|
Store Netflix tråd |
Besvar | Side <1234 87> |
Forfatter | |||
Allan Jensen
Bruger Oprettet: 10-April-2006 Sted: Nordsjælland-DK Status: Offline Point: 238 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Rigtigt gættet og jeg må sige lækkert med gule undertekster det kunne andre lære noget af. Redigeret af Allan Jensen - 17-Oktober-2012 kl. 23:10 |
|||
Jimmbo
Guld medlem Oprettet: 17-August-2007 Sted: Risskov.. Status: Offline Point: 1966 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Jeg har lige fået Netflix i dag, og jeg har hoppet lidt rundt på nogle få film og serier. Og der er tekster på dem jeg har fundet. Desuden ligger der Rip, Rap og Rup på eventyr. Det er noget der bringer minderne frem Men mht. til dit spørgsmål så bruger jeg PS3. Jeg prøvede først på min Xbox, men der er så så fesent at man skal have Xbox Live Gold. Jeg har ikke ATV mere, men jeg kan sige at PS3'eren klarer det rigtig fint.
Jeg synes det ville klæde Netflix hvis man kunne vælge farve selv. For jeg synes selv de gule gøre mere skade en gavn. |
|||
isteen
Guld medlem Oprettet: 16-September-2005 Sted: Randers,Denmark Status: Offline Point: 713 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Et lille seertip. Jeg kan anbefale den amerikanske version af serien Shameless, den er lårklaskende morsom
|
|||
Steen
|
|||
sauron
Super bruger Oprettet: 05-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 315 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Så er danmark med på unblock-us.com så man frit kan vælge
|
|||
pioneer lx5090(ISF kalibreret)
onkyo tx-sr705( kalibreret af otto) B&W dm602 toshipa hd-30 ps3 xbox 360 wii |
|||
filmfreak
Guld medlem Oprettet: 27-April-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1387 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Det kunne jeg også godt tænke med at vide, hvis man f.eks. først tilmelder sig i januar får man så stadig den første måned gratis ??
|
|||
wigant
Bruger Oprettet: 28-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 132 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
ATV har et super smidigt interface som er rigtig lækkert - jeg kender desværre ikke PS3's. Mht. til tekster kan du, når du har startet et program, holde midtertasten på fjernbetjeningen nede (syntes jeg at kunne huske, bruger det ikke så tit), herefter vil en pop-up-tekst menu komme frem.
|
|||
RuneH
Guld medlem Oprettet: 06-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1747 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Lækkert! :-)
|
|||
Slut! -sagde de - Ingen signatur er det nye IN!
|
|||
Bjur
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2004 Sted: Lejre, Sjælland Status: Offline Point: 2564 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Jeg kan også anbefale at tage et kig rundt på de andre landes Netflix hvis man har unblock-us. F.eks. fandt jeg pludselig Hunger Games og 50/50, som ikke er på den Amerikanske.
|
|||
Jimmbo
Guld medlem Oprettet: 17-August-2007 Sted: Risskov.. Status: Offline Point: 1966 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Hvordan ser det ud med serier? Er der nogle Netflix lande, som har de nyeste afsnit af serier? |
|||
Bjur
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2004 Sted: Lejre, Sjælland Status: Offline Point: 2564 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Det fik jeg ikke lige tjekket, det var kun film jeg kiggede efter.
|
|||
Jwin
Guld medlem Oprettet: 02-Januar-2008 Sted: København, DK Status: Offline Point: 757 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Hmmm, jeg har gule undertekster på min Sony Google TV box og hvide på min ATV. Jeg kan ikke lige se nogen steder hvor jeg selv kan vælge. J Redigeret af Jwin - 18-Oktober-2012 kl. 09:48 |
|||
Ehlz
Super bruger Oprettet: 23-Januar-2012 Sted: Århus Status: Offline Point: 299 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Jeg har også hvide undertekster på ATV2, Gudskelov! De er dog gule når jeg afspiller fra en bowser!
|
|||
Besvar | Side <1234 87> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |