|
|
Besvar ![]() |
Side <1234 7> |
Forfatter | |||
tipsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-August-2005 Sted: Odense, Denmark Status: Offline Point: 3722 |
![]() |
||
Jeg kan ikke downloade perl-udgaven og på forummet skriver de at det er på vej - men hvis du er så sikker på at det er helt frigivet, kan du så ikke sende linket til at downloade Squeezebox Server i perl-udgaven? Jeg tvivler på at Synology har noget at arbejde med endnu, så du må nok bare leve med at up- og downgrade firmwaren på dine afspillere, når du benytter SqueezeNetwork (eller hvad det hedder nu!). |
|||
![]() |
|||
tipsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-August-2005 Sted: Odense, Denmark Status: Offline Point: 3722 |
![]() |
||
Man kan heller ikke klandre Synology for ikke at frigive noget som ikke engang kan downloades fra Logitech. |
|||
![]() |
|||
Markh ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 04-August-2006 Sted: København Status: Offline Point: 317 |
![]() |
||
Lige præcis. ![]() |
|||
Pioneer KRP-500A, SC-LX90, BDP-LX91, DV-LX50
DVDO iScan Duo XBOX360, PS3 og Wii Audiovector S3 Avantgarde Arreté , SC Avantgarde, K-X Nordost Frey højttalerkabel og Red Dawn RCA interconnect |
|||
![]() |
|||
PerW ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4114 |
![]() |
||
Hvad er det I ikke kan finde ud af http://www.logitechsqueezebox.com/support/download-squeezebo x-server.html Jeg er lidt spændt på hvornår Synology frigiver. Elles må man jo sælg eog købe sig en NeatGear ReadyNas, da de kan hente hos Logitech. |
|||
![]() |
|||
Kjelstrup ![]() Bruger ![]() Oprettet: 05-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 160 |
![]() |
||
Du kan selv ta den roligt. ![]() Jeg er bare træt af at jeg lige har købt en Sonology server som har virket i 3 dage og nu virker det ikke mere, jeg havde regnet med at de arbejde bedre sammen snonology og logitech. Hvis jeg vist jeg ikke kunne bruge det ordentligt, skulle jeg bare have købt en Netgear. ![]() Desuden kan det heller ikke komme bag på nogn at der kom en ver. 7.4, den har kørt som beta længe, akkurat som der er ne bet 7,5 nu. |
|||
![]() |
|||
Kjelstrup ![]() Bruger ![]() Oprettet: 05-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 160 |
![]() |
||
Hvad er det for noget sluder, de kan vel samarbejde som de kan med Windows, netgear også. Alle store firmaer samarbejder da hvis de vil noget seriøst sammen. |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Hej Mark. Det ser lidt svært ud. Jeg kan ikke se hvilken sw jeg skal bruge til min ds-209
|
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Nu har jeg installeret det og intalleret 7.4.0 pearl udgaven, men den kan ikke starte! ;-( SlimServer Status and Process ControlStarting SqueezeCenter 7.4.0-28672 (stay tuned) ........................ FAILED! The log file might reveal the reason for the failure.
SqueezeCenter 7.4.0-28672 is not running. |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Har du styr på hvordan jeg kommer vider her fra? 0014: [09-09-29 21:11:24 ] ssctrl Command line = /volume1/SqueezeCenter/slimserver.pl --daemon --pidfile /volume1/SqueezeCenter/Cache/squeezecenter.pid --cachedir /volume1/SqueezeCenter/Cache --logdir /volume1/SqueezeCenter/Logs --prefsdir /volume1/SqueezeCenter/prefs --noupnp --user admin --group users |
|||
![]() |
|||
Markh ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 04-August-2006 Sted: København Status: Offline Point: 317 |
![]() |
||
[/QUOTE]
Du kan selv ta den roligt. ![]() Jeg er bare træt af at jeg lige har købt en Sonology server som har virket i 3 dage og nu virker det ikke mere, jeg havde regnet med at de arbejde bedre sammen snonology og logitech. Hvis jeg vist jeg ikke kunne bruge det ordentligt, skulle jeg bare have købt en Netgear. ![]() Desuden kan det heller ikke komme bag på nogn at der kom en ver. 7.4, den har kørt som beta længe, akkurat som der er ne bet 7,5 nu. [/QUOTE] Jeg kan sagtens forstå dig. ![]() Omvendt kan jeg også godt forstå, at Synology ikke bare kan smide hvad de har i hænderne, og lave en pakke, når der frigives ny SqueezeCenter. Men derfor kunne de jo godt være forberedt på nye versioner ved at spørge Logitech om en releaseplan, så de ikke er flere måneder bagud. Men det er nu nok derfor, SSODS er dukket op - netop fordi det ikke har den allerhøjeste prioritet hos Synology at få lavet en officiel pakke, når der frigives nye versioner. /Mark |
|||
DVDO iScan Duo XBOX360, PS3 og Wii Audiovector S3 Avantgarde Arreté , SC Avantgarde, K-X Nordost Frey højttalerkabel og Red Dawn RCA interconnect |
|||
![]() |
|||
Pokersut ![]() Bruger ![]() Oprettet: 07-Februar-2007 Status: Offline Point: 67 |
![]() |
||
Hopper lige ind her - der er desværre ikke så meget at gøre andet end at vente - enten på en ny version af SSODS eller på den oficielle Synology-pakke. Grunden til, at det ikke virker er - som der står i loggen - at nogle af de moduler som Squeezebox Server skal bruge ikke er til stede i den rigtige version. Jeg havde selv problemet, da jeg i sin tid ville tjekke version 7.3 ud, og du kan (så vidt jeg da ved) kun få dem opdateret ved at installere en opdateret version af SSODS. Jeg har ikke fået læst så meget om den nye 7.4 endnu, men så vidt jeg kan se, er der sket en del gennemgribende ændringer, så man kan godt forestille sig, at SSODS skal igennem en større opdatering også - og dermed kan der gå lidt tid (manden får ingen penge for det!). Men jeg håber da også snart, der sker noget - kunne godt tænke mig at tjekke 7.4 ud på min Syno 107+. Mikkel |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Jeg har ikke selv prøvet endnu. Jeg har lige nøjagtig i går flyttet data fra min DS-209+ til min nye DS-509+, og fået sat det hele op, og nu kan jeg starte forfra på at få 7.4.0 installeret. ![]() Har du hentet http://downloads.slimdevices.com/SqueezeboxServer_v7.4.0/squ eezeboxserver-7.4.0-28672.tgz eller http://downloads.slimdevices.com/SqueezeboxServer_v7.4.0/squ eezeboxserver-7.4.0-28672-noCPAN.tgz? Hvis du har hentet sisdtnævnte (den med noCPAN) kan det være derfor. Jeg går i gang med 7.4.0 nu, og så ser jeg hvad jeg får ud af det. Skal nok vende tilbage med de erfaringer, jeg sikkert får. ![]() Et andet bud kunne være at der er ændret lidt i den endelige 7.4.0, så det måske kræver en ny SSODS version (den nuværende 3.22 er jo lavet til beta-versionerne af 7.4.0). /Mark Redigeret af Markh - 29-September-2009 kl. 21:39 |
|||
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234 7> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |