|
Stream fra iPhone stopper når skærm slukker |
Besvar |
Forfatter | |
Munch
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4696 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 22-Oktober-2024 kl. 11:59 |
Jeg har i årevis streamet netradio via min iPhone til en Pure Evoke 6 radio med bluetooth uden problemer.
Men nu er den begyndt at drille. Jeg starter streamen på tlf og radioen fanger den hurtigt. Jeg lægger tlf fra mig, og skærmen sænker lysstyrken og musikken dæmpes ligeså. Og da skærmen slukker, standser musikken helt. Og det er på tlf musikken standser helt. Hvad er der galt?
|
|
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
|
|
Rasmus Larsen
Guld medlem FlatpanelsDK Oprettet: 23-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4580 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvilken app? Det lyder som om, at appen ikke længere understøtter baggrundsafspilning. Måske efter en app-opdatering?
|
|
TV-databasen - Sammenlign TV - Flatpanels
|
|
Munch
Funktioner
Tak(0)
|
Det er en app som hedder PLAY SRF. Og er en tysk app med mange radiostationer. Den overtog sendingen fra RadioSwissJazz sidste år. Sikkert fordi de ikke er reklamefinancieret og derfor har fået en plads på PLAY SRF, så de kan fortsætte med at sende light jazz døgnet rundt uden reklame afbrydelser. Men har kørt uden problemer siden skiftet sidste år.
|
|
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
|
|
Munch
Funktioner
Tak(0)
|
Der ligger ikke en opdatering på appen på iPhonen.
Fandt RadioSwissJazz på en ny app “Radio CH”, og den funker Redigeret af Munch - 22-Oktober-2024 kl. 13:16 |
|
|
|
Munch
Funktioner
Tak(0)
|
Og den nye app er fyldt med spil, som ikke er til at fjerne, så man kan høre musikken Så af- og gen-installerede Play SRF appen, og nu slukker den ikke for musikken. Jeg manglede også playlisten, som er i denne app.
|
|
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |