|
Streame spotify fra tablet |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | |
aragorn09
Bruger Oprettet: 01-December-2009 Status: Offline Point: 67 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg kommer kun til at bruge den i samme rum - stuen.
Gider bare ikke have en ledning igennem hele stuen for at kunne styre det fra sofaen. Lydkvaliteten er nok også det, jeg er mest nervøs for..
|
|
aragorn09
Bruger Oprettet: 01-December-2009 Status: Offline Point: 67 |
Funktioner
Tak(0)
|
Nogle der kender den QED uPlay receiver, man kan købe i HFK? Hvis ja, hvordan er lydkvaliteten?
|
|
Brixen
Guld medlem Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6662 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det virker glimrende med iPad og Airplay. Både lyd og billede til Apple tv, og lyd til Airport express. Begge dele er billige løsninger, og softwaren er med i iPad fra starten.
Hvis der ikke findes noget tilsvarende til Android, er det da for dårligt lavet af Android. Det er jo en funktion ret mange har brug for. Redigeret af Brixen - 09-Maj-2012 kl. 22:10 |
|
Venlig hilsen
KB |
|
kbi7874
Bruger Oprettet: 12-Februar-2010 Sted: Stenløse Status: Offline Point: 86 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hejsa
Jeg kan anbefale en Squeezebox som en anden også nævnte det fungere super godt, og de kan fås fra ca 400 på DBA.dk |
|
BlackWIdow
Bruger Oprettet: 27-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 58 |
Funktioner
Tak(0)
|
Er der egentlig forsinkelse på omkring 2 sek. uanset hvilken form for trådløs overførsel man bruger (AirPlay, Sonos, Squeezebox)?
Har selv iPad + AirPlay og det fungerer rigtigt godt. Der har slet ikke været udfald i lyden og kvaliteten er glimrende med Spotify Premium, men det hjælper selvf. ikke trådstarter.
|
|
panhero
Bruger Oprettet: 11-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 158 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har den der Belkin BT-løsning, og hvis du vil købe er du mere end velkommen, da den bare ligger i skuffen :)
|
|
mfg. the one and only panhero
|
|
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |