Forfatter |
Emne Søg Emne-funktioner
|
Kurt Poulsen
Guld medlem
Oprettet: 20-Maj-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1505
|
Sendt: 31-Januar-2010 kl. 22:02 |
Det burde dog ikke få menupunktet i controlleren til at forsvinde. Men "bare"at man ikke kan få forbindelse
|
Mvh Kurt
Philips 50PUS9006, Sony BD200D Sonos Beam med 2 Symfonisk som baghøjtalere. Sonos Port, 2 x Sonos One Sl, 1 x Ikea Symfonisk
|
![Til top Til top](/forum_images/back_to_top.png) |
Parabolen
Super bruger
Oprettet: 23-Juli-2006
Point: 271
|
Sendt: 31-Januar-2010 kl. 22:10 |
Korrekt Kurt og jeg kommer også ind på den men kan ikke aktivere den eller rettere den går ikke videre når jeg trykker på den midterste knap. Eller sagt på en anden måde controlleren forsøger ikke at komme kontakt med Mysqeezebox.com
|
/Erik
|
Parabolen
Super bruger
|
Sendt: 31-Januar-2010 kl. 22:13 |
Kurt Poulsen skrev:
Bare for at være helt sikker: under indstillinger->avanceret->netværk findes der ikke en skift til mysqueezebox.com? |
Korrekt Kurt og jeg kommer også ind på den men kan ikke aktivere den eller rettere den går ikke videre når jeg trykker på den midterste knap. Eller sagt på en anden måde controlleren forsøger ikke at komme kontakt med Mysqeezebox.com
|
/Erik
|
Kurt Poulsen
Guld medlem
|
Sendt: 01-Februar-2010 kl. 06:45 |
Så menupunktet er der, men det virker ikke?
EDIT: For det lyder som at det er der alligevel, men bare ikke virker. Så for at få det slået fast:
Er menupunktet der eller ej?
Redigeret af Kurt Poulsen - 01-Februar-2010 kl. 06:54
|
Mvh Kurt
Philips 50PUS9006, Sony BD200D Sonos Beam med 2 Symfonisk som baghøjtalere. Sonos Port, 2 x Sonos One Sl, 1 x Ikea Symfonisk
|
C K N
Bruger
Oprettet: 20-Marts-2005
Sted: Sønderborg
Point: 218
|
Sendt: 01-Februar-2010 kl. 08:24 |
Letten skrev:
Skal lige tilføje at den er oppe igen, men tilsyneladende har den været nede noget af dagen idag. |
Squeezebox.com kørte elendigt i går (var død det meste af dagen...) Når jeg heller ikke kan få kontakt, så står kun der i mit display:
Spiller nu
Musik
Indstillinger
Resten er væk... Det er som om at Squeezebox-softwaren går totalt kold, hvis den ikke få kontakt til Squeezebox.com... ![Angry Angry](http://forum.recordere.dk/smileys/smiley7.gif)
|
Parabolen
Super bruger
|
Sendt: 01-Februar-2010 kl. 08:47 |
Kurt Poulsen skrev:
Så menupunktet er der, men det virker ikke?
EDIT: For det lyder som at det er der alligevel, men bare ikke virker. Så for at få det slået fast:
Er menupunktet der eller ej?
|
Ja menúpunket er der men virker ikke.
|
/Erik
|
Kurt Poulsen
Guld medlem
|
Sendt: 01-Februar-2010 kl. 09:29 |
Ok. Så må det være et problem på mysqueezebox.com. Kan du logge på sitet i din browser?
|
Mvh Kurt
|
Parabolen
Super bruger
|
Sendt: 01-Februar-2010 kl. 10:25 |
Kurt Poulsen skrev:
Ok. Så må det være et problem på mysqueezebox.com. Kan du logge på sitet i din browser? |
Jeg er på arbejde lige nu. og har ikke lige adgangskoden med. Afventer lige til jeg kommer hjem. Blot en ærgeligt vi ikke lige kan få konstateret problmet lige nu...
|
/Erik
|
Parabolen
Super bruger
|
Sendt: 01-Februar-2010 kl. 18:06 |
Parabolen skrev:
[QUOTE=Kurt Poulsen]Ok. Så må det være et problem på mysqueezebox.com. Kan du logge på sitet i din browser? |
Har nu prøvet at logge ind på sitet. Der er ingen problemer med at logge ind. Har prøvet igen at gå ind på Myzqueezebox.com på min controller og stadigvæk ikke muligt.
De radiostationer jeg kan afspille er dem der ligger som favoritter på min squeezebox server på computeren. Alle øvrige stationer ligger heller ikke på min controller længere. Kan problemet ligge helt andre steder....? Evt. på min router.]
|
/Erik
|
Kurt Poulsen
Guld medlem
|
Sendt: 01-Februar-2010 kl. 20:05 |
Jeg ved at det her er et dumt spørgsmål, men du har inddateret de korrekte login-informationer i SBS?
Er du på facebook? Hvis ja kan du så opdatere den via din Controller?
|
Mvh Kurt
|
Parabolen
Super bruger
|
Sendt: 01-Februar-2010 kl. 20:54 |
Kurt Poulsen skrev:
Bare for at være helt sikker: under indstillinger->avanceret->netværk findes der ikke en skift til mysqueezebox.com? |
Det er også korrekt Kurt efter jeg har ændret adgangskoden på Mysqueezenter.com skal den jo også ændres på SBS. Nu kommer alle radioprogrammer op. ![Big smile Big smile](http://forum.recordere.dk/smileys/smiley4.gif) Lige til info jeg er ikke på facebook.
Problemet er stadigvæk at komme på Myspueezebox.com, der reageres stadigvæk ikke når jeg trykker på fanebladet Skift til Mysqueezebox.com
Jeg har prøvet at kigge under diagnosticering og der meldes ingen fejl her.
|
/Erik
|
Kurt Poulsen
Guld medlem
|
Sendt: 01-Februar-2010 kl. 20:57 |
Efter du har sat det op i SBS så prøv og genstart din controller.
|
Mvh Kurt
|