|
|
Besvar ![]() |
Side <12345> |
Forfatter | |
Parabolen ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 23-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 271 |
![]() |
|
|
/Erik
|
|
![]() |
|
Kurt Poulsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1505 |
![]() |
Nej. Controller er nok. Recieveren er bare en dum robot der gør som Controlleren siger.
|
|
Mvh Kurt
Philips 50PUS9006, Sony BD200D Sonos Beam med 2 Symfonisk som baghøjtalere. Sonos Port, 2 x Sonos One Sl, 1 x Ikea Symfonisk |
|
![]() |
|
Parabolen ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 23-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 271 |
![]() |
|
|
/Erik
|
|
![]() |
|
Kurt Poulsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1505 |
![]() |
Okay jeg må indrømme jeg er ved at være lost her.
En sidste ide: Har du genstartet SBS efter ændringen? Jeg tænker lidt på om det kan have noget med at de gamle info er gemt i serverens cache og den derfor ikke sender de nye. Alternativt hvis du kan finde ud af slette cachen på serveren. Der er vist et punkt til dette i SqueezboxCenter. |
|
Mvh Kurt
Philips 50PUS9006, Sony BD200D Sonos Beam med 2 Symfonisk som baghøjtalere. Sonos Port, 2 x Sonos One Sl, 1 x Ikea Symfonisk |
|
![]() |
|
Eclair ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 16-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 12 |
![]() |
Hej Erik. Jeg løb ind i samme problem efter opdatering til 4.1 (som det for ofte sker ved opdateringer) - har brugt en del tid (for meget) på at løse problemet. Jeg nu valgt at ikke at bruge mere af fritiden, men i stedet håbe på at den næste opdatering løser problemet.
mvh Stig
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
Tjekkede lige lidt på forums.slimdevices.com og fandt det her : http://forums.slimdevices.com/showthread.php?t=74746 (de tre sidste entries) Prøv at gå over i SBS->Indstillinger->avanceret->Logføring og slå log til for
Den skal sættes til fejlsøgning.
Redigeret af Kurt Poulsen - 01-Februar-2010 kl. 21:29 |
|
Mvh Kurt
|
![]() |
|
![]() |
Slette cachen: er det under indstillinger for server>>aspilller>>nulstil indstilling for afspiller.
|
|
/Erik
|
|
![]() |
|
![]() |
Nej Cachen slettes inde i det program der hedder SqueezeBoxCenter tror jeg. Men hvis du ikke kender det så lad være. Man skal IKKE slette noget når man ikke ved hvor og hvordan
![]() |
|
Mvh Kurt
|
![]() |
|
![]() |
|
|
/Erik
|
|
![]() |
|
![]() |
Tak for hjælpen Kurt jeg har da ihvertfald lært meget ved det og givetvis også andre der læser tråden.
|
|
/Erik
|
|
![]() |
|
![]() |
Det var så lidt. Vi kom jo desværre ikke nogen steder.
Jeg har læst det på forum'et at der har været problemer med mysqueezebox.com, men jeg er nu ikke sikker på at det her en fejl i softwaren. MySqueezebox.com er jo kommet op igen og du kan jo logge på i din browser. Prøv at slå logning til på den del som jeg foreslog tidligere og prøv igen. Så kommer der sikkert noget ned i din logfil som vi kan bruge til yderligere fejlsøgning. Med mindre du har givet op og mener at du kan leve uden ![]() |
|
Mvh Kurt
|
![]() |
|
![]() |
|
|
/Erik
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12345> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |