|
STOFA, få nu fixet den EPG! |
Besvar | Side <12345 7> |
Forfatter | |
azrael
Guld medlem Oprettet: 08-Maj-2006 Sted: Tilst Status: Offline Point: 1692 |
Funktioner
Tak(0)
|
Går ud fra, at det ikke kun er mig, der har problemer med EPGen de sidste par dage. Kanal 4 og 6 mangler EPG data komplet, mens der for Kanal 5 er EPG data fra sidste uge.
|
|
"This calls for a delicate blend of psychology and extreme violence" - Homer Simpson
|
|
pnn
Bruger Oprettet: 22-Februar-2010 Sted: danmark Status: Offline Point: 92 |
Funktioner
Tak(0)
|
Nej, har også store problemer
Er blevet "tvunget" over på stofa fra Waoo iforbindelse med ny forhandlet tv aftale, ved verdo randers på deres fiber. Første indtryk var fint EPG så godt ud i forhold til Waoo, ved waoo havde vi store problemer med EPG viste ingen information meget tit, så var glad for den nye EPG ved stofa LIGE indtil jeg fandt ud af at den er jo helt i hegnet, med forkert information, ved mig er det desværre ikke kun Kanal 4-5-6 der laver problemer Peter
|
|
azrael
Funktioner
Tak(0)
|
Det er meget muligt, det er flere kanaler, der har problemer, men det er dem jeg lige faldt over. Jeg ved ikke hvor Stofa får deres EPG data fra, men det må da kunne gøres bedre...
|
|
"This calls for a delicate blend of psychology and extreme violence" - Homer Simpson
|
|
guldhammer
Guld medlem Oprettet: 16-Oktober-2010 Sted: Randers Status: Offline Point: 912 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg kommer også fra Verdo/Waoo, men jeg har sjældent oplevet problemer med EPG'en hos Verdo.
|
|
//Guldhammer
|
|
Notfast
Guld medlem Oprettet: 28-April-2008 Sted: Øst Jylland Status: Offline Point: 2875 |
Funktioner
Tak(0)
|
Du er ikke den eneste med problemer på de kanaler. |
|
.....
|
|
zulfo
Moderator gruppe Branchemedlem Oprettet: 05-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3701 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg skal sørge for at der bliver kigget på det
I må meget gerne skrive nogle eksempler - gerne tidspunkterne/programmerne og kanalerne det ikke stemmer for!
|
|
Lars B
DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414 |
|
azrael
Funktioner
Tak(0)
|
Nu havde jeg ikke tid til at kigge i går efter jeg kom hjem fra arbejde, men minimum weekenden over viste EPG for Kanal 5 de tilsvarende data for ugen før. F.eks. iflg. EPG viste Kanal 5 i går aftes "Die Hard 3" og i dag skulle der iflg. EPG vises "Hannibal". Den episode (sammen med resten af sæson 3) blev for øvrigt allerede med kort varsel sløjfet af SBS sidste uge, men blev ved med at stå i EPG mens data for sidste tirsdag var synlige.
Hvad Kanal 4 og 6 angår, så har de ingen EPG data overhovedet. Må blankt erkende, at jeg ikke fik checket om andre kanaler også mangler EPG data. Det vil jeg dog gerne gøre, når jeg kommer hjem fra arbejde i dag. |
|
|
|
azrael
Funktioner
Tak(0)
|
Efter hvad jeg umiddelbart kan se, så kører EPGen igen, som den bør.
|
|
|
|
Bruger udmeldt 37
-- Oprettet: 08-Juli-2013 Status: Offline Point: 0 |
Funktioner
Tak(0)
|
Den er så gal igen, passede slet ikke forleden dag, total ubrugelig, kan ikke bruges til at optage med, kan ikke bruges til programoversigt. Hvor kommer denne brist fra Stofa.? |
|
Rasmusdc
Guld medlem Oprettet: 09-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1756 |
Funktioner
Tak(0)
|
i går var den også helt galt, missede Formel 1 i weekenden fordi den viste optakten startede kl 12.30 så åbnede konen for tv´et lidt tidligere, så var de igang med sidste omgang, F1 var eneste grund til at have 3+ for mig.
det er jo også "KUN" 500kr+ om mdn for det kabeltv .. fra Stofa. det bliver nok online services i fremtiden. |
|
Bruger udmeldt 37
-- Oprettet: 08-Juli-2013 Status: Offline Point: 0 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg kan kun se 3 dage frem i EPG'en, kan i andre se flere dage frem.?
|
|
Bruger udmeldt 43
-- Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ja det er korrekt Redigeret af Kampus - 12-Oktober-2016 kl. 11:48 |
|
Besvar | Side <12345 7> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |