recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Min hjemmebiograf
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Start på biograf opbygning*Nye billeder Side 7*
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Start på biograf opbygning*Nye billeder Side 7*

Besvar Besvar Side  <1 678
Forfatter
Besked
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Status: Offline
Point: 6062
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Februar-2014 kl. 18:16
Ja, jeg kender ikke forstærkeren, så kan ikke lige sige noget om, hvor let det bliver at lave. Under alle omstændigheder, så er jeg sikker på, at selv med en center, så får du vist et rigeligt godt resultat i det setup. Det ser dælme lækkert ud!!!
Til top
PlasmaFreak Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 24-November-2010
Point: 305
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér PlasmaFreak Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Februar-2014 kl. 19:24
Jeg tænkte også at 1 sikkert rækker fint når det kommer til stykket, er desværre igang med et project uden i annekset så er ikke kommet igang med indstilling af højtalere osv. endnu. Jeg takker for de pæne ord :)
Til top
PlasmaFreak Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 24-November-2010
Point: 305
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér PlasmaFreak Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Februar-2014 kl. 22:22
Oprindeligt skrevet af Chaospling Chaospling skrev:

Fanme spændende at følge med i - held og lykke med det hele!

Ang. dit link så er det en skam, at de nyeste billeder ligger øverst; når man kommer ind nu, så ville det være mere interessant at se de første billeder, som du lagde op, så man får det hele i den rigtige rækkefølge. Ikke nær så interessant at starte med det nyeste og se ældre og ældre fotos.

Så har jeg fået lavet link der starter fra bunden istedet for. Det ligger på post nr. 1 

Til top

Besvar Besvar Side  <1 678

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu