|
Stofa WebTv: "Der opstod en fejl" ! |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Cunae ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 08-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 16 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 12-December-2014 kl. 00:45 |
Kan nu ikke mere se WebTv - efter at have installeret en opdatering af WebTv i dag (advis om en opdatering poppede automatisk op ved opstart).
Pc'en blev efterfølgende genstartet og browserdata slettet - uden effekt. Genskabes sådan:
Vælges menupunktet "TVGuide" - i stedet for "TV" - kommer samme fejl. Vælges menupunkterne "Shop" og "Arkiv" kommer fejlen ikke. Andre der oplever samme? Nogen der har en forklaring og en kur? På forhånd tak!
|
|
Panasonic TH42PZ800
Stofakunde: 1094345 Antennef.: AN-TV Aalborg |
|
![]() |
|
Guests ![]() Gæst ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Der er mange fejl, dette er sakset fra driftsstatus:
DriftsinformationWeb TV opdateringForventes løst: 19-12-2014 08:00Oprettet: 10-12-2014 14:19 Der har vist sig at være visse vanskeligheder med vores nye webtv. Vores udviklingsafdeling arbejder på højtryk for at få løst problemerne. |
|
![]() |
|
Viby Sjælland ![]() Bruger ![]() Oprettet: 11-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 97 |
WEB-TV virker under Firefox men ikke explorer.
Jeg ved ikke om alle funktionaliteter virker, men alle kanaler i pakken er med ved Firefox. Ved Explorer får jeg enten at vide ej logget på eller der sker ingenting og jeg har kun stofakanale op Uptown alle andre kanaler er væk |
|
![]() |
|
Cunae ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 08-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 16 |
Tak pomfrit og Viby - jeg syntes ikke at "min" fejloplevelse specifikt var listet i Stofas driftsstatus; derfor valgte jeg indlægget/forespørgselen.Og ja, jeg bruger IE.Jeg konkluderer at jeg kan lukke mit indlæg og gør selv følgende:-venter tålmodigt til Stofa melder at udviklerne har rettet de kendte fejl - og har testet dem!-anvender i mellemtiden en anden browser - måske er de mest irriterende fejl ikke oplevet i Crome/Firefox e.l.
|
|
Panasonic TH42PZ800
Stofakunde: 1094345 Antennef.: AN-TV Aalborg |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |