|
|
Besvar ![]() |
Side <1 323334 |
Forfatter | |
Nexeren ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-August-2005 Sted: Nørresundby Status: Offline Point: 605 |
![]() |
Synes jeg hørte noget om 20K linjer kode der er blevet rettet...
|
|
![]() |
|
detlef ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Juli-2006 Sted: Kolding Status: Offline Point: 1390 |
![]() |
Kan tilslutte mig resten af Beta holdet, den kører mere stabilt end nogenside før. Dog tror jeg ikke man skal forvente at det er den hellige gral vi får.
|
|
![]() |
|
jb17j ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 10-Juli-2006 Sted: Aalborg dk Status: Offline Point: 453 |
![]() |
Jeg har nu ikke haft problemer længe og er ikke på Beta holdet, så kan i være sikker på at det er beta udgaven og ikke at stofa er ved og forstyr på deres centraller, for der har her i Aalborg være mange lange afbrydelser, jeg har nemlig den teori at 90 % af fejl er på stofa centraller og udstyr uden for brugers bolig. men lad og dov håbe og tro på at det holder, men er det ikke en mærkelig tid og sende opdatering, det skulle være kl. 14 i dag for er det ikke om natte at zaptor henter del selv, men måske jeg huske forkert.
|
|
Mvh Jan B
|
|
![]() |
|
Mike S. ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2909 |
![]() |
Man kan jo godt ligge softwaren ud kl. 14 også sker opdateringerne om natten - men for os nørder kan vi jo så manuelt søge før.
|
|
Zaptor Motorola
40" SonyX3500 40" Samsung F71 NAD L76 surround med Dali En skærm er et panel hvortil man putter input ind i... |
|
![]() |
|
summer ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 01-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 192 |
![]() |
Zaptor har hos os virket rimelig godt i lang tid og håber virkelig ikke den opdatering der kommer kl 1400 laver rav i nogen ting, som det er set før ved opdateringer. Når man læser det der sker med opdateringen d.d. i den nyoprettede tråd: http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=57371& PN=1&get=last#565460 ser det virkelig fornuftig ud. |
|
![]() |
|
Mike S. ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2909 |
![]() |
Dette ser ud til at være løst hos mig. |
|
Zaptor Motorola
40" SonyX3500 40" Samsung F71 NAD L76 surround med Dali En skærm er et panel hvortil man putter input ind i... |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 323334 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |