|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | ||
nunbaggi ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 17-April-2007 Status: Offline Point: 306 |
![]() Sendt: 04-August-2009 kl. 21:21 |
|
Kan det passe at boom ikk kan afspiller musik fra en ipod shuffle med line kabel der følger med??
|
||
![]() |
||
NikolajC ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Januar-2006 Status: Offline Point: 614 |
![]() |
|
Det kan den godt. Hvad har du prøvet? Du skal nok aktivere line-in et sted.
|
||
![]() |
||
nunbaggi ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 17-April-2007 Status: Offline Point: 306 |
![]() |
|
Jeg har kørt den over på line in, og trykket på enter, men der kommer ingen lyd
![]() |
||
![]() |
||
tipsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-August-2005 Sted: Odense, Denmark Status: Offline Point: 3722 |
![]() |
|
Har du prøvet at afspille fra en anden enhed for helt at udelukke kabel og afspiller inden du roder videre med Boom'ens indstillinger?
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Jeg kan sagtens afspille netradio og musikbibliotek, såden skulle virke. Har også prøvet en anden afspiller. Man skal vel bare køre vælgeren over på linieugang og trykke play, så skulle det vel køre?? Redigeret af nunbaggi - 05-August-2009 kl. 13:34 |
||
![]() |
||
tipsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-August-2005 Sted: Odense, Denmark Status: Offline Point: 3722 |
![]() |
|
Jeg omformulerer lidt; Har du med succes prøvet at tilslutte en anden afspiller til Boom'en så du ved at problemet ikke skyldes hverken kabel eller iPod?
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Ja har prøvet en anden ipod |
||
![]() |
||
![]() |
|
Fra FAQ'en:
Q. Is there a line-out? A. There is a subwoofer/headphone output. The functionality is selectable from a menu item in the Squeezebox Boom. If you want to drive a stereo receiver or other amplified speakers, you can do that. There is a slight difference in the circuitry between headphone and line-out circuits, but it should work in nearly all situations. The worst case that will happen, in only some cases, would be that there is slightly more noise heard through your speakers. No damage will occur. |
||
![]() |
||
![]() |
|
Vil det så sige jeg skal bruge den der hedder subwoofer istedet for line out??? Så passer det medfølgende stik ikkke Redigeret af nunbaggi - 06-August-2009 kl. 08:35 |
||
![]() |
||
SSvenSSon ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 26-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 388 |
![]() |
|
|
||
![]() |
||
henrik.aalborg ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 18-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23 |
![]() |
|
Nu ved jeg godt, at du skriver at du har problemer med en Shuffle, men jeg har lige tilladt mig at teste med min iPhone 3GS. På Squeezebox Boom skal der skrues op til 100%, så kan man lige høre lyden, når iPhone er tilsluttet Line-in. Det kunne måske tyde på, at der ikke sendes så høj effekt ud gennem hovedtelefon-stikket, men dette er kun gætværk fra min side. |
||
![]() |
||
henrik.aalborg ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 18-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23 |
![]() |
|
Lille update: Jeg har også testet med min iPhone Dock. Hvis jeg bruger linieudgangen på den, i stedet for hovedtelefon-stikket, så er lyden væsentligt højere - omtrent 'normalt' niveau. Min Boom er skruet op til ca. 35% når denne tilslutning bruges. Redigeret af henrik.aalborg - 07-August-2009 kl. 05:21 |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |