|
Soundbar vs aktive højtalere |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | ||
HamDenFede ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 01-April-2007 Status: Offline Point: 350 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Jeg har kun prøvet bluetooth én gang...for at teste det, og der fungerede det fint. Ellers bruger jeg min SonosConnect, som fungerer fint, men dog ikke lader dem gå i standby. Eneste løsning jeg kan finde, er at tage strømmen fra Sonos, og sætte til igen når den skal bruges. Jeg har opdateret firmware tilbage i januar, men det hjalp ikke på noget.
Jeg tænker auto on/off er styret af hvorvidt der registreres et signal. At der så konstant er signal/støj på Sonos, uanset hvilken tilslutning man bruger virker så mærkeligt. Men ift. bluetooth, har du så prøvet at telefon/ipad er skruet helt/meget op, og så evt. skrue lidt ned på højttaleren? Jeg aner ikke, om det har nogen effekt, da jeg ikke ved hvordan den slags fungerer, men på SonosConnect f.eks., så går den også i standby hvis indgangssignalet bliver for svagt. Det er dog en analog linjeindgang, og jeg forestiller mig bluetooth fungerer anderledes, men måske et forsøg værd. Jeg kender heller ikke kvaliteten/versionen af bluetooth i Fenris. Det er muligt at din enhed ikke skal ret langt væk fra højttaleren, før forbindelsen tabes.
|
||
Mvh. HamDenFede
|
||
![]() |
||
moremusic ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 04-November-2013 Status: Offline Point: 582 |
|
Jeg tror at du afhjælper problemet ved at koble TV til dine højtalere via et optisk kabel istedet. Hvis du har et liggende, så prøv det.
|
||
![]() |
||
anzelz ![]() Bruger ![]() Oprettet: 01-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 115 |
|
Ideen med HiFi klubben er vel netop at du kan høre begge produkter? :)
Jeg har ikke hørt noget fra Sonos endnu jeg gad høre musik på
|
||
Monitor Audio Radius
Front 270 Center 250 Baghøjttalere 180 Harman Kardon DPR 2005 |
||
![]() |
||
isteen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-September-2005 Sted: Randers,Denmark Status: Offline Point: 716 |
|
Jeg har selvfølgeligt hørt begge produkter i butikken, men da dette er et forum er det jo tilladt at dele viden og erfaring Redigeret af isteen - 20-December-2022 kl. 21:47 |
||
Steen
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |