mjohansen skrev:
kokkeole skrev:
Jeg har købt ovenstående til sovekammeret. Jeg synes ikke at jeg kan finde muligheden at sortere de digitale kanaler i en bestemt rækkefølge. Er ellers tilfreds med apparatet.
På forhånd tak
/Ole
|
Det er ikke muligt når den er sat til "Danmark" som land og det bliver i følge Samsung heller aldrig muligt. Men hvis du i menuen under "Kanal" -> "Land" -> "Digital Kanal" sætter den til "Norge", så får du muligheden for at sortere kanalerne, dog skal du lige udføre en ny søgning efter kanaler, da alle kanaler forsvinder når man skifter land. Om det så har nogle ulemper har jeg ikke lige fundet ud af endnu. Desuden skal du derefter ind i "Indstillinger" -> "Udsendelse" -> "Foretrukket" og sætte lyd og tekst til dansk (De står efter lande-skiftet til norsk)
|
Har nu prøvet at sætte sproget til norsk. Den finder ingen digitale kanaler. Måske skal der et helt andet netværksnummer ind. Kan nu også leve med det, når jeg bruger favorit. Det er nok mere konen der ikke kan vænne sig til forskellig rækkefølge fra det hun er vant til.
Det er da bare underligt. Det burde da være en simpel software rettelse.
Tak og god weekend.
/Ole