|
Start på biograf opbygning*Nye billeder Side 7* |
Besvar ![]() |
Side <1 5678> |
Forfatter | |
PlasmaFreak ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 24-November-2010 Status: Offline Point: 305 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
...
Redigeret af PlasmaFreak - 11-Februar-2014 kl. 19:13 |
|
![]() |
|
PlasmaFreak ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 24-November-2010 Status: Offline Point: 305 |
Redigeret af PlasmaFreak - 24-Februar-2014 kl. 10:39 |
|
![]() |
|
Se alle billederne her: http://byggeprojectdk.blogspot.dk/p/hjemme-biograf.html
Redigeret af PlasmaFreak - 24-Februar-2014 kl. 22:51 |
|
![]() |
|
JordanDK ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 03-December-2009 Sted: Randers C Status: Offline Point: 2327 |
Ser godt nok lækkert ud efterhånden.
|
|
65" B9 OLED, 5.2.1 Dali Lektor højtalere og Monolith df+ sub
Mess with the best, die like the rest. |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Fed hulestemning med det buede loft. Den bio gad jeg godt se en film i ;-)
|
|
![]() |
|
Du skal være velkommen Kampus :)
|
|
![]() |
|
Bravo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Oktober-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 1330 |
![]() |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Takker, måske tar jeg dig på ordet. Kan ikke lige huske hvor langt fra Vejle du bor ;-) |
|
![]() |
|
Den anden side af fyn hehe :)
|
|
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
|
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
Det ser dælme godt ud :P
Kan se, at på dine sketch billeder er der to centerhøjttalere, men du har kun en over nu. Blev du enig med dig selv, at det ville blive for meget med to? |
|
![]() |
|
Jeg blev enig med mig selv om at det blev for besværligt at få de 2 højtalere til at spille helt det samme uden problemer. Nu vil jeg starte med dette setup og se hvordan det hele spiller inden jeg tager flere beslutninger :)
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 5678> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |