Forfatter |
Emne Søg Emne-funktioner
|
Deathrow
Bruger
Oprettet: 28-Juni-2004
Status: Offline
Point: 188
|
Sendt: 08-Juni-2006 kl. 18:22 |
Det lyder virkelig skidt!!
Jeg ringede til dem her i dag og der sagde de at de var sikre på at de kom i morgen...hmm
Hvis de ikke har dem i morgen... så gider jeg sku ikke bruge penge på sådan noget pis!
Redigeret af Deathrow - 08-Juni-2006 kl. 18:22
|
~>Deathrow<~
|
![Til top Til top](/forum_images/back_to_top.png) |
kingoz
Junior bruger
Oprettet: 09-Juni-2006
Sted: Denmark
Point: 23
|
Sendt: 09-Juni-2006 kl. 09:16 |
Pis lort kan se på stofa at dekoderen først ventes at komme mandag, det
er sgu da total dårlig service mand... Overvejer sgu at droppe det nu,
ellers synes jeg da de må give lidt rabat på den... Gad vide om den så
også kommer mandag?? Total nedturs weekend nu....
|
Bruger udmeldt 9
--
Oprettet: 30-November-2005
Point: 2048
|
Sendt: 09-Juni-2006 kl. 10:41 |
kingoz skrev:
Pis lort kan se på stofa at dekoderen først ventes at komme mandag, det
er sgu da total dårlig service mand... Overvejer sgu at droppe det nu,
ellers synes jeg da de må give lidt rabat på den... Gad vide om den så
også kommer mandag?? Total nedturs weekend nu....
|
De ringede til mig fra Stofa Slagelse (eftersom jeg bestilte én for 3 uger siden)og fortalte som du ganske rigtigt skrev at de forventede at den ville ankomme til Horsens mandag morgen og derefter ville blive kørt ud til de øvrige afdelinger.
Ja, de forventede.....men det gjorde de jo også for en uge siden.
Personligt har jeg det sådan, at hvis de ikke er der på mandag, så er det meget sandsynligt at jeg dropper den i denne omgang.
Et nedslag i pris havde jeg også tænkt mig, men jeg tror desværre at Stofa ikke har problemer med at afsætte den til anden side, hvis jeg siger "nej tak".
Det er desværre sælgers marked lige nu.
Men jeg må sige at Telia lever fint op til deres rygte.
|
kingoz
Junior bruger
|
Sendt: 09-Juni-2006 kl. 10:47 |
Tror egentlig jeg hele tiden har vidst at de ikke ville komme til tiden, det er bare typsik telia/stofa, der er aldrig styr på noget som helst, så de lever rigtig godt op til deres ry! Men har det på samme måde dropper det sgu hvis de ikke kommer mandag!
Er virkelig skuffet..... - Har glædet mig som et lille barn! En skam man ikke har tdc, de kan i det mindste levere deres "smukke" bokse!
|
spawn
Guld medlem
Point: 6822
|
Sendt: 09-Juni-2006 kl. 10:56 |
Nu bygger hverken stofa eller tdc selv deres HD dekodere, men er afhængige af underleverandører og de er igen afhægige af mpeg4 chips som der er problemer med at producere nok af på verdensplan.
Jeg kan ærlig talt ikke forstå hvorfor der hakkes så meget på stofa og tdc vedr. leveringen - de kan jo altså ikke levere dem før de har dem, og de gør helt sikkert alt hvad de overhovedet kan for at få dem hjem.
Jeg har meget svært ved at se, hvordan det kan have noget at gøre med "sædvanlig dårlig service" - "nedslag i pris" - og hvad der ellers nævnes.
Og hvad er egentlig den store katastrofe ved at leveringen forsinkes nogle dage ? Er folk virkelig så store fodboldtosser, så hele deres verden falder sammen fordi de kun kan se de første par kampe i SD fremfor HD ? Bliver kampene dårligere ? Scores der færre mål ?
![](smileys/smiley5.gif)
|
Philips 65OLED705/12 - ATV4K
|
Spaghetti
Super bruger
Oprettet: 08-Februar-2006
Point: 256
|
Sendt: 09-Juni-2006 kl. 11:04 |
Hvor er det godt sagt Spawn !![](smileys/smiley17.gif)
Folk er sgu for underlige....
|
Bruger udmeldt 9
--
Point: 2048
|
Sendt: 09-Juni-2006 kl. 11:11 |
spawn skrev:
Og hvad er egentlig den store katastrofe ved at leveringen forsinkes nogle dage ? Er folk virkelig så store fodboldtosser, så hele deres verden falder sammen fordi de kun kan se de første par kampe i SD fremfor HD ? Bliver kampene dårligere ? Scores der færre mål ?
![](smileys/smiley5.gif)
|
Mit "problem" er at jeg har glædet helt vildt til at opleve HDTV (fodboldsporten rager mig faktisk en papand, da DK ikke er med), og nu trækker man det i langdrag.
Og jeg vil gerne lige pointere at jeg bestemt ikke er utilfreds med de ansatte hos den lokale Stofa, de har været yderst hjælpsomme. De kan jo ikke gøre for at hovedfirmaet Telia er et firma drevet efter bedste svenske forretningsmetoder ("Det sku' vær' så godt, og så' det faktisk skidt..."
Der har været meget om at "HDTV bliver sparket i gang i Danmark i.f.b. med fodbold-VM" og alle de sædvanlige floskler, men jeg synes at luften er begyndt at sive ud af bolden (pond intended).
Desuden kan jeg ikke se kampene i SD men kun i analog kvalitet, og hvor fedt er det (hvis man ikke er fodboldfreak)?
Sagt på en anden måde: Om det så var damehåndbold i HD ville jeg have hoppet med på bølgen.
Men nu ser jeg frem til på mandag hvor jeg enten får min Samsung DCB-H360R eller sparer 2348 kr. + 219 kr/md. til Canal+.
Redigeret af Non-Desperado - 09-Juni-2006 kl. 11:20
|
kingoz
Junior bruger
|
Sendt: 09-Juni-2006 kl. 11:12 |
Hmm hvad jeg kan se kan samsung dekoderen købes i holland det har man kunnet gøre i et godt stykke tid nu, overvejede det selv, men valgte at regne med den ville komme til tiden igennem stofa! grunden til jeg brokker mig over stofa, er at jeg efterhånden har haft en del "dårlige" oplevelser!
Et par dage betyder meget i min verden, især når man nu har ventet så langtid, på noget der virkelig rykker!! Hvem siger så den kommer på mandag?? TDC har også fået leveret deres en del af deres bokse!!
|
kingoz
Junior bruger
|
Sendt: 09-Juni-2006 kl. 11:18 |
Spaghetti skrev:
Hvor er det godt sagt Spawn !![](smileys/smiley17.gif)
Folk er sgu for underlige....
|
Underlige, hvorfor fanden er det underligt at man bliver skuffet over ikke at få den dekoder man har bestilt til tiden og ventet på i langtid!
|
spawn
Guld medlem
|
Sendt: 09-Juni-2006 kl. 11:28 |
At HDTV sparkes igang er jo netop en floskel, da det stort set kun er fodbolden der sendes i HD - derefter er det meget uvist hvad og hvornår der sendes et større udbud af HD materiale.
At der med dette nu bliver en mulighed for at opleve HDTV er i sig selv spændende nok, det kan jeg sagtens forholde mig til, men altså helt ærlig, det er ikke første mand på månen eller lign. - det er ingen revolution - det er kun TV i lidt højere opløsning end før. Om der går et par dage eller en uge fra eller til kan da ikke vælte nogens verdensbillede.
Jeg beklager meget, men jeg kan slet ikke forholde mig til hysteriet omkring dette.
![](smileys/smiley1.gif)
|
|
Lars
Administrator
recordere.dk teamet
Oprettet: 05-Oktober-2003
Point: 15694
|
Sendt: 09-Juni-2006 kl. 11:33 |
spawn skrev:
At HDTV sparkes igang er jo netop en floskel, da det stort set kun er fodbolden der sendes i HD |
C More HD er vel et reelt HDTV tilbud.
Det er jo ikke en kanal der er etableret til formålet, men en allerede etableret kanal der sender 3 film i HD hver aften ( i cirkulation) og resten af dagen trailere og demoer.
/Lars
|
Ansvarshavende redaktør. Webmaster, recordere.dk
|
spawn
Guld medlem
|
Sendt: 09-Juni-2006 kl. 11:41 |
Jo Lars, C More HD er selvfølgelig et reelt tilbud, men vi ved jo alle at det ikke er den allerede etablerede C More HD kanal, som har skabt hysteriet herhjemme den sidste tid omkring bestilling af HDTV bokse og eksplosionen i salg fladskærme, og C More HD er der også om et par dage (eller hvornår boksene nu kan leveres) - fuldstændig som C More HD var der inden.
Det er VM i fodbold der er den store drivkraft i dette show.
Det handler vel også om at kunne se lidt længere end til sin egen næsetip (læs Stofa/TDC) - leveringsproblemerne skyldes ikke at Stofa/TDC ikke gerne vil levere, eller ikke forsøger at levere, men derimod problemer med leverance fra underleverandører.
Der er jo heller ikke tale om at der aldrig leveres, men blot en forsinkelse. Jeg kan da godt forstå hvis man glæder sig til noget og man så bliver skuffet, men herregud, solen skinner, sommeren er kommet - er det virkelig så frygteligt at der går et par dage ?
Redigeret af spawn - 09-Juni-2006 kl. 11:52
|
|