samsung før det nuværende. Har også en hel del Samsung monitorer på arbejde, og jeg må erkende at det ovenfor nævnte problem er det første jeg har oplevet med et Samsung produkt.
Jeg oplever generelt en del problemer med mine elektroniske nyanskaffelser, så jeg har lært at sætte pris på god service. Den seneste oplevelse har været særlig god, da jeg er blevet godt behandlet gennem hele forløbet - som faktisk har været ret ekstremt effektivt håndteret af Samsung. Jeg synes det er lidt imponerende at de møder op på mit dørtrin med et fabriksnyt panel i løbet af kun 2-3 dage. At teknikkeren (som måske ikke er fra Samsung, men repræsenterer Samsung) så også er rar og imødekommende - det er bare et kæmpe plus. Det er måske det som gør hele oplevelsen ekstra god. Jeg kan naturligvis kun beskrive min oplevelse, men jeg synes at det er på sin plads at give ros såvel som ris. jase-dk |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |