|
??? - Spøjst indlæg |
Besvar | Side <12345> |
Forfatter | |||
Bassekat
Super bruger Oprettet: 24-August-2012 Status: Offline Point: 340 |
Sendt: 29-Juli-2013 kl. 16:15 | ||
Ej hvor er du sjov Der blev snakket om Tour det france - jeg kaldte det så tour de epo - var det udslaget
|
|||
Bassekat
Super bruger Oprettet: 24-August-2012 Status: Offline Point: 340 |
Sendt: 29-Juli-2013 kl. 16:22 | ||
Det kunne også være fedt hvis ikke der var personer der bruger 45 indlæg på at rette på én og så 1 indlæg på at undskylde at de alligevel tog fejl. Eller blande indhold fra andre tråde ind i en fremmed tråd og så en moderator forsvarer et indlæg han overhovedet ikke har læst. Det er jo totalt til grin. Men fint, jeg hopper bare på et andet forum så vil der jo her være mere fred og ikke så mange negative indlæg Hyg jer
|
|||
Hother
Platin medlem hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23899 |
Sendt: 29-Juli-2013 kl. 16:23 | ||
Så må du jo hellere slette indlæggene
|
|||
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|||
hummelmose
Administrator Skribent, udvikler Oprettet: 25-Juli-2004 Sted: København, DK Status: Offline Point: 3977 |
Sendt: 29-Juli-2013 kl. 16:40 | ||
Recordere.dk fjerner aldrig indlæg uden en grund. Vi modtager hver dag henvendelser fra brugere (oftest trådstarter), der beder om at få fjernet indlæg der intet har med den tråd der er igang.
Vi kunne bare slette dem, men det gør vi ikke. Vi markerer dem som "hidden", så den der har skrevet det kan se at de er blevet modereret. De fleste indlæg er enten støj, dårlig opførsel, og det er sjælden vi skjuler indlæg som almindelige brugere har skrevet. Til det har vi et moderator team, som er uafhængige af det redaktionelle team. Det er et bevidst valg at det er sådan. Og i forhold til mange andre fora, har vi en meget åben tilgang til dialog på forumet. Bedste hilsener
|
|||
Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk
|
|||
Bruger udmeldt 43
-- Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Sendt: 29-Juli-2013 kl. 16:47 | ||
Den er sgu for tyk! Der var relevans i det jeg skrev. |
|||
Cybersp@ce
Super bruger Oprettet: 13-Juni-2005 Status: Offline Point: 486 |
Sendt: 29-Juli-2013 kl. 17:04 | ||
Nu ved jeg ikke hvilke tråde der er tale om,
men kunne det være fordi tråden(e) er blevet for lang og dermed finder på mærkelige ting?
Ligesom Hother har været ude for i sin laaange tråd?
Hvis beskederne bare bliver sat som "hidden" og det er sket ved en fejl.
Så kan de vel bare synliggøres igen...eller?
~ Cybersp@ce ~
|
|||
Se min - "Køber og sælgertråd - Tjek her før du handler!"
Link = http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=119384&PID=1205732#1205732 ~ Cybersp@ce ~ |
|||
hummelmose
Administrator Skribent, udvikler Oprettet: 25-Juli-2004 Sted: København, DK Status: Offline Point: 3977 |
Sendt: 29-Juli-2013 kl. 17:05 | ||
Ja. Det er netop derfor, så kan forfatter brokke sig, hvis de er uenige. |
|||
|
|||
hummelmose
Sendt: 29-Juli-2013 kl. 17:08 | ||
Og forfatter ser den jo i context, så de kan se den er der.
|
|||
|
|||
Cybersp@ce
Sendt: 29-Juli-2013 kl. 17:19 | ||
Det ville være rart at vide hvor jeg skal henvende mig i tilfælde at at det samme skulle ske for mig
en dag?
- Hvor skal der sendes en forespørgsel hen til om at få en "skjut besked" frem igen?
- Eller evt. få en urelevant besked skjult for den sags skyld?
Regner med at det er samme sted/Moderator.
~ Cybersp@ce ~ Redigeret af Cybersp@ce - 29-Juli-2013 kl. 17:21 |
|||
Link = http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=119384&PID=1205732#1205732 ~ Cybersp@ce ~ |
|||
hummelmose
Sendt: 29-Juli-2013 kl. 17:21 | ||
Der er en kontakt formular på recordere.dk - Der kan du skrive til os :-)
Hvis der er et indlæg som er upassende, så check i "Valgmuligheder", der er en indrapporter indlæg. |
|||
|
|||
Guests
Gæst |
Sendt: 29-Juli-2013 kl. 17:21 | ||
Tror aldrig jeg har set et forum, hvor indlæg fra gamle brugere blev slettet når brugeren blev det. Der plejer bare at stå det er fra en slettet bruger.
|
|||
Cybersp@ce
Sendt: 29-Juli-2013 kl. 17:30 | ||
Ja, har set at der stod "SLETTET_..." ved et brugernavn,
men at selve forum-indlæggene stadigt stod der.
Så det er kun selve brugeren der bliver slettet ikke indlæggene.
Ville også være ærgeligt evt. at tabe en masse god viden.
~ Cybersp@ce ~
|
|||
|||
Besvar | Side <12345> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |