|
Star Wars: The Last Jedi |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Forfatter | |
jacobe ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-Februar-2006 Sted: Lund, Sverige Status: Offline Point: 1858 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 14-December-2017 kl. 00:58 |
Hvem har set den? Hvad syntes I??
![]() |
|
Jeg ved hvad jeg taler om, jeg har selv læst det på nettet!
Se vores hyggelige hjemmebiograf :) |
|
![]() |
|
Renoldo ![]() Bruger ![]() Oprettet: 18-Januar-2007 Sted: Sorø Status: Offline Point: 88 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg syntes at den okay, men jeg er ikke helt oppe og ringe over den.
|
|
![]() |
|
hummelmose ![]() Administrator ![]() ![]() Skribent, udvikler Oprettet: 25-Juli-2004 Sted: København, DK Status: Offline Point: 4006 |
Jeg er aldrig oppe og ringe, men jeg giver den en 8/10 IMDB karakter.
Det gør jeg på baggrund af fantastisk ATMOS lyd, og god handling. |
|
Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk
|
|
![]() |
|
Deschain ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-August-2017 Sted: San Junipero Status: Offline Point: 983 |
Anmelderne er stort set enige om at det er den bedste ud over "Empire"..
|
|
![]() |
|
zunex ![]() Redaktionen ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 12-August-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 87 |
Jeg er heller ikke oppe og ringe. jeg vil ikke lave spoilers, og så er det jo svært at begrunde lunkenheden :-)
|
|
![]() |
|
kennethbrdk ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1193 |
Jeg så den i går og synes den var forbavsende god - følte mig godt underholdt hele vejen igennem - bedre end de 2 foregående og vel den bedste af de nye.
|
|
![]() |
|
hummelmose ![]() Administrator ![]() ![]() Skribent, udvikler Oprettet: 25-Juli-2004 Sted: København, DK Status: Offline Point: 4006 |
Nu så jeg den igen i Fields i dag - Desværre i BIO 3. Den havde ikke ATMOS, og ødelægger meget - Glad for at jeg så den i BIG BIO sal 1 i går.
|
|
|
|
![]() |
|
azrael ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 08-Maj-2006 Sted: Tilst Status: Offline Point: 1698 |
Syntes den var meget god, mens jeg så den og da jeg kom ud af biografen i aftes. Og jeg synes det egentlig stadig, men når man har haft lidt tid til at fordøje den, så halter historien en hel del. Filmen er dog klart bedre end The Force Awakens. Efter min mening er det dog Rogue One, der tager titlen som bedste nye Star Wars efter den oprindelige trilogi.
|
|
"This calls for a delicate blend of psychology and extreme violence" - Homer Simpson
|
|
![]() |
|
jacobe ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-Februar-2006 Sted: Lund, Sverige Status: Offline Point: 1858 |
Til alle jer der synes at den er bedre en The Force Awakens - på hvilken måde?
Og er den billed/lydmæssigt værd at se i en af de gode biografer i København, selvom jeg egentlig har svoret aldrig at gå i en offentlig biograf igen? |
|
Jeg ved hvad jeg taler om, jeg har selv læst det på nettet!
Se vores hyggelige hjemmebiograf :) |
|
![]() |
|
Du skal se den i BIG BIO i Herlev (Sal 1). Den har ATMOS og de bedste sæder. Trust me. |
|
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
På TV2 morgenTV var anmelderne “Blown Away”. Den flotteste af de nye Star Wars film. Tilføjer måske ikke så meget historie til Sagaen. Men de gir 5 af 6 stjerner.
Redigeret af Kampus - 15-December-2017 kl. 10:40 |
|
![]() |
|
BowieCool ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Januar-2007 Status: Offline Point: 1134 |
Fatter ikke, at man kan være "Blown Away" hvis ikke historien også sparker R..
|
|
Sony VPL-HW55ES - Screen Excellence Enlightor 4K 124" - Marantz SR 8002 - JBL PRO 3677 (front), 8320 (back), 4645C (sub)
Effekt: the t.amp TA2400 MK-X (sub) - Panasonic DMP-BDT310 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |