|
Store Netflix tråd |
Besvar | Side 123 87> |
Forfatter | ||
Jimmbo
Guld medlem Oprettet: 17-August-2007 Sted: Risskov.. Status: Offline Point: 1966 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 17-Oktober-2012 kl. 20:25 |
|
Jeg synes da lige vi skulle have en stor netflix tråd, så der ikke bare oppe en masse små tråde op hele tiden.
Så sæt i gang: Til de af jer der ikke har netflix, brug dette link: http://netflix.dk/spotify |
||
jhjorsal
Super bruger Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 354 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg skal lige hører, det der med en måned gratis netflix, er det bare den næste måned, eller gælder det også hvis man tilmelder sig om 14 dage.
|
||
Jimmbo
Guld medlem Oprettet: 17-August-2007 Sted: Risskov.. Status: Offline Point: 1966 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hvis du bruger det link jeg har skrevet oven for, så får du resten af året gratis. Så du ude over den problematik. |
||
Ukke
Guld medlem Oprettet: 26-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1559 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Til PS3-brugere som gerne vil benytte sig af at skifte imellem den danske og amerikanske Netflix:
Gå ind på Unblock Us --> log in --> click how to set up --> Nu står der sikkert "Your service is set up for Netflix: US --> Click på drop-down menuen --> Vælg Sweden --> Sådan kan du skifte frem og tillage --> Voila! |
||
Jimmbo
Funktioner
Tak(0)
|
|
Kan man egentlig skifte farven på underteksten på PS3? For jeg synes det er en smule irriterende at den er gul.
|
||
Ukke
Guld medlem Oprettet: 26-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1559 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det har intet med PS3 at gøre. Det er Netflix som styrer dette - så umiddelbart nej.
|
||
Jimmbo
Funktioner
Tak(0)
|
|
Skidt. Men håber der kommer hvide undertekster med tiden. |
||
superkdx
Guld medlem Oprettet: 29-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1069 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Også mig . Så grimt og irriterende med gule undertekster. Men det er vist noget man har puttet på, ligesom i biograferne, da svagtseende klagede over, at underteksten nogle gange gik i et med billedet ...
|
||
Philips 52" 9703H/10
Philips 42" 5604H/12 Philips HTS 9540/12 Philips SRU8015 2 x AppleTv 3 iphone 5 16 GB MacBook Pro 13" Apple Time Capsule 2TB 2 x Airport Express |
||
sani
Guld medlem Oprettet: 22-April-2007 Status: Offline Point: 1023 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
hvordan finder netflix at jeg er spotify premium bruger .. skal jeg loge mig på med facebook eller opprate mig med registrerings formular til højere ?
|
||
Jimmbo
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det finder den ikke ud af. Det er bare et reklame stunt. |
||
Bornholmeren
Super bruger Oprettet: 11-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 278 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Dette virker også på Apple TV3. Super tip. Lige hvad jeg ledte efter. Den nemmeste måde at skfte mellem DK og US netflix (eller for den sags skyld Canada, Brazil, England eller Mecixo). Burde jo virke på alle enheder som bruger DNS´en fra Unblock US. Den skifter i løbet af 10 sek. Skal bare lige gå ud af netflix og ind igen. Voila. Har sat Apple TV3 op således. http://support.unblock-us.com/customer/portal/articles/29149 Redigeret af Bornholmeren - 17-Oktober-2012 kl. 22:47 |
||
PS;-ID "Bornholmeren", LG 55 C1, Yamaha RX-A4A, 2 stk. B&W FPM4, 2 stk. B&W M1 MKII, PV1D sub,
|
||
Henrik_s
Guld medlem Oprettet: 07-Oktober-2006 Sted: Ringsted Status: Offline Point: 608 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hvad er bedste streaming mulighed.. har appletv og ps3?
Er der tekst på det hele, syntes ikke jeg kan finde "tekst" menu. og så syntes jeg der mangler en "watch" liste.. |
||
Hovedtelefoner er sagen for tiden.........
|
||
Besvar | Side 123 87> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |