|
Stortest: Det bedste fladskærmskøb ifølge Tænk |
Besvar ![]() |
Side <1 678 |
Forfatter | |||
Notfast ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 28-April-2008 Sted: Øst Jylland Status: Offline Point: 2876 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Mon ikke den kunde gruppe er for lille til at lave en forretning ud af? Verden roterer ikke om dig.
|
|||
.....
|
|||
![]() |
|||
Notfast ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 28-April-2008 Sted: Øst Jylland Status: Offline Point: 2876 |
||
Nej det er da fuldstændigt normalt, du gøt det jo også selv Minimum er dig er 100% billede + nogle selvfølgeligheder.
|
|||
.....
|
|||
![]() |
|||
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
||
Nu er vi altså nogen der prioriterer billedet væsentligt højere end adgang til de sociale medier, Streaming, diverse internet film og meget andet - hver sin lyst. Og naturligvis er det en selvfølge, at TV´ets fod kan klare vægten fra TV´et, ligesom jeg da også forventer at TV´et er forsynet med en strømforsyning.
|
|||
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|||
![]() |
|||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19681 |
||
Det er den helt sikkert. Derfor er laaaaaangt de fleste tv i dag, sådan blød mellemvare. Stik det nogle vanvittige specs, lovninger om gevaldigt smart-tv software og en tynd ramme. Kan du så få så stor en skærm til en pris der er lydt lavere end konkurrentens (gerne via en obskur webbutik), så har du et salgshit! Klaus |
|||
![]() |
|||
Lennon ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4858 |
||
(Næsten) alt andet end TV' ets optimale billedkvalitet kan man afhjælpe med perifært udstyr ,som eksterne bokse,multifjernbetjening , lyd via AV anlæg osv, osv .
|
|||
Samsung PS63C7705
Samsung HDbox Pioneer LX86 Jamo D8 surround m SUB Nikon D7100 DELL 2408WFP skærm |
|||
![]() |
|||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19681 |
||
So true, jeg er selv med på den vogn. Men det er 99% af køberne ikke....... Klaus |
|||
![]() |
|||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
||
Det var da en mærkelig kommentar! Som om jeg har forlangt af producenterne at de skal vægte billedet 100% Jeg har i al fredsommelighed givet udtryk for min mening. Så du skulle holde dig for god til den slags nedværdigende kommentar, tak ![]() |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 678 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |