|
Start på biograf opbygning*Nye billeder Side 7* |
Besvar ![]() |
Side <1 678 |
Forfatter | |
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ja, jeg kender ikke forstærkeren, så kan ikke lige sige noget om, hvor let det bliver at lave. Under alle omstændigheder, så er jeg sikker på, at selv med en center, så får du vist et rigeligt godt resultat i det setup. Det ser dælme lækkert ud!!!
|
|
![]() |
|
PlasmaFreak ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 24-November-2010 Status: Offline Point: 305 |
Jeg tænkte også at 1 sikkert rækker fint når det kommer til stykket, er desværre igang med et project uden i annekset så er ikke kommet igang med indstilling af højtalere osv. endnu. Jeg takker for de pæne ord :)
|
|
![]() |
|
PlasmaFreak ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 24-November-2010 Status: Offline Point: 305 |
Så har jeg fået lavet link der starter fra bunden istedet for. Det ligger på post nr. 1 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 678 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |