|
Start på biograf opbygning*Nye billeder Side 7* |
Besvar ![]() |
Side <1234 8> |
Forfatter | |||
Nikodk ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Juli-2004 Sted: nær Roskilde Status: Offline Point: 1836 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Er der en særlig årsag til din måde at placere stolene?
Umiddelbart virker det som en lidt uheldig måde at placere dine gæster |
|||
![]() |
|||
PlasmaFreak ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 24-November-2010 Status: Offline Point: 305 |
||
Du skal være velkommen til at komme med andre forslag, det er lidt svært at få plads med den lave lofthøjde.
|
|||
![]() |
|||
martin_p ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 11-Maj-2011 Status: Offline Point: 852 |
||
Hvis jeg var dig, ville jeg overveje om jeg nogensinde ville få fyldt de bagerste pladser ud. Jeg havde selv 2 rækker i min til at begynde med, men fik aldrig brugt dem, derfor valgte jeg at skille mig af med den bagerste række. Måske du hellere skulle have en enkelt række med 4 stole og så bruge de penge du spare på de bagerste rækker, på udstyr? bare en overvejelse
|
|||
![]() |
|||
Sejrsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 27-April-2005 Status: Offline Point: 813 |
||
Hej Fedt projekt! Mht front height højttalere, så tror jeg ikke at det bliver muligt, da din loftshøjde er begrænset. Til gengæld vil du kunne udnytte front wide optimalt, da rummet er temmeligt bredt. De to rækker af stole placeret bagerst i rummet i hjørnerne bliver du nødt til at flytte. Lav istede to rækker midt i lokalet. Sejrsen
Redigeret af Sejrsen - 29-Oktober-2012 kl. 10:33 |
|||
![]() |
|||
p.las ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4156 |
||
jo større sweetspot , jo større akustiske udfordringer , i forhold til bassen |
|||
![]() |
|||
Jonas_h ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 11-Marts-2011 Status: Offline Point: 4468 |
||
Gælder nu ikke kun bassen, men hele frekvensområdet. Jo større sweetspot jo flere reflektioner skal tæmmes. Men det er selvfølgelig lettere at tæmme de øvdre frekvenser end bas
|
|||
![]() |
|||
PlasmaFreak ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 24-November-2010 Status: Offline Point: 305 |
||
Nå men kan jo godt se det ikke er så godt med sæderne ude i hjørnerne. Jeg har nu lavet en ny tegning med 2 rækker. Hvad syntes i?
![]() ![]() |
|||
![]() |
|||
||
Lidt flere billeder så man kan se hvor meget/lidt plads der er tilbage.
Man skal dukke sig for at komme uden om sofaerne da der kun er ca.
1,5meter højt når man sidder har man 10-20cm når man sidder ned og lidt
mere når man ligger ned på øverste/bagerste række.
![]() ![]() ![]() |
|||
![]() |
|||
sani ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 22-April-2007 Status: Offline Point: 1023 |
||
den første opstiling giver mære luft i rumet, samt er mest praktisk, der kan godt være at den ikke er lavet after alle spilets principer men så længe du sider i en af de to første stole så er der ok
![]() |
|||
![]() |
|||
Schulz ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 20-September-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 845 |
||
Den nye opstilling er meget bedre. Den første opstilling vil give elendig lyd for alle andre end de 2 forreste pladser.
Spørgsmålet er så om der er behov for 8 pladser?, hvis ikke kunne der vindes lidt plads i siden ved at skære nogen pladser væk. F. eks kunne der være 2 pladser på forreste række og 3 på bagerste, eller 3 på forreste og 4 på bagerste... så var rækkerne forskudt og dem på bagerste kunne se imellem dem på forreste? |
|||
![]() |
|||
||
Familien tæller indtil videre 2 voksne og 3 børn så lidt plads kræver det da, der skal også gerne være plads til flere :-)
Og det gør hellere ikke noget der er plads til nogen gæster. Vi har den ene sofa i forvejen med plads til 4, jeg tror den næste sofa bliver hvad vi kan finde vi syntes der passer til en god pris når vi når så langt. Men 8 pladser virker ikke som alt for meget. Det kunne også bliver 3 pladser bag så der bliver lidt mere plads omkring. |
|||
![]() |
|||
Hans j ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Marts-2007 Status: Offline Point: 4207 |
||
Kommer bagerste stolerække ikke i karambolage med projektor ?
Nogle fatboys på gulvet og så er ungerne placeret. |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234 8> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |