recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Squeezebox Duet til 1699,- - også uge 20
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketSqueezebox Duet til 1699,- - også uge 20

Besvar Besvar Side  <1234 11>
Forfatter
Besked
kim.t Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-Juli-2004
Sted: Silkeborg
Status: Offline
Point: 3841
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Maj-2009 kl. 11:06

Oprindeligt skrevet af Letten Letten skrev:

Hvis man skal spekulere skulle det nærmere være fordi at de udfaser controlleren fordi man ligeså godt kan bruge en ipod touch, iphone, PDA eller anden smartphone som fjernbetjening.

Men det er ren spekulation, for der er også fordele i controlleren bla. fordi den har hardbuttons.

Så længe de ikke har en officiel App til iPhone/Touch tror jeg næppe de gør det. Man kan vel ikke satse på et program udviklet af en privatperson!

Men om ikke andet er iPeng ganske godt - der er et på småting som er irriterende men ellers kører det godt. Det er lækkert at man ikke skal konfigurer noget - at den bare finder serveren første gang programmet startes.

Til top
Business101 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 16-Februar-2006
Sted: Denmark
Point: 423
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Maj-2009 kl. 11:51

Jeg tror bare det er fordi der en gang imellem kører kampagner på produkterne, har f.eks. selv været heldig at skaffe mig en Boom til 1.050 kr. via en kort kampagne på amazon.co.uk.

huskede du at oplyse alle os andre om kampangen
den ville jeg gerne have været med på med et par stykker
Panasonic TH-42PX70EA, Onkyo TX-SR605, KEF KHT5005.1

KEF KHT2005.2

Dreambox dm500-s, Popcorn Hour

Windows Home Server

SB3 og Squeezebox Duet

Til top
Jahan Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 04-Marts-2007
Point: 73
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Maj-2009 kl. 18:37
Nogle der kan fortælle hvilke sorterings muligheder man
har.
Kan man f.eks. sortere efter år så man får vist albums
og ikke sange. Lidt ligesom i media center.
Til top
Business101 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 16-Februar-2006
Point: 423
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Maj-2009 kl. 18:52
det er forskellige muligheder for sortering.

jeg bruger kunstner derefter album titel

var ude og hente min nr. 2 i eftermiddags.... sammen med et toshiba 32" til et værelse.

skal hente tv på torsdag og så får jeg bare pengene tilbage der.
på den måde kan jeg også få toshibaen til de 2500 som tdc reklamere med, og så få det hjem til test.

TDC havde ikke gidet at hænge tvet op og afviste at jeg kunne få det med hjem til test... skodfirma.
Panasonic TH-42PX70EA, Onkyo TX-SR605, KEF KHT5005.1

KEF KHT2005.2

Dreambox dm500-s, Popcorn Hour

Windows Home Server

SB3 og Squeezebox Duet

Til top
Letten Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 12-Januar-2005
Point: 1963
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Maj-2009 kl. 21:11
Oprindeligt skrevet af kim.t kim.t skrev:

Hvis man skal spekulere skulle det nærmere være fordi at de udfaser controlleren fordi man ligeså godt kan bruge en ipod touch, iphone, PDA eller anden smartphone som fjernbetjening.

Men det er ren spekulation, for der er også fordele i controlleren bla. fordi den har hardbuttons.

Så længe de ikke har en officiel App til iPhone/Touch tror jeg næppe de gør det. Man kan vel ikke satse på et program udviklet af en privatperson!

Enig, det skulle i givet fald være deres egen software. Men hvis de havde sådanne planer (det tror jeg ikke) ville vi næppe høre om det før de har nedbragt lageret af controllere og duet pakker.
Til top
Letten Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Maj-2009 kl. 21:16
Oprindeligt skrevet af Business101 Business101 skrev:

Jeg tror bare det er fordi der en gang imellem kører kampagner på produkterne, har f.eks. selv været heldig at skaffe mig en Boom til 1.050 kr. via en kort kampagne på amazon.co.uk.

huskede du at oplyse alle os andre om kampangen
den ville jeg gerne have været med på med et par stykker

Ups

Så det på forums.slimdevices.com, skal nok prøve at huske det næste gang.

Men der er iøvrigt noget med at amazon.co.uk ikke sender elektronik apperater udenlands - jeg stod lige for at skulle til England så jeg bad vores venner om at købe den, så tog jeg den selv med hjem i flyet. Så det er ikke sikkert du behøver at ægre dig
Til top
kim.t Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-Juli-2004
Sted: Silkeborg
Point: 3841
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Maj-2009 kl. 22:20
Violinerne spiller
Til top
Wuffer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 01-Juni-2005
Point: 615
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Maj-2009 kl. 01:07
Hehe ja det må man sige 

Nu hvor jeg (forhåbentlig) får fingrene i en til reciever, er det så forholdsvis nemt at skifte fra zone til zone med fjernbetjeningen (eks. når jeg går fra stue til køkken)?
Til top
hpdahl Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 19-Februar-2008
Point: 315
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Maj-2009 kl. 08:46

Oprindeligt skrevet af Wuffer Wuffer skrev:

Nu hvor jeg (forhåbentlig) får fingrene i en til reciever, er det så forholdsvis nemt at skifte fra zone til zone med fjernbetjeningen (eks. når jeg går fra stue til køkken)?

Ja. Menu - vælg afspiller - tænd. (Duetcontrolleren kan også bruges som afspiller, bare connect headset og vælg controlleren som afspiller)
Lige så nemt er det at synkronisere, så begge/alle zoner spiller samme musik!

MVH
HPDahl
Til top
birddog Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 27-November-2006
Point: 344
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Maj-2009 kl. 09:31

Men der er iøvrigt noget med at amazon.co.uk ikke sender elektronik apperater udenlands - jeg stod lige for at skulle til England så jeg bad vores venner om at købe den, så tog jeg den selv med hjem i flyet. Så det er ikke sikkert du behøver at ægre dig

Ahhh, passer ikke helt, har da købt min ps3 og min forstæker igennem amazon.uk.co

Til top
Zulu Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 12-December-2005
Point: 775
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Maj-2009 kl. 13:29
Oprindeligt skrevet af birddog birddog skrev:

Ahhh, passer ikke helt, har da købt min ps3 og min forstæker igennem amazon.uk.co

Tilbuddet med Boom'en kunne ikke leveres til DK. Jeg fik selv en ven i England til at sende min til mig.

Forresten så blev der også gjort opmærksom på det herinde, hvor det også blev oplyst at Amazon ikke ville/ kunne levere den til DK, så det var nok det, der holdt folk væk.

Til top
Letten Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Maj-2009 kl. 15:11
Oprindeligt skrevet af Zulu Zulu skrev:

Oprindeligt skrevet af birddog birddog skrev:

Tilbuddet med Boom'en kunne ikke leveres til DK. Jeg fik selv en ven i England til at sende min til mig.

Forresten så blev der også gjort opmærksom på det herinde, hvor det også blev oplyst at Amazon ikke ville/ kunne levere den til DK, så det var nok det, der holdt folk væk.

Hvor er jeg glad for at du minder om det, du husker bedre end mig, der var også her jeg så det i sin tid.

Til top

Besvar Besvar Side  <1234 11>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu