recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Soundbar med DLNA, sub out og HDMI
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Soundbar med DLNA, sub out og HDMI

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
supermand71 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 08-December-2009
Sted: Århus
Status: Offline
Point: 41
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér supermand71 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Soundbar med DLNA, sub out og HDMI
    Sendt: 19-Januar-2015 kl. 20:36
Findes der en soundbar der kan streame musik fra min Synology DS214play, og Spotify connect.
Samtidig skal det kobles til mit LG55UB850v tv via HDMI (ARC) for understøttelse af DTS da mange af mine film på Nassen er i dette format. Derudover er det vigtigt at der er en sub udgang til min dejlige Focal sub så jeg ikke brænder inde med den. 

*DLNA
*HDMI
*Sub output

Jeg har kigget på alt lige fra Sonos playbar, LG´s Music Flow, og stort set hvad der findes i varehusene rundt omkring, men ingen af dem har alle 3 punkter jeg har brug for.

LG kommer tættest på med HDMI - ARC, DLNA men ingen sub output. Er det muligt at skille an trådløs sub af og bygge streamingsdelen på min Focal?? Shocked Et andet plus er at jeg kan udbygge det til surround på sigt hvis jeg vil.

Sonos har kun toslink, og ingen DTS support. Til gengæld fungere streaming suverænt. Clap Heller ingen sub out, og sonos subben synes jeg hverken er særlig pæn eller prissat ordentligt.

Findes der ingen soundbar´s med sub out, eller kan jeg bare ikke finde dem?? Jeg vil gerne kunne udbygge det til multirums lyd på et senere tidspunkt. 

På forhånd tak 
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu