recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Film og udsendelser
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Stereo Studio går konkurs
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Stereo Studio går konkurs

Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
kennethbrdk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-August-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1193
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kennethbrdk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Stereo Studio går konkurs
    Sendt: 28-August-2015 kl. 13:42
Stereo Studio lukker og slukker

Redigeret af kennethbrdk - 28-August-2015 kl. 13:45
Til top
Tweaky Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 27-September-2011
Sted: Danmark
Point: 630
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Tweaky Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-August-2015 kl. 13:54
Ja, det er sørgeligt. Jeg handler der stadig en del....eller handlede er det så efter de har lukket ned i dag.

Men desværre en naturlig konsekvens af at handlen flytter på nettet og så naturligvis streamingtjenesterne.
Til top
kennethbrdk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-August-2007
Sted: Denmark
Point: 1193
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kennethbrdk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-August-2015 kl. 13:56
Deres netbutik er stadig funktionel i skrivende stund, men antager den også lukkes ned snarest...
Til top
Guests Se dropdown menu
Gæst
Gæst
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-August-2015 kl. 14:23
Oprindeligt skrevet af kennethbrdk kennethbrdk skrev:

Deres netbutik er stadig funktionel i skrivende stund, men antager den også lukkes ned snarest...

"Kære kunde. Webshoppen er lukket indtil videre."
Til top
jake51 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 02-Januar-2005
Sted: Randers
Point: 6252
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jake51 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-August-2015 kl. 14:29
Jeg var ung i arbejde i Stereo Studio sidst i firserne
Det var tider, med vinylplader og de nymodens CD'er
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson
Til top
Thomas Jensen Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 11-November-2013
Sted: Slagelse, DK
Point: 455
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thomas Jensen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-August-2015 kl. 15:46
Jeg var elev i SS Esbjerg i tre måneder i 1992.
Fandeme en lortebiks og en lortechef.
Det var sgu godt at jeg slap ud af det med forstanden i behold.
AV-udstyr: Apple iPad 9th gen. 64 GB / Apple iPhone SE 3rd gen. 64 GB / JBL Charge 3
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-August-2015 kl. 16:18
Sørgeligt! Synes det er en kedelig udvikling at specialforretninger for musik forsvinder
Til top
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-Januar-2011
Sted: Vejle
Point: 4272
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aerik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-August-2015 kl. 16:43
Oprindeligt skrevet af Thomas Jensen Thomas Jensen skrev:

Jeg var elev i SS Esbjerg i tre måneder i 1992.
Fandeme en lortebiks og en lortechef.
Det var sgu godt at jeg slap ud af det med forstanden i behold.

Egentligt underligt, at de for under to mdr siden flyttede butikken længere ned i gågaden. Det kan da ikke komme bag på kæden, at det ser skidt ud.
Til top
Bruger udmeldt 30 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 17-Juli-2013
Point: 1328
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 30 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-August-2015 kl. 19:35
Øv... men det er de fikserede mp3 elskere og streamingfans. To grupper der ikke har brug for kvalitet.

Men der er stadig: http://www.imusic.dk

Redigeret af tonice25 - 28-August-2015 kl. 19:36
Til top
JackD84 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 28-Januar-2014
Sted: Jylland
Point: 755
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JackD84 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-August-2015 kl. 22:03
Nogen der ved om der er nogen der har købt deres varelager fra webshop og butikker?

Måske kommer der et mindre udsalg et sted?
Til top
Bruger udmeldt 30 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 17-Juli-2013
Point: 1328
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 30 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-August-2015 kl. 07:41
Den måde som amazon drives på, en slags print on demand, hvor de løbende kun har et lille sortiment af de enkelte titler, er nok vejen frem?

Foruden imusic.dk, så ser jeg ikke cdon som en reel afløser for stereostudio - stereostudio var langt at foretrække i forhold til cdon. 

Fona kan i nogen grad benyttes.
Til top
Tweaky Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 27-September-2011
Sted: Danmark
Point: 630
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Tweaky Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-August-2015 kl. 08:12
Det kommer til at gå stærkt med udfasningen af de fysiske medier nu. Mange aner ikke hvor de skal finde tingene på nettet og en del film og musik udgår efter et begrænset oplag er solgt.

De ting der bliver solgt fremadrettet bliver speciale udgivelser til høje priser og så må menigmand klare sig med streamingtjenesterne..
Til top

Besvar Besvar Side  12>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu