|
Spørgsmål om Philips Hue |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7132 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det er en apple app.
|
|
![]() |
|
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7132 |
Lækkert at man kan tilføje funktioner i iconnecthue app.
Langt tryk giver nu mig den ønskede funktion med at slukke alt når hus forlades. Og noget komme hjem lys uden telefon skal frem |
|
![]() |
|
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24791 |
Humac har 25% på alt Hue
http://www.humac.dk/find/philips%2Bhue?utm_source=apsis&utm_medium=email&utm_content=unspecified&utm_campaign=Nyhedsbrev |
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
|
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24791 |
Det var kun 20%
|
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
Flemming - lav nu aktive links!
![]() Skriv (url) før linket, og (/url) efter linket. Blot hvor () er udskiftet med []. http://www.humac.dk/find/philips%2Bhue?utm_source=apsis&utm_medium=email&utm_content=unspecified&utm_campaign=Nyhedsbrev M.v.h. |
|
![]() |
|
Rolig nu. Det gør jeg i 99% af gangene. Det var kun fordi, at jeg lige vare ude med min datter, som skulle ride. Og så gik det lidt hurtigt.
![]() |
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
|
Hvis det er pga af datteren er du tilgivet denne gang
![]() |
|
![]() |
|
Ah, det var godt.
![]() |
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
|
Bromberg5 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-November-2012 Sted: Høng Status: Offline Point: 3792 |
Hvordan bruger i jeres hue tap?
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |