|
streaming hvor det ikke er nedskaleret. |
Besvar | Side <1 456 |
Forfatter | |
mskp
Redaktionen recordere.dk teamet Oprettet: 26-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 169 |
Funktioner
Tak(0)
|
I stand corrected
|
|
Morten
__________________ LG OLED77CX Denon AVC-X8500H Monitor Audio Silver 500/300/C350 SVS SB-4000 Panasonic DP-UB9000 Nvidia Shield TV (2019) Sony UBP-X700 Apple TV 4K |
|
Guests
Gæst |
Funktioner
Tak(0)
|
slet
Redigeret af brea-ker - 22-Oktober-2021 kl. 19:14 |
|
Guests
Gæst |
Funktioner
Tak(0)
|
slet
|
Guests
Gæst |
Funktioner
Tak(0)
|
slet
|
T-Duck
Guld medlem Oprettet: 15-Januar-2012 Sted: Vålse Danmark Status: Offline Point: 4027 |
Funktioner
Tak(0)
|
Brea-ker.
Nu bliver alt komprimeret. og jeg der fysiske grænser for hvor meget. Da man begyndte loudness war tilbage i 50'erne. for har læst et sted, hvis man komprimere lige så hårdt på vinyl som digital, ville der være for meget støj end hvad godt er. Der meget digitalt der er komprimeret hård, for at lyde "højere" Men min subjektiv mening, er at et forholdsvis okay produceret album, lyder lige så godt som den smule bedre udgave på vinyl, men at den smule støj der er opvejer det. Min far havde en Vivaldi vinyl, jeg har CD udgaven af selv sammen, og er fra sammen master bånd. Der kan man tydelig hører flere nuancer tydeligere på CD udgaven. Og Dodo and the Dodos 2, som jeg også er så heldig at kunne sammenligne mellem vinyl og CD, ja vinylen har lidt større Dr, men CD udgaven lyder lige så godt. Efter mine sarte øre Redigeret af T-Duck - 21-Juni-2021 kl. 20:06 |
|
Stuen: LG nanocel, Denon x1400h dali front og surround zensor 1, center zensor vocal, midt high alteco. Sub 2x argon malmö8, Shield tv 19 pro, musik argon solo, pladespiller argon? med ortofon om 5E
|
|
mskp
Redaktionen recordere.dk teamet Oprettet: 26-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 169 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg foretrækker også de digitale versioner, men der er kæmpe forskel på kvaliteten. Hvis det er lavet rigtigt så kan det være fantastisk.
En skam at SACD aldrig rigtig blev mainstream for det er for mig det bedste af begge verdener.
|
|
Morten
__________________ LG OLED77CX Denon AVC-X8500H Monitor Audio Silver 500/300/C350 SVS SB-4000 Panasonic DP-UB9000 Nvidia Shield TV (2019) Sony UBP-X700 Apple TV 4K |
|
Besvar | Side <1 456 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |