recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Film og udsendelser
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Starwars, hvilken rækkefølge?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Starwars, hvilken rækkefølge?

Besvar Besvar Side  <1234>
Forfatter
Besked
Krjstoff Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-December-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 682
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Krjstoff Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-December-2014 kl. 23:47
Machete-order. Punktum.
1'eren er totalt overflødig i forhold til mainplottet i resten af serien.

Den kronologiske rækkefølge giver heller ikke meget mening, fordi der ikke rigtigt er nogen spæding ved at se 2 og 3, når man godt ved at Luke er søn af Darth.
Og af samme årsag giver det ingen mening at se dem i nummerorden.
| Synology DS412+ | ATV4 | PS4 | Onkyo 507 | System Audio 2.1 | Logitech Smart Control |
Til top
slumbert Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 05-November-2009
Point: 1977
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér slumbert Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-December-2014 kl. 00:29
Oprindeligt skrevet af Hackerjac Hackerjac skrev:

og skal man se 4-6 skal det være de gamle udgaver inden georg fik en hjerneblødning og lavede sine åndsvage SE versioner som er til at kaste bræk op over

hørt når det kommer til star wars er jeg absolut konservativ. 

Man skal begynde med A new hope. Der er alt for meget cgi i A Phantom Menace, som muligvis var flot da filmen blev lavet, men som nu ligner et ældre computerspil. Den er i øvrigt så ringe at den kan afskrække drengen for at se flere hvis han er meget mere end 6 år.
endnu en hifi-flygtning

Kabeldiskussioner - Dumhed i metermål

Til top
bruger udmeldt 23 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 25-December-2010
Point: 2017
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bruger udmeldt 23 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-December-2014 kl. 06:36
Hvad betyder cgi??
Til top
Stampe Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 07-Januar-2004
Point: 2406
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Stampe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-December-2014 kl. 07:14
Oprindeligt skrevet af MulleB MulleB skrev:

Hejsa,

Jeg er blevet færdig med bygge min biograf, og vil gerne se Star wars med knægten som ikke har set dem.

Kan godt være det er et dumt spørgsmål, men i hvilken rækkefølge ville I se dem.

1-2-3-4-5-6 eller 4-5-6-1-2-3?

4-5-6 Så fortæller du knægten at GL har lavet yderligere tre, der tidsmæssigt befinder sig før men de er noget argert l*** og det ville tangerer børnesmishandling at vise dem for din knægt Så se hellere 4-5-6 igen.

Natalie Portman er nok ikke uenig

Redigeret af Stampe - 22-December-2014 kl. 07:16
Til top
kaizer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 08-Maj-2005
Point: 2354
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kaizer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-December-2014 kl. 07:39
Oprindeligt skrevet af turbo2 turbo2 skrev:

Hvad betyder cgi??

Computer-genereted imagery.
Til top
0leDK Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 18-Januar-2009
Point: 1213
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér 0leDK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-December-2014 kl. 07:49
Vi så dem forleden I rækkefølgende 1-6 og synes egentlig der var en god overgang mellem 3 og 4. Plus hvis man ikke har set dem før så er det er masse baggrunds viden i 1-3 som får en til bedre at forstå hvad der sker i 4-6
Til top
Springer_dk Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 08-Oktober-2006
Sted: Skive, Denmark
Point: 235
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Springer_dk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-December-2014 kl. 10:25
Oprindeligt skrevet af 0leDK 0leDK skrev:

Vi så dem forleden I rækkefølgende 1-6 og synes egentlig der var en god overgang mellem 3 og 4. Plus hvis man ikke har set dem før så er det er masse baggrunds viden i 1-3 som får en til bedre at forstå hvad der sker i 4-6

Hvad så med at se dem 4-5-6 [sovepause] 1-2-3-4-5-6 :-)
Til top
tobywan Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 19-Juni-2006
Point: 406
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tobywan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-December-2014 kl. 10:29
Jeg ville nok bare nøjes med at tage 4-5-6 og beholde star wars magien intakt.
Panasonic VT50 - B&W CMs2
Til top
hopgreve Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-Juni-2007
Sted: Greve
Point: 6282
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hopgreve Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-December-2014 kl. 10:43
Oprindeligt skrevet af tobywan tobywan skrev:

Sådan har jeg det også . synes ikke 1-2-3 er specielt gode.
MVH
PANASONIC 55CX725 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
Til top
tobywan Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 19-Juni-2006
Point: 406
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tobywan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-December-2014 kl. 11:17
Oprindeligt skrevet af hopgreve hopgreve skrev:

Oprindeligt skrevet af tobywan tobywan skrev:

Sådan har jeg det også . synes ikke 1-2-3 er specielt gode.
MVH

De er ikke bare dårlige. De kan også ødelægge den magi som Star Wars har givet til millioner af fans over flere årtier.

Til TS så kan I godt se 1,2 og 3, men lad være med at se dem som en del af Star Wars, og se dem først til sidst. Jeg er SÅ glad for de film først kom efter jeg var blevet voksen, og jeg havde mulighed for at have en opvækst med hvad Star Wars klassisk set var.

Redigeret af tobywan - 22-December-2014 kl. 11:33
Panasonic VT50 - B&W CMs2
Til top
René M Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 03-August-2008
Sted: Vejle, DK
Point: 248
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér René M Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-December-2014 kl. 16:01
4-5-6 og så 1-2-3..
Men er nok skadet af selv at have set dem sådanWink

Der er lidt mystik i 4-5-6, som ikke vil være det samme, hvis man havde set 1-2-3´erne først. 
Panasonic TX-P55VT50E
Panasonic TX-P37X20E
Panasonic SC-HTB520
Panasonic DMR-BCT730EG 500GB
Panasonic DMP-BD35

Til top
bibihest Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-Maj-2006
Point: 1435
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bibihest Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-December-2014 kl. 16:46
Så alle for 3 uger siden, fra 1 til 6 og de første film irriterede mig gevaldigt. Anakins evige tuderi passer bare ikke ind, der må da være EN af de andre Jedis der tager sig en snak med ham, for der er ingen der kan tage ham seriøs. Han opfører sig som et lille barn der ikke får sin vilje.

Næste gang vil jeg prøve den Machete order uden 1'eren, det tror jeg kunne virke meget bedre

Til top

Besvar Besvar Side  <1234>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu