recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Teknik & Teori
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Spartle eller nyt kabinet
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Spartle eller nyt kabinet

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-Januar-2011
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4262
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aerik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Spartle eller nyt kabinet
    Sendt: 18-Maj-2015 kl. 22:00
Jeg har et par højttalere, som en kunstner skal dekorere til sommer. Han har advaret mig i mod, at resultatet ikke bliver helt super, hvis jeg ikke får spartlet årerne væk fra fineren. Nogen der har input om, om det er muligt st spartle et par fingerede højttalere ordenligt, eller om jeg skal overveje at lave nye kabinetter i stedet?
Til top
sl1000 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 10-August-2006
Sted: Hørsholm, DK
Point: 208
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sl1000 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Maj-2015 kl. 08:44
hej
Du kan sagtens spartle dem selv. Brug gerne fluggers Acryspartel den er god, sammen med en Japanspartel.

Til top
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aerik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Maj-2015 kl. 08:48
Oprindeligt skrevet af sl1000 sl1000 skrev:

hej
Du kan sagtens spartle dem selv. Brug gerne fluggers Acryspartel den er god, sammen med en Japanspartel.

super. så tror jeg det bliver løsningen :)
Til top
MDusen Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 26-August-2011
Sted: Lyngby, DK
Point: 108
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MDusen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Maj-2015 kl. 14:45
Alternativt kunne du beklæde dem med folie hvis du på på et tidspunkt bliver træt af kunststykket....men det krævet at malingen kan hæfte på folien :)
Til top
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aerik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Maj-2015 kl. 14:49
Oprindeligt skrevet af MDusen MDusen skrev:

Alternativt kunne du beklæde dem med folie hvis du på på et tidspunkt bliver træt af kunststykket....men det krævet at malingen kan hæfte på folien :)

Havde faktisk overvejet det. Men kan ikke gennemskue om man kan få malende folie. Har ikke kigget markedet grundigt efter endnu.

Det er bare mine bagkanaler, som er træt i fineren, så der skal ske noget med dem :)
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu