|
Stofa forringer tv-signalet igen igen |
Besvar | Side <123> |
Forfatter | |||
dkscan
Guld medlem Oprettet: 25-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1333 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Alting har jo en pris og typisk er abonnement leveret via antenneforening noget billigere end individuel levering, som f.eks. YouSee tilbyder. Det gælder ikke mindst hvis det er antenneforeningen, der står for nettet. Til gengæld må man så tage de ulemper, der er forbundet med dette herunder at leverandøren ikke har ansvaret for de lokale kabler.
|
|||
Per H. Nielsen
Dansk Scanner Information |
|||
Sejrsen
Guld medlem Oprettet: 27-April-2005 Status: Offline Point: 813 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Jeg har også fået sammen problem.
Der kommer en tekniker i morgen tirsdag, så må vi se om jeg skal have penge op af lommen. |
|||
Sejrsen
Funktioner
Tak(0)
|
||
Så har teknikeren været her. Han måler at mit signal er som det skal være, både ved boksen på vejen, men også inde i huset. Han konkludere at fejlen er på Stofas side og at han vil gå videre med det. |
|||
zulfo
Moderator gruppe Branchemedlem Oprettet: 05-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3701 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Smid mig lige en PM med dit kundenummer, og beskrivelse af problemet.
|
|||
Lars B
DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414 |
|||
PhuPhyt
Bruger Oprettet: 08-Januar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 50 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Håber også de gør noget ved signalet her i Rønninge. Der er signal forringelse på alle TV3, TV5 og op, DR, TV2 køre perfekt. Det er sket omkring august 2013 og gør at min HDHomerun ikke får signal nok. Selv ved direkte montering på hovedstikket er der ikke signal nok.
|
|||
zulfo
Moderator gruppe Branchemedlem Oprettet: 05-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3701 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Det har jo ikke rigtig noget med emnet på tråden at gøre. Har du haft fat på teknisk support, og fået booket en tekniker til gennemgang af installationen - det gælder jo også en måling af stikledningen.
|
|||
Lars B
DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414 |
|||
Sejrsen
Funktioner
Tak(0)
|
||
Mens jeg var på arbejde var der endnu en stofafyr omkring og han løste problemet for mig. Vores hus ligger ret højt, hvilket åbenbart betyder noget for forstyrrelser. Et bedre kabel mellem vægudtag og zaptor hjalp(selvom der stod stofagodkendt på det jeg brugte. Men mit signal i kælderen kunne stadig godt være bedre. Jeg må trække et andet kabel.
Redigeret af Sejrsen - 14-Januar-2014 kl. 16:52 |
|||
gielsgaard
Bruger Oprettet: 03-Januar-2011 Sted: slagelse Status: Offline Point: 107 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Det vil jeg da skrive mig bag øret, når jeg så kommer ud til en kunde i et boligselskab, som også får klækkelige rabatter pga mængden, "i kan da ikke forvente noget ordentligt til den pris" |
|||
dkscan
Guld medlem Oprettet: 25-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1333 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
De kan ikke forvente gratis service på anlægget, hvis de har valgt at spare og ikke har tegnet en passende serviceaftale. |
|||
Per H. Nielsen
|||
gielsgaard
Bruger Oprettet: 03-Januar-2011 Sted: slagelse Status: Offline Point: 107 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Det er for så vidt ok, men vi kan vel godt blive enige om at Stofa skal levere et anstændigt signal ind til første stik i hytten. |
|||
dkscan
Funktioner
Tak(0)
|
||
Det kommer an på, hvilken aftale der foreligger. Nu kender jeg intet til Stofa, men hvis aftalen er, at Stofa blot leverer et fejlfrit signal til foreningen, som herefter fordeler dette, så er det en sag mellem brugeren og foreningen.
|
|||
Per H. Nielsen
|||
zulfo
Funktioner
Tak(0)
|
||
Det gør Stofa også. Så vidt jeg husker fra en test fra vel omkring et år siden, lå Stofa med nogle af de højeste bitrates på digital tv.
|
|||
Lars B
|||
Besvar | Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |