|
Stof som lærred |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | |
bjarnebas
Ny bruger Oprettet: 17-December-2015 Sted: København Danma Status: Offline Point: 5 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hej Zuppe,
mener du direkte bagved det hvide stof - også på trærammen eller bagved trærammen? |
|
Zuppe
Super bruger Oprettet: 18-April-2007 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 375 |
Funktioner
Tak(0)
|
Bare lige bagved det hvide stof. Det gør at lyset fra projektoren ikke reflektere tilbage fra den lyse væg.
|
|
bjarnebas
Ny bruger Oprettet: 17-December-2015 Sted: København Danma Status: Offline Point: 5 |
Funktioner
Tak(0)
|
Zuppe: jeg er stadig i tvivl - beklager!
Jeg har en hvid væg, så skal det sorte stof optimalt være større end rammen - evt. dække hele den hvide væg? |
|
Trumle
Guld medlem Oprettet: 10-Februar-2015 Sted: kBH Status: Offline Point: 793 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det Zuppe mener er at det meste hvide stof er delvist gennemskinneligt. Dvs. hvis du har en hvid væg bag lærredet så skinne lyset igennem og reflekterer fra væggen tilbage på bagsiden af rærredet. Det giver et udvasket billede med dårlig kontrast. Derfor sætter man sort stof bag lærredet så det kan opsuge de lys der skinner gennem lærredet.
|
|
Zuppe
Super bruger Oprettet: 18-April-2007 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 375 |
Funktioner
Tak(0)
|
Tak Trumle, det var lige præcis det jeg mente.
|
|
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |