|
Streaming i autocamper |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
hpdahl ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 19-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 315 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 09-August-2014 kl. 12:21 |
Findes der udstyr så man kan streame indhold fra sin iPhone eller ipad til medieboks chromecast eller lignende uden at man skal have sat specielt netværk op
Altså direkte trådløst fra enhed til enhed? Mvh HP |
|
MVH
HPDahl |
|
![]() |
|
technology ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 02-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 364 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Kunne du ikke sætte din Iphone op some mobilt hotspot ?
Så kunne din mediebokse og ipad bare koble på det netværk. Så burde du kunne streame fra din ipad til din medieboks
|
|
![]() |
|
hpdahl ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 19-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 315 |
Tak for forslaget, som jeg har forsøgt, men jeg synes ikke jeg kan finde den mulighed i min Iphone 3
Hvor i Indstillinger skulle den mulighed findes. HP |
|
MVH
HPDahl |
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Online Point: 19749 |
Virker først fra 3GS
http://support.apple.com/kb/HT3574 Klaus |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |