|
Starwars, hvilken rækkefølge? |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Forfatter | ||
Krjstoff ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 682 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Machete-order. Punktum.
1'eren er totalt overflødig i forhold til mainplottet i resten af serien. Den kronologiske rækkefølge giver heller ikke meget mening, fordi der ikke rigtigt er nogen spæding ved at se 2 og 3, når man godt ved at Luke er søn af Darth. Og af samme årsag giver det ingen mening at se dem i nummerorden. |
||
| Synology DS412+ | ATV4 | PS4 | Onkyo 507 | System Audio 2.1 | Logitech Smart Control |
|
||
![]() |
||
slumbert ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-November-2009 Status: Offline Point: 1977 |
|
hørt når det kommer til star wars er jeg absolut konservativ. Man skal begynde med A new hope. Der er alt for meget cgi i A Phantom Menace, som muligvis var flot da filmen blev lavet, men som nu ligner et ældre computerspil. Den er i øvrigt så ringe at den kan afskrække drengen for at se flere hvis han er meget mere end 6 år.
|
||
endnu en hifi-flygtning
Kabeldiskussioner - Dumhed i metermål |
||
![]() |
||
bruger udmeldt 23 ![]() -- ![]() Oprettet: 25-December-2010 Status: Offline Point: 2017 |
|
Hvad betyder cgi??
|
||
![]() |
||
Stampe ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Januar-2004 Status: Offline Point: 2406 |
|
4-5-6 Så fortæller du knægten at GL har lavet yderligere tre, der tidsmæssigt befinder sig før men de er noget argert l*** og det ville tangerer børnesmishandling at vise dem for din knægt ![]() Natalie Portman er nok ikke uenig Redigeret af Stampe - 22-December-2014 kl. 07:16 |
||
![]() |
||
kaizer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2354 |
|
Computer-genereted imagery. |
||
![]() |
||
0leDK ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1213 |
|
Vi så dem forleden I rækkefølgende 1-6 og synes egentlig der var en god overgang mellem 3 og 4. Plus hvis man ikke har set dem før så er det er masse baggrunds viden i 1-3 som får en til bedre at forstå hvad der sker i 4-6
|
||
![]() |
||
Springer_dk ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 08-Oktober-2006 Sted: Skive, Denmark Status: Offline Point: 235 |
|
Hvad så med at se dem 4-5-6 [sovepause] 1-2-3-4-5-6 :-)
|
||
![]() |
||
tobywan ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 19-Juni-2006 Status: Offline Point: 406 |
|
Jeg ville nok bare nøjes med at tage 4-5-6 og beholde star wars magien intakt.
|
||
Panasonic VT50 - B&W CMs2
|
||
![]() |
||
hopgreve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-Juni-2007 Sted: Greve Status: Offline Point: 6282 |
|
Sådan har jeg det også . synes ikke 1-2-3 er specielt gode. MVH |
||
PANASONIC 55CX725 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
|
||
![]() |
||
tobywan ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 19-Juni-2006 Status: Offline Point: 406 |
|
De er ikke bare dårlige. De kan også ødelægge den magi som Star Wars har givet til millioner af fans over flere årtier. Til TS så kan I godt se 1,2 og 3, men lad være med at se dem som en del af Star Wars, og se dem først til sidst. Jeg er SÅ glad for de film først kom efter jeg var blevet voksen, og jeg havde mulighed for at have en opvækst med hvad Star Wars klassisk set var.
Redigeret af tobywan - 22-December-2014 kl. 11:33 |
||
Panasonic VT50 - B&W CMs2
|
||
![]() |
||
René M ![]() Bruger ![]() Oprettet: 03-August-2008 Sted: Vejle, DK Status: Offline Point: 248 |
|
4-5-6 og så 1-2-3..
Men er nok skadet af selv at have set dem sådan ![]() Der er lidt mystik i 4-5-6, som ikke vil være det samme, hvis man havde set 1-2-3´erne først.
|
||
Panasonic TX-P55VT50E
Panasonic TX-P37X20E Panasonic SC-HTB520 Panasonic DMR-BCT730EG 500GB Panasonic DMP-BD35 |
||
![]() |
||
bibihest ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1435 |
|
Så alle for 3 uger siden, fra 1 til 6 og de første film irriterede mig gevaldigt. Anakins evige tuderi passer bare ikke ind, der må da være EN af de andre Jedis der tager sig en snak med ham, for der er ingen der kan tage ham seriøs. Han opfører sig som et lille barn der ikke får sin vilje.
Næste gang vil jeg prøve den Machete order uden 1'eren, det tror jeg kunne virke meget bedre |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |