Forfatter |
Emne Søg Emne-funktioner
|
Otto J
Platin medlem
Branchemedlem
Oprettet: 04-Marts-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 11218
|
Sendt: 29-Juli-2013 kl. 18:00 |
donfrankie skrev:
Tror aldrig jeg har set et forum, hvor indlæg fra gamle brugere blev slettet når brugeren blev det. Der plejer bare at stå det er fra en slettet bruger. |
Jeg forstod det sådan at det var dét spørgeren bad om - det kan være jeg tager fejl. Under alle omstændigheder kan jeg stadig ikke se hvorfor det er så vigtigt at éns bruger står som "slettet". Det skal ikke forhindre andre i at have behovet, jeg forsøgte bare at forstå det.
|
|
bruger udmeldt 23
--
Oprettet: 25-December-2010
Point: 2017
|
Sendt: 29-Juli-2013 kl. 20:15 |
Bassekat skrev:
Otto J skrev:
Bassekat skrev:
Så bad jeg om at blive slettet her på siden, men nej nej det kan man åbenbart ikke be om.
Men ærligt talt så har man ikke meget lyst til at deltage her på Recordere, p.g.a ovennævnte ting |
Jeg har aldrig helt forstået behovet for at få slettet eller lukket kontoen - hvis man ikke gider mere, kan man så ikke bare lade være med at bruge den?
|
Ikke helt.
Er man utilfreds kan man selvfølgelig bare stoppe med at skrive, men vil man slet ikke være en del af siden, så bør man vel kunne slettes ?
Kan du se grunden til at der står en bruger her, som slet ikke bruger siden ? |
3 muligheder følger her:
For at få slettet din konto, gør følgende:
1) Send en PB til én i Recordere-teamet. 2) ELLER brug kontaktformularen. 3) ELLER du kan sende en e-amil til teamet.
Så vil din konto blive slettet.
Men "klap nu lige hesten, træk vejret", osv. Hold en pause - og vend så tilbage senere med friskt humør! Man kan, som du har set undlade at skrive i meget lang tid og stadig være medlem.
Har selv prøvet at blive meldt ud af et andet forum, fordi jeg dummede mig gevaldigt - da blev mine indlæg heller ikke slettet. Meldte mig dog langt senere ind igen....
|
|
bruger udmeldt 23
--
Oprettet: 25-December-2010
Point: 2017
|
Sendt: 29-Juli-2013 kl. 20:22 |
Otto J. skrev:
"Jeg har aldrig helt forstået behovet for at få slettet eller lukket kontoen - hvis man ikke gider mere, kan man så ikke bare lade være med at bruge den?"
Måske vil man bare gerne "rydde op efter sig" på nettet? Et par spilsites har jeg også været tilmeldt, men disse konti er forlængst slettet.
Og dette var også et spøjst indlæg: Vandret rullepanel?? | |
Redigeret af turbo2 - 29-Juli-2013 kl. 20:23
|
|
Brixen
Guld medlem
Oprettet: 19-Juni-2004
Point: 6661
|
Sendt: 29-Juli-2013 kl. 20:30 |
hummelmose skrev:
Der er en kontakt formular på recordere.dk - Der kan du skrive til os :-)
Hvis der er et indlæg som er upassende, så check i "Valgmuligheder", der er en indrapporter indlæg.
| Der burde måske stå i FAQ hvordan man melder sig ud.
|
Venlig hilsen KB
|
|
Bassekat
Super bruger
Oprettet: 24-August-2012
Point: 340
|
Sendt: 29-Juli-2013 kl. 20:37 |
turbo2 skrev:
3 muligheder følger her:
1) Send en PB til én i Recordere-teamet. 2) ELLER brug kontaktformularen. 3) ELLER du kan sende en e-amil til teamet.
|
Nr 1 er gjort
|
|
Hother
Platin medlem
hummelmose
Oprettet: 12-Juli-2006
Point: 23899
|
Sendt: 29-Juli-2013 kl. 20:48 |
Bassekat skrev:
turbo2 skrev:
3 muligheder følger her:
|
Nr 1 er gjort |
Det er jeg sq oprigtigt ked af, der er så få venlige og kompetente medlemmer tilbage - tænk dig lige om en gang til min ven, du behøves også her
|
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|
Bassekat
Super bruger
Oprettet: 24-August-2012
Point: 340
|
Sendt: 29-Juli-2013 kl. 22:05 |
Hother skrev:
Det er jeg sq oprigtigt ked af, der er så få venlige og kompetente medlemmer tilbage - tænk dig lige om en gang til min ven, du behøves også her |
|
|
Hother
Platin medlem
hummelmose
|
Sendt: 29-Juli-2013 kl. 22:24 |
Bassekat skrev:
Hother skrev:
Det er jeg sq oprigtigt ked af, der er så få venlige og kompetente medlemmer tilbage - tænk dig lige om en gang til min ven, du behøves også her |
|
Ja det er godt med dig. Omvendt, så forstår jeg det godt, jeg har selv haft de samme tanker mange gange når man er blevet urineret (pænt ikke ) på tilstrækkeligt.
Jeg har bare sagt til mig selv, at fjolserne ikke skal få mig ned med nakken - jeg bestemmer selv
|
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|
Brixen
Guld medlem
Oprettet: 19-Juni-2004
Point: 6661
|
Sendt: 29-Juli-2013 kl. 23:04 |
Hother skrev:
Bassekat skrev:
Hother skrev:
|
Ja det er godt med dig. Omvendt, så forstår jeg det godt, jeg har selv haft de samme tanker mange gange når man er blevet urineret (pænt ikke ) på tilstrækkeligt.
Jeg har bare sagt til mig selv, at fjolserne ikke skal få mig ned med nakken - jeg bestemmer selv | Opfatter du virkelig at folk er ude på at "få dig ned med nakken"? Så synes jeg godt nok du misforstår hvad der bliver skrevet.
|
|
Hother
Platin medlem
hummelmose
|
Sendt: 29-Juli-2013 kl. 23:12 |
Brixen skrev:
Hother skrev:
Bassekat skrev:
Hother skrev:
|
Jeg har bare sagt til mig selv, at fjolserne ikke skal få mig ned med nakken - jeg bestemmer selv |
Opfatter du virkelig at folk er ude på at "få dig ned med nakken"? Så synes jeg godt nok du misforstår hvad der bliver skrevet.
|
'
Ja, der er virkelig en 5-6 stykker der virkelig prøver, måske ikke ned med nakken, men så noget andet tilsvarende, du kan så sige at jeg misforstår - men nej, det gør jeg ikke. Man skal vist være mer end meget blåøjet, hvis man tror at alle her på siden har de bedste intensioner
|
|
|
Otto J
Platin medlem
Branchemedlem
Oprettet: 04-Marts-2007
Point: 11218
|
Sendt: 29-Juli-2013 kl. 23:22 |
Tyv tror hver mand stjæler.
Du taler om personangreb, mens du selv kalder 5-6 andre for "fjolser" og beskylder dem for at "urinere" på dig. Men du undlader behændigt at navngive dem, så man ikke kan komme efter dig for personangreb. Det lader til at når du beskylder andre for at manipulere, så ved du hvad du taler om.
|
|
Bruger udmeldt 38
--
Oprettet: 21-Maj-2006
Point: 5
|
Sendt: 29-Juli-2013 kl. 23:31 |
Jeg synes at denne tråd er ved at tage en kedelig drejning. M.v.h.
|
|