|
Stofa HDTV |
Besvar | Side <1234 45> |
Forfatter | |
lpnielsen
Bruger Oprettet: 30-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 233 |
Sendt: 31-Maj-2006 kl. 23:19 |
Nej jeg ved selvf. ikke noget som helst om hvilke HD kanaler - læste bare at der havde været snak om fransk HD kanal. Det jeg bare mener, uden film, serier og sport, så er der dømt fiasko. Kan slet ikke se TDC's problem med Canal+. De kan da bare udbyde, og så må folk selvom de vil købe det. |
|
Mvh
LPN |
|
lunddal
Guld medlem Oprettet: 09-Februar-2006 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8641 |
Sendt: 01-Juni-2006 kl. 12:05 |
TDC vil jo gerne tilbyde kanalen til deres Selector HD kunder uden at de
først skal betale 219,- for en anden pakke først (Canal+). Hvis de tillader det, så kan det jo blive skruen uden ende, hvor Canal Digital og Viasat begynder at stille krav om at de populære kanaler kun kan abonneres på ved at abonnere på mindre populære kanaler først. |
|
Lars
Administrator recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
Sendt: 01-Juni-2006 kl. 12:26 |
Omvendt, forstår man jo godt Canal Digital. For C More HD er næppe nogen overskudsforretning hverken nu eller i umiddelbar fremtid. Dertil er penetrationen alt alt for lille, og de må have pæne udgifter til både etablering og drift. En kanal som C More HD betales af de andre kanaler i sortimentet. Så giver de den ene kanal fri, selv med en mindre abonnementspris fra de TDC-kunder som ønsker HD-pakken, så er det op af bakke med indtjeningen for CD. Jeg var til den store HDTV konference i November, og der drillede Viasat kollegaen fra Canal Digital med at C More HD jo var en dyr nichekanal. Han lovede tilmed bramfrit, at hvis C More HD have nået 500 betalende abonnenter inden 1 år (dvs. indtil november i år) ville han give middag. Det kan godt være de når 500 abonnenter. Måske når de også 800. Men jeg forstår godt hvis de er varsom med at faldbyde den til TDC, blot fordi de lige mangler noget at fylde i Selector HD. Men mon ikke de når frem til en løsning /Lars Redigeret af Lars - 01-Juni-2006 kl. 12:30 |
|
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
|
Deathrow
Bruger Oprettet: 28-Juni-2004 Status: Offline Point: 188 |
Sendt: 01-Juni-2006 kl. 20:35 |
Er der ikke nogen som ligger inde af nogle billede af samsungs hd dekoder?
|
|
~>Deathrow<~
|
|
mm98
Bruger Oprettet: 23-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 118 |
Sendt: 01-Juni-2006 kl. 20:37 |
Et billede kan ses her: http://www.digitalt.tv/nyhed.aspx?ArticleID=1335 |
|
Med venlig hilsen
Carsten Petersen Restordre: Samsung 46C8705 / Samsung BD-C6900 |
|
Deathrow
Sendt: 03-Juni-2006 kl. 12:08 |
Jeg har lige fået et brev fra stofa om at jeg kan hente min hd dekoder fredag d. 9. juni... altså samme dag som VM starter... det bliver sku noget tight noget
|
|
~>Deathrow<~
|
|
simonoscar
Ny bruger Oprettet: 14-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15 |
Sendt: 04-Juni-2006 kl. 13:56 |
Jeg overvejer at få "Det digitale spejl" fra Stofa, hvor det jo egentlig kun er nødvendigt med en almindelig digital decoder. Men vil det ikke være bedre, at købe den nye digital HD-dekoder, som jo reelt set kun koster 500 kr,- mere end den gamle dekoder - nu når jeg i forvejen skal ha' "Det digitale spejl"?
|
|
Lars
Administrator recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
Sendt: 04-Juni-2006 kl. 14:53 |
Jo, det lyder fornuftigt /Lars |
|
Ansvarshavende redaktør.
|
Lars
Sendt: 05-Juni-2006 kl. 19:11 |
C More HD bliver også gratis på Selector HD året ud. Der tændes for signalet tirsdag d. 6 ved 10-tiden. /Lars |
|
Ansvarshavende redaktør.
|
simonoscar
Ny bruger Oprettet: 14-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15 |
Sendt: 07-Juni-2006 kl. 11:12 |
Har Stofa lige så store problemer med at levere deres nye HD-decoder, som TDC? |
|
Deathrow
Sendt: 07-Juni-2006 kl. 11:37 |
jep noget i den stil
|
|
~>Deathrow<~
|
|
Tape Connection
Branche Medlem Oprettet: 21-November-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1758 |
Sendt: 08-Juni-2006 kl. 18:09 |
De har lige rettet info'en på deres hjemmeside: "HD-udstyret er på vej til Danmark. Desværre er der risiko for, at HD-dekoderne bliver forsinket. Der arbejdes på højtryk, og der er stadig en chance for, at vi modtager dekoderne fredag den 9. juni - så de kan udleveres fra kl. 13. Følg udviklingen her på stofa.dk, hvor du finder seneste nyt. " Da dette er rettet inden for de sidste par timer, synes jeg desværre det ser skidt ud... |
|
Mvh, Otto
www.tapeconnection.dk |
|
Besvar | Side <1234 45> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |