recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Squeezebox duet kan ikke komme på Sqeezebox.com
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketSqueezebox duet kan ikke komme på Sqeezebox.com

Besvar Besvar Side  <12345>
Forfatter
Besked
Parabolen Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 23-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 271
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Februar-2010 kl. 21:00
Oprindeligt skrevet af Kurt Poulsen Kurt Poulsen skrev:

Efter du har sat det op i SBS så prøv og genstart din controller.
Bare for at være helt sikker er det vel både reciever og controller jeg skal genstarte.
/Erik
Til top
Kurt Poulsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-Maj-2005
Point: 1505
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Februar-2010 kl. 21:01
Nej. Controller er nok. Recieveren er bare en dum robot der gør som Controlleren siger.
Mvh Kurt

Philips 50PUS9006,
Sony BD200D
Sonos Beam med 2 Symfonisk som baghøjtalere.
Sonos Port, 2 x Sonos One Sl, 1 x Ikea Symfonisk
Til top
Super bruger
Super bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Februar-2010 kl. 21:09

Nej. Controller er nok. Recieveren er bare en dum robot der gør som Controlleren siger.
Jeg har nu prøvet at genstarte den men kan stadigvæk ikke komme på Mysqueezebox.com..Desværre...
/Erik
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Februar-2010 kl. 21:16
Okay jeg må indrømme jeg er ved at være lost her.
En sidste ide: Har du genstartet SBS efter ændringen? Jeg tænker lidt på om det kan have noget med at de gamle info er gemt i serverens cache og den derfor ikke sender de nye. Alternativt hvis du kan finde ud af slette cachen på serveren. Der er vist et punkt til dette i SqueezboxCenter.
Mvh Kurt

Philips 50PUS9006,
Sony BD200D
Til top
Eclair Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 16-Oktober-2007
Point: 12
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Februar-2010 kl. 21:25
Hej Erik. Jeg løb ind i samme problem efter opdatering til 4.1 (som det for ofte sker ved opdateringer) - har brugt en del tid (for meget) på at løse problemet. Jeg nu valgt at ikke at bruge mere af fritiden, men i stedet håbe på at den næste opdatering løser problemet.
mvh Stig Confused
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Februar-2010 kl. 21:27
Tjekkede lige lidt på forums.slimdevices.com og fandt det her : http://forums.slimdevices.com/showthread.php?t=74746 (de tre sidste entries) Prøv at gå over i SBS->Indstillinger->avanceret->Logføring og slå log til for  Den skal sættes til fejlsøgning.

Redigeret af Kurt Poulsen - 01-Februar-2010 kl. 21:29
Mvh Kurt

Philips 50PUS9006,
Sony BD200D
Til top
Super bruger
Super bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Februar-2010 kl. 21:30

Okay jeg må indrømme jeg er ved at være lost her.
En sidste ide: Har du genstartet SBS efter ændringen? Jeg tænker lidt på om det kan have noget med at de gamle info er gemt i serverens cache og den derfor ikke sender de nye. Alternativt hvis du kan finde ud af slette cachen på serveren. Der er vist et punkt til dette i SqueezboxCenter.
Ja jeg har genstartet intet hjalp her.

Slette cachen: er det under indstillinger for server>>aspilller>>nulstil indstilling for afspiller.
/Erik
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Februar-2010 kl. 21:33
Nej Cachen slettes inde i det program der hedder SqueezeBoxCenter tror jeg. Men hvis du ikke kender det så lad være. Man skal IKKE slette noget når man ikke ved hvor og hvordan Smile
Mvh Kurt

Philips 50PUS9006,
Sony BD200D
Til top
Super bruger
Super bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Februar-2010 kl. 21:34
Oprindeligt skrevet af Eclair Eclair skrev:

Hej Erik. Jeg løb ind i samme problem efter opdatering til 4.1 (som det for ofte sker ved opdateringer) - har brugt en del tid (for meget) på at løse problemet. Jeg nu valgt at ikke at bruge mere af fritiden, men i stedet håbe på at den næste opdatering løser problemet.
mvh Stig Confused
Ja det er da rart at høre det ikke er mig der bare har problemet. Jo der går meget tid, men jeg lærer en del, samt at det bliver vidregivet til andre på forummet. Jo og det er da dejligt at andre kan hjælpe, herunder Kurt.
/Erik
Til top
Super bruger
Super bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Februar-2010 kl. 21:42

Nej Cachen slettes inde i det program der hedder SqueezeBoxCenter tror jeg. Men hvis du ikke kender det så lad være. Man skal IKKE slette noget når man ikke ved hvor og hvordan Smile
Ok ja det er nok det bedste. Så må jeg hellere prøve at vente til opdateringen, det kan være det hjælper....Hvor mærkeligt det end lyder kan det jo også være det løser sig over tid.... man undrer sig nogen gange. Jeg kan jo også prøve at følge med på forummet Slimdivice. jeg kan jo stadigvæk afspille internet radio med computeren tændt. Men Kurt som Du kan se i tråden lader det jo til at det ikke bare er mig der har problemet...

Tak for hjælpen Kurt jeg har da ihvertfald lært meget ved det og givetvis også andre der læser tråden.
/Erik
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Februar-2010 kl. 21:52
Det var så lidt. Vi kom jo desværre ikke nogen steder.

Jeg har læst det på forum'et at der har været problemer med mysqueezebox.com, men jeg er nu ikke sikker på at det her en fejl i softwaren. MySqueezebox.com er jo kommet op igen og du kan jo logge på i din browser. Prøv at slå logning til på den del som jeg foreslog tidligere og prøv igen. Så kommer der sikkert noget ned i din logfil som vi kan bruge til yderligere fejlsøgning. Med mindre du har givet op og mener at du kan leve uden Wink

Mvh Kurt

Philips 50PUS9006,
Sony BD200D
Til top
Super bruger
Super bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Februar-2010 kl. 22:04

Det var så lidt. Vi kom jo desværre ikke nogen steder.

Jeg har læst det på forum'et at der har været problemer med mysqueezebox.com, men jeg er nu ikke sikker på at det her en fejl i softwaren. MySqueezebox.com er jo kommet op igen og du kan jo logge på i din browser. Prøv at slå logning til på den del som jeg foreslog tidligere og prøv igen. Så kommer der sikkert noget ned i din logfil som vi kan bruge til yderligere fejlsøgning. Med mindre du har givet op og mener at du kan leve uden Wink

Jo jeg vil da gerne hvis jeg kan komme direkte på Mysqueezebox.com, det er jo bare nemmere. Når Du skriver login er det her på squeezecenter her på computeren...i givet fald er det noget jeg skal prøve at gøre flere gange.?
/Erik
Til top

Besvar Besvar Side  <12345>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu